Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
עד היום המצלמה של ה-G5 נחשבת לטובה מאוד, נכון שהיא לא בטופ 10 כבר הרבה זמן, אבל היא עדיין מצוינת.

אם המצלמה שלו היא סבירה (ולא יותר) בעיניך, אני חושב שצריך שדרוג משמעותי.

המצלמה של השיומי גרועה יותר משל הlg?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

השינוי ממשק מאנדרואיד 6 ל-9 (שניהם נקיים) קטן יותר מהשינוי מאנדרואיד 9 נקי ל-OneUI 1.0 של סמסונג, וזה בתורו קטן יותר מהשינוי מאנדרואיד 9 נקי ל-MIUI גירסה 10 או משהו כזה

 

המצלמה של השיומי גרועה יותר משל הlg?

 

לדעתי היא טובה יותר, אבל אם סיווגת את ה-G5 בתור "סבירה", אז נראה לי שהשיומי תהיה אצלך "בסדר" או משהו כזה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

 

לדעתי היא טובה יותר, אבל אם סיווגת את ה-G5 בתור "סבירה", אז נראה לי שהשיומי תהיה אצלך "בסדר" או משהו כזה

 

העיקר שהשדרוג לא יהפוך לשנמוך.

הדבר היחיד שמפריע לי בg5 זה הבעיות בgps. חוץ מזה, מכשיר נהדר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא יודע לגבי ה-G5, אבל באותה תקופה היה גם את הגלקסי 7, שיש אותו ברשותי. ואני יכול להגיד לך חד משמעית ב-2019, שהוא מכשיר יותר טוב מהרדמי נוט 7(לא חושב שהרדמי נוט 8 באופן מורגש טוב יותר ממנו).

 

הדבר היחיד שהרדמי נוט 7 יותר טוב ממנו זה בצילום, וגם זה ממש במעט.

פורסם

ל-G5 מצלמה משמעותית טובה יותר מה-S7.

מצד שני גם הנוט 8 עדיף בצילום על הנוט 7.

 

אז אני לא יודע כל כך איך אפשר לייצר מסקנה משתי העובדות האלו שלא קשורות אחת לשנייה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני מתחיל להתייאש.

צריך טלפון לאבוש, כרגע עם מוטו G5 פלוס (נראה לי) והוא רוצה משהו עם מסך יותר גדול (אומר שרואה סרטונים, אני מקווה שרק יוטיוב/פייסבוק) ומצלמה יותר טובה.

מבחינתי, תנאי יהרג ובל יעבור זה אנדרואיד כמה שיותר נקי, הוא עכשיו עם הטלפון אנדרואיד-נקי השלישי שלו ואני לא רוצה לשבור לו עכשיו הרגלים, אני לא מספיק זמין כדי לעזור לו עם כל מיני הגדרות של דברים בכל רגע נתון. רצוי כמובן אנדרואיד1. מעבר לזה חשוב שתהיה מצלמה וורסטילית ככל האפשר (עם עדשה רחבה), איכות התמונה פחות קריטית. מעבר לזה, רצוי שזה יהיה מכשיר שהושק לאחרונה (כלומר אל תגידו לי עכשיו תקנה גלקסי S8 הוא הרבה יותר בלה בלה בלה לא רוצה).

 

שמתי עין על השאומי A3, אבל לקנות טלפון עם מסך 720P בשלהי 2019 זה משהו שאני לא מצליח להשלים איתו. ואז יצא הנוקיה 7.2. על פניו הכל אחלה. המחיר סביר (אין תקציב מוגדר, אבל זה סדר הגודל - 1000-1300 שקל בערך), אבל המניוק הקטן הזה הושק בתחילת ספטמבר ועדיין לא הגיע לארץ. עקרונית אין בעיה לחכות, אבל זאת הייתה אמורה להיות מתנת יום הולדת, שחל בספטמבר.

 

יש למישהו עוד רעיונות או שאין ברירה אלא להמשיך להמתין?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

מסך 720 הוא בסדר גמור, הוא לא יראה הבדלים. יש שם גם מסך אמולד, שזה עדיף על lcd. המחיר מאוד זול.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם
אני מתחיל להתייאש.

צריך טלפון לאבוש, כרגע עם מוטו G5 פלוס (נראה לי) והוא רוצה משהו עם מסך יותר גדול (אומר שרואה סרטונים, אני מקווה שרק יוטיוב/פייסבוק) ומצלמה יותר טובה.

מבחינתי, תנאי יהרג ובל יעבור זה אנדרואיד כמה שיותר נקי, הוא עכשיו עם הטלפון אנדרואיד-נקי השלישי שלו ואני לא רוצה לשבור לו עכשיו הרגלים, אני לא מספיק זמין כדי לעזור לו עם כל מיני הגדרות של דברים בכל רגע נתון. רצוי כמובן אנדרואיד1. מעבר לזה חשוב שתהיה מצלמה וורסטילית ככל האפשר (עם עדשה רחבה), איכות התמונה פחות קריטית. מעבר לזה, רצוי שזה יהיה מכשיר שהושק לאחרונה (כלומר אל תגידו לי עכשיו תקנה גלקסי S8 הוא הרבה יותר בלה בלה בלה לא רוצה).

 

שמתי עין על השאומי A3, אבל לקנות טלפון עם מסך 720P בשלהי 2019 זה משהו שאני לא מצליח להשלים איתו. ואז יצא הנוקיה 7.2. על פניו הכל אחלה. המחיר סביר (אין תקציב מוגדר, אבל זה סדר הגודל - 1000-1300 שקל בערך), אבל המניוק הקטן הזה הושק בתחילת ספטמבר ועדיין לא הגיע לארץ. עקרונית אין בעיה לחכות, אבל זאת הייתה אמורה להיות מתנת יום הולדת, שחל בספטמבר.

 

יש למישהו עוד רעיונות או שאין ברירה אלא להמשיך להמתין?

 

לא חייב לחכות למכירה בארץ

https://www.clove.co.uk/products/nokia-7-2-2019?variant=21381600510011

 

980 שקל לפני מיסים(במידה ולא יתפס במכס).

מנסיון עבר עם החנות - משלוח די מהיר, סביב השבועיים.

 

ואם אתה רוצה מכשיר שאמנם מעט ישן(הכול יחסי כן? כי הוא קיבל עדכון לאנדרואיד 10), אבל מנסיון,פשוט מכשיר מעולה מכול בחינה :

זה הוואןפלוס 5

https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=946785

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לדעתי הנוט 8 יהיה עדיף בהכל ובפער גדול מ lg המיושן הזה. כולל פער משמעותי בצילום.

 

אז מסתבר שצדקתם.

המצלמה של השיומי הזה באמת מוצלחת. חדות וצבעים ברמה אחרת.

מימין השיומי, משמאל הLG:

g5-vs-rn8.jpg

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני רואה שבמצלמה של הG5 יש נהרבה מריחות. זה קורה לא בגלל שהמצלמה עצמה לא טובה אלא שגלל הגיל שלה. הזכוכית\פלסטיק של המצלמה מתמלא שריטות ולכלוך מה שהופך את התמונה לכזאת.

 

סה"כ העיקר שאבא שלך מרוצה. אגב איזה שיומי בדיוק קניתם לו?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דווקא השמשה של המצלמה של הLG נקיה מלכלוך ושריטות. הוא נקנה בסך הכל לפני שנה ו4 חודשים והיה במגן איכותי כל הזמן, נראה ועובד כחדש, חוץ מהGPS.

אנסה למכור אותו באיזה 100 שקל ביד 2.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

באיזה מצלמה הצבעים מדויקים? משמאל החלון והמנורה לבנים ומימין חומים! :lol: גם התקרה מעט חומה מימין, נראה שהשיומי לא מדייק פה, חדות זה לא הכל..

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יכול להיות שזה בגלל שהשתמשתי במצלמה עם ai, או שזה צילם עם hdr. התמונה מימין הרבה יותר נעימה לעין בכל אופן.

הייתי עושה עוד השוואה, אבל כבר מכרתי את הLG.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...