Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אשאל בפעם ה-1000: מה זה "אנשים מבוגרים"? צריך להציג את הצרכים האישיים, שכן יש בני 80 ומעלה שנזקקים למכשירי top of the line.

 

לגבי הממשקים - ממשק ה-MIUI של שיומי היה זוועתי עד גרסה 7 או 8. כיום בגרסאות 10-11 הוא מצויין. כמובן שצריך ללמוד אותו, יש מי שיעשה זאת תוך כמה שעות ויש מי שיזקק ליותר הדרכה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אישה מבוגרת שהשתמשה עד היום במוטו G3, לא צריכה מכשיר דגל. ואני יודע טוב מאוד כי אני משתמש במוטו E2 עם אותו מעבד .

הטלפון לא באמת שמיש לכלום מלבד וואטסאפ, ניווט, ושיחות.

רדמי 8 שעולה 450 שקל, ירגיש מטורף אל מול מה שיש לה עכשיו.

 

כמובן אם היה לה גלקסי 7 והיא רוצה להשתדרג, אז זה סיפור אחר לגמרי.

פורסם

ברור לי. אבל יש בפורום הזה נטיה לזלזל ב"מבוגרים". לכן אני מציין שגם הקטגוריה הזו מגוונת מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משתף אתכם קצת מההתחדשות שלי שבאה מכיוון בלטי צפוי כול כך :lol:

 

חיכיתי למבצעי בלאק פריידי לראות אם יהיה K20 או MI9 או 8 PRO במחיר שווה. בגדול היה ברור שאני צריך מכשיר חדש אבל לא הרגשתי שלם עם המכשירים הללו בגלל שהמכשיר הקודם שלי היה קומפקטי ונאה (מסך 5 אינץ' ועובי של 8 מ"מ) ואלה היו אחת מדרישות הבסיס שלי הבעיה שכול מכשירי הדגל של שיומי לאחרונה מאוד גדולים עבים וכבדים (8 PRO בעל מסך 6.5 ועובי של 9 מ"מ) והיחיד שעוד איכשהו ענה לדרישות שלי היה סמסונג S10E אבל מניסיון עבר רע עם סמסונג אני חושב פעמיים אם לקנות סמסונג ואם לחשוב שתמורת אותה התמורה אני קונה 2 מכשירי שיומי טובים יותר אני מוותר מראש.

 

אז אחרי האכזבה מה"בלאק פרייד" פתאום צצה לה מודעת בלאק פריידי בבאג (גם אותם אני לא כול כך אוהב) מייזו 16 ב900 ש"ח נכנסתי בגדול להתעניין מכשיר קומפקטי ונאה מצלמה טובה ציפ אאודיו מצויין (כמו שמייזו בדרך כלל עושים). אבל מייזו עושים בדרך כלל מכשירים עם ציפסט (מעבד) MEDIATEK שאלו לא נפוצים ולכן חסרי תמיכה ואדפטציה למרות שהם חזקים על הנייר בפועל המחסור באדפטציה לאפים שונים מוביל לקטסטרופה (משחקים לא זזים וסוללה מתרוקנת מהר)

 

גולל קצת למטה... מעבד S845 הנפוץ החזק והטוב מה שאומר שיש סיכוי שזה כבר לא יהיה אותו המייזו כמו פעם. עושה חקר חוות דעת ותלונות קטן ונוסע לבאג להתחדש במכשיר.

 

בקצרה מכשיר בנוי טוב עם מצלמה טוב סאונד טוב מסך טוב סוללה ומעבד טובים ב900 ש"ח לדעתי זה הBVFM שיש כרגע בשוק (אפילו הPOCOPHONE F1 עם אותו המעבד אך פחות טוב בכול השאר עולה 300 שקל יותר)

פורסם

מאחל לך הצלחה.

 

לפני כמה שנים היה לי נסיון רע עם שני מכשירי מייזו (נדמה לי שנקראו M2) שהתפגרו בגיל שנה ושבועיים, מיד לאחר תום שנת האחריות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו שספריאל אמר לפני, הבעיה במייזו תמיד הייתה באגים במערכת ההפעלה והזיות באיכות הבניה של המכשיר(הפעלות מחדש, GPS שמפסיק לעבוד, סוללה שנטחנת)

 

מקווה בשבילך שבדגמים החדשים יותר שלהם , הם כבר יותר בסדר.

פורסם

צודקים לגמרי הבעיות נגרמות בעיקר בגלל ציפסטים של מידאטק בגלל זה אפילו לא בחנתי את הכיוון שלהם.

 

אחרי שגיליתי שהם החליפו לsnapdragon עשיתי קצת חקר שוק ונראה שזה עשה להם טוב. מקווה שלא יהיו הפתעות

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סליחה מראש שלא קראתי את כל ה8k הודעות. רק רציתי לשאול את חכמי המקום אם השיומי רדמי7 הוא אכן המכשיר הכי מומלץ בתקציב עד 1000 ש"ח (ועדיף קצת פחות) כמו ששאר האינטרנט טוען? או שיש חלופות עדיפות.

הכי חשוב מצלמה טובה וgps אמין שלא מזייף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מצלמה טובה ותקציב נמוך לא הולכים ביחד. לגבי הרדמי יש כבר את ה נוט 8, במחיר החל מ600 שקל ולתקציב שלו, הוא הכי טוב. אם אתה רוצה מצלמה טובה יותר, יש את mi 9t שעולה 1200 יש לו מצלמה טובה. ומסך אמולד. לשיקולך

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מצלמה טובה כמובן ביחס למחיר. ברור שאת המצלמה הכי טובה שיש לא ניתן לקבל במחיר הזה. הנוט זה לא גדול יותר מסמארטפון סטנדרטי?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מצלמה טובה כמובן ביחס למחיר. ברור שאת המצלמה הכי טובה שיש לא ניתן לקבל במחיר הזה. הנוט זה לא גדול יותר מסמארטפון סטנדרטי?
מי שחשוב לו מצלמה, שיעלה תקציב, הנוט 8 יש לו את המצלמה הכי טובה בקטגוריה שלו. אבל הקטגוריה שלו זה לא כוחות. תשקיע עוד 200 שקל וקח מי 9 טי. מבחינת גודל, כל טלפון היום הוא 6.3 אינצ'.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הכל יחסי. היום אני עם lg g5 והמצלמה שלו סבירה בעיני. אני משער שמעבר לנוט 8 יהיה שיפור במצלמה, כן?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

חוזר לעניין הטלפון לסבתא. חשוב מכשיר לא גדול ולא כבד מדי, לפחות 64 ג'יגה פלאש ורמקול טוב. חשבתי על ה- Xiaomi mi 9 Se ב- 1,300, ופתאום אני רואה שמוכרים גם Galaxy S8 ב- 1,200 ש"ח. מה אומרים?

פורסם
הכל יחסי. היום אני עם lg g5 והמצלמה שלו סבירה בעיני. אני משער שמעבר לנוט 8 יהיה שיפור במצלמה, כן?

 

עד היום המצלמה של ה-G5 נחשבת לטובה מאוד, נכון שהיא לא בטופ 10 כבר הרבה זמן, אבל היא עדיין מצוינת.

אם המצלמה שלו היא סבירה (ולא יותר) בעיניך, אני חושב שצריך שדרוג משמעותי.

 

חוזר לעניין הטלפון לסבתא. חשוב מכשיר לא גדול ולא כבד מדי, לפחות 64 ג'יגה פלאש ורמקול טוב. חשבתי על ה- Xiaomi mi 9 Se ב- 1,300, ופתאום אני רואה שמוכרים גם Galaxy S8 ב- 1,200 ש"ח. מה אומרים?

 

שניהם אחלה, השיאומי חדש בהרבה, אבל שניהם רחוקים בממשק מהמוטו G, שינוי ממשק זה משהו שבא בחשבון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בהתחשב בזה שבמוטו G3 שיש לה כרגע זה אנדרואיד 6, וכל דבר אחר יבוא עם אנדרואיד 9, בכל מקרה יהיה שינוי ממשק, לא רואה איך אפשר להתחמק מזה.

×
×
  • תוכן חדש...