Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היא עברה לפני 5 שנים מווינדוס מובייל לאנדרואיד, הלך בקושי. חשבתי על אייפון אבל נראה לי שזה ילך קשה.

חשוב רמקול חזק, מסך בהיר וסוללה סבירה לפחות. כפי שאמרתי לפחות 64 ג'יגה פלאש שלא תתחיל למחוק כל מני אפליקציות ותמונות כדי לפנות מקום.

פורסם

לאשתי יש נוקיה 8 (מכשיר בן קצת למעה משנה). מסך "5.3 ואנדרואיד "נקי", וכמי ששונאת להחליף ממשקים המעבר מהמוטו G4 היה חלק לגמרי. כמובן שהדגם הוחלף בינתיים. הבעיה היחידה שהיתה לה היתה שכרטיס הזכרון (16 ג"ב) התמלא, אז החלפתי אותו ב-micro SD חדש (64 ג"ב) והכל בא על מקומו בשלום. מה שחשוב הוא להגדיר מהתחלה שמירת תמונות וסרטונים בכרטיס הזכרון, וגם ניקוי תקופתי שלו מהזבל שמתקבל בואטסאפ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הבעיה היא שוואטסאפ לא שומר בכרטיס זכרון רק בזכרון הראשי, ושם רוב המדיה.

 

משום מה נוקיה 8.1 לא זמין.

עריכה אחרונה על ידי Nemesis
פורסם

אני חושב שאפשר להגדיר שמירת המדיה בכרטיס. אבל מצריך בדיקה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש התלבטות בין שיואמי mi9 ל- mi9t pro.

בסך בכל אני יודע שהם מאוד דומים, השאלה אם יש עדיפות לאחד מהם?

הרוכש עובר מ- mi8 שהוא היה מרוצה ממנו (נגנב), החזיק את שניהם ביד וטוען שההרגשה של ה-mi9 הייתה יותר טובה (יותר דק).

פורסם
האם 1500 זה הסכום שאתה רוצה לשים? או שעד 1500 ועדיף פחות במידה וזה עונה על הצרכים?

 

כי היום גם סביב ה-600 שקל אתה קונה מכשיר שעונה לה על הצרכים

 

אם אפשר פחות אז מצויין. אבל לא מעוניין לחסוך על חשבון זה שהיא תבלבל לי את השכל אחר כך.

פורסם
הבעיה היא שוואטסאפ לא שומר בכרטיס זכרון רק בזכרון הראשי, ושם רוב המדיה.

 

משום מה נוקיה 8.1 לא זמין.

כנראה רוקנו מלאים כהכנה ל6.2\7.2 ו8.2 שיושק בחודש הבא.

פורסם

מעניין - הבן הצעיר שלי עםA1 ומרוה, הבכור עם A2 והתלונות מעטות, כנראה שיש לו איזה בעיה באפרכסת והעוצמה חלשה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הממשק של מוטו G מאוד דומה לאנדרואיד נקי.

 

הממשק של שיאומי (למעט סדרת ה-A1,2,3) הוא לא רע, אבל הוא דיי רחוק מאנדרואיד נקי, כנ"ל הסמסונגים (למרות שעם OneUI זה השתפר משמעותית), LG איפשהו באמצע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה סתם מייאש את עצמך.

 

הדרישות של אנשים מבוגרים הם לא בשמיים בלשון המעטה וכמעט כול טלפון מודרני יתאים(לאמא שלי הפנסיונרית יש שיאומי רדמי 5A שנקנה ב-300 שקל והחליף אייפון 5, והיא סבבה איתו לגמרי)

 

מבחינת באגים ושטויות, זה לצערי עניין של מזל ורגישויות של אנשים מסויימים. זה קורה גם באייפונים שעולים 1000 דולר. אין איך להמנע מזה.

×
×
  • תוכן חדש...