Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הי

איך מתקינים GCAM על שיומי? האם האפליקציה מופיעה בחנות גוגל?

תחפש בגוגל את השם של הטלפון עם gcam

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מצאו את מי לשאול... לא מבין בזה הרבה.

כרגע עם גלקסי 6 ומרוצה. זה כבר אומר לכם איזה בור אני בתחום.

 

אני יודע מה אני כן רוצה מהמכשיר החדש: שיהיה כמובן מסדרת גלקסי, שתהיה לו מצלמה טובה (עובד איתה הרבה במסגרת העבודה), ושהמסך שלו לא יגיע לקצוות המכשיר, אוהב מסגרת מסביב. זהו.

אם אבקש מכשיר מתקפל, יודע להכין קפה ולשלוט במזג האוויר - הם יקנו לי, בלי להניד עפעף.

אבל אני לא רוצה להיות חזרזיר, רוצה להישאר צנוע. מצד שני מבין שצריך להתקדם. יודע שהעולם הולך למשל לכיוון תשלום דרך הנייד, מבין שהאבטחה היום היא לא מה שהציעו פעם וכו'. המכשיר אצלי הוא כלי עבודה נטו, לא משמש גם כסמל מעמד או תכשיט.

אשמח לשמוע עצתכם המלומדת.

תודה מראש.

פורסם

קח s10 פלוס, יש לו מצלמה טובה, בטריה חזקה ומעבד טוב. אין היום טלפונים עם מצח וסנטר, אז אין לך כ"כ בחירה.

אם אתה רוצה לחסוך עוד תנסה a70, שם אתה מתפשר על מצלמה פחות טובה, ואבטחה ביומטרית פחות מוצלחת .

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

תודה גיא.

הספקתי לדפדף קצת באתר של גלקסי.

כמובן שהלכתי שם לאיבוד, אבל כן הבנתי שדגם ה- 10 הוא הטופ, ומזה בדיוק אני מנסה להימנע. לא רוצה להיות חזיר ולקחת את הכי הכי שיש.

פורסם

אז קח a70, יש לו בטרייה מצוינת, מסך גדול ואיכותי,לדעתי הוא עדיף שהוא ישר ולא קמור כמו סידרה s החסרונות שלו הם מצלמה פחות טובה בתנאים מאתגרים, ודור ראשון של אבטחה ביומטרית מתחת למסך, שעובדת קצת לאט,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

אלה פילטרים ותו לא, קלט => חישוב => פלט בלי שום הבנה.

אגב, גם זיהוי הפנים (או זיהוי חיוך) הוא אוסף של פילטרים, קודם כול פילטר ראשון שמקבל תמונה ומחזיר אוסף של נקודות אפשריות,

ופילטר שני שמקבל את הפלט של הפילטר הקודם ברצף ומתוכן מסנן את ה״רעש״ - זורק החוצה את מה שמזוהה כפנים רק אחת לכמה פריימים,

ומשאיר רק את מה שמזוהה כפנים באחוז גבוה של פריימים. סטטיסטיקה. מספרים, אחוזים, אפס הבנה.

 

זאת רק הפשטה ^ אבל עדיין, אין פה שום AI.

זה לא מדויק. כל מערכת שמבצעת משימה חישובית ניתן לתאר בצורה הפשטנית הזאת (קלט => חישוב => פלט). השאלה היא על מה החישוב מתבסס, או מאיפה המודל שמבצא את החישוב הגיע.

 

לצורך העניין, קח מערכת שמעבירה (כפי שתארת) את התמונה דרך אוסף של פילטרים, ולפי האקטיבציה שלהם מחליטה האם ואיפה יש פרצופים. השאלה היא מאיפה הפילטרים האלה - ומדיניות קבלת ההחלטה - הגיעו. אם הם הגיעו מתהליך ארוך של למידה (כלומר נלמדו) על דאטה סט של תמונות מתויגות (אגב, זה ממש תיאור אחד לאחד של Convolutional Neural Network), אז כן, בהחלט - מדובר ב-AI (או נכון יותר, Machine Learning). אגב, התחום כולו מבוסס בדיוק על ״סטטיסטיקה, מספרים, אחוזים״...

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
הסמסונג A5 2017 בסה"כ מספק לי את הסחורה אבל יש לי תקלה מעצבנת עם הטעינה והסוללה נגמרת דיי מהר. במקום לתקן אותו חשבתי לקנות אחד חדש.

לא אכפת לי לא ממצלמה ולא מביצועים. (כמובן שיהיה מהיר מספיק לגלישה ולכל האפליקציות הבסיסיות).

אני רוצה מכשיר במחיר סביר עם בטרייה שאוכל לשכוח מלהטעין אותה למשך מספר ימים לכל היותר שיחזיק יום שלם+חצי יום.

לא רוצה להשתעבד לא לטעינה ולא לסוללה חיצונית . חוק מרפי אומר שדווקא מתי שצריך את הטלפון טעון הוא מרוקן.

חשבתי על המכשיר הזה:

https://www.gsmarena.com/motorola_moto_g7_power-review-1889p3.php

המגרעה העיקרית שלו היא המסך.

יש טלפון אחר עם מסך ברזולוציה נורמאלית ועם זמן סוללה ארוך?

תקציב? בסביבות ה- 1000 ש"ח עדיף כמה שפחות.

 

טוב, היום קבלתי הצעת מחיר מאיזו מעבדת סלולאר על החלפה (350 ש"ח) טענו שמדובר בשקע מולחם.

זה נראה לי כבר מוגזם כנראה שאני כבר אלך על טלפון חדש. אלא אם כן אני אמצא מקום שיהיה מוכן להחליף לי את שקע הטעינה ב- 150 ש"ח. התלבטתי בין ה- Xiaomi Mi A3 ל- REDMI NOTE 7/8

אני באופן אישי מעדיף אנדרואיד נקי על פני הממשק של שיאומי.

הבעיה עם ה- A3 היא הרזולוציה של המסך. (720P)

פורסם

קח note 7 משופרסל נמכר כרגע ב 679 שקל פלוס 200 שקל החזר בקניות לשופרסל. יוצא לך 479 שקל לטלפון חדש, כמו להחליף שקע בטלפון ישן. תתחדש

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

תודה.

עוד 200 ש"ח לפה ושלם לא מהווים שיקול עבורי.

אבדוק איזה טלפון הכי מתאים לצרכים שלי אין לי מושג בכלל מה ההבדל בין ה7 ל-8.

פורסם

מה הצרכים שלך? תכלס כולם מהווים תמורה טובה למחיר, ההבדל בין 7 ל8 לא גדול. הם מוכרים גם את ה 8 פרו במחיר הכי טוב בשוק. ה 8 מהיר יותר בהרבה, עם בטריה עדיפה ו 4 מצלמות אחוריות.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם (נערך)

שימושים בסיסיים.

אנרואיד אוטו, גלישה, ווטסאפ, WAZE, ספוטיפיי , יוטיוב וכד'.

אני לא משחק או מפעיל יישומים כבדים.

 

סוללה ארוכה - זה הכי חשוב.

- בהירות מסך גבוהה (לשימוש באור יום). הסמסונג היה מספיק בהחלט.

- מהירות סבירה (הרגשתי שה- A5 מעט איטי).

- מערכת הפעלה נוחה.

תמיכה ועדכונים - פחות חשוב לי אבל שיהיה מכשיר יציב וללא תקלות ובאגים כאלו ואחרים במע' ההפעלה.

איכות שמע טובה. (בעיקר בזמן שיחות).

מצלמה זה פיצ'ר נחמד אבל ממש לא קריטי אני לא מצלם הרבה.

 

יש סיבה לא לקנות מיבואן מקביל? סתם לדוג':

https://www.mobileland.co.il/items/2522539

 

עריכה: אני צריך לבדוק ש6.5 אינץ' זה לא ענק מדי בשביל בידיים.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
בפיקסל האינטגרציה בין חומרה ותוכנה היא ברמה מאוד גבוהה. לכן אין בהכרח קשר לנתונים שאתה מכיר מיצרנים אחרים.

המכשירים יודעים לסחוט הרבה יותר מכל מה"צ של המעבד או מכל מיליאמפר בסוללה, או מהפיקסלים במצלמה...

ספציפית לעניין הריפרש של המסך ב4, הוא דינמי בין 60 ל90 הרץ על פי סוג התוכן.

מציע שלא תקטול את המכשירים עד שתשתמש באחד.

כל עוד שהליין הזה יהיה קיים, לא אקנה יותר מכשירים מיצרנים אחרים.

 

לגבי היעדר יבוא רשמי, לא ממש אכפת לי. בעידן של היום כל כך קל לייבא בעצמך כל דבר שנמכר אונליין. גם אם באופן רשמי לא נשלח לארץ.

 

gkiller,

 

אחרי הפעם הראשונה שנשבר לך מסך, לא חשבת לקנות מגן שמקיף את המכשיר מ4 כיוונים? אני מפיל את המכשיר שלי לעיתים קרובות ללא שום חשש. משתמש כבר שנים במגן unicorn beetle supcase.

 

Sent from my Pixel 3a XL using Tapatalk

Below average battery endurance.

https://www.gsmarena.com/google_pixel_4_xl_review-review-2014p6.php

×
×
  • תוכן חדש...