Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לקנות טלפון עם מסך 720P בשלהי 2019 זה משהו שאני לא מצליח להשלים איתו.

אתה אולי לא, אבל מבוגרים עם ראייה ככה-ככה לא שמים לב להבדל, בכלל.

הבונוס ברזולוציה נמוכה יותר מגיע גם בדמות צריכת חשמל נמוכה יותר.

 

לאבא שלי קנינו לא מזמן Samsung a10. המסך בהיר וברור, 6.2 אינץ׳ עוזרים מאוד לראייה המתדרדרת שלו,

ולמרבה ההפתעה המכשיר זז יפה בלי שום שיהוקים וגיהוקים, למרות המחיר המצחיק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
גם אני כל הזמן עם אייפונים, היו לי:

 

אייפון 4 - במשך 6 שנים!

אייפון 5

אייפון 6

אייפון 7

אייפון 8

 

 

 

מעדכן! :arrow:

היו גם אייפון 10

ועכשיו אייפון 11

 

למרות שהם יקרים בקניה, במכירה הם די שומרים על הערך שלהם, לפחות ממה שיצא לי לחוות.

תמיד מכרתי תוך יום 1 ובמחיר שרציתי. ההפסד הכספי למי שמחליף כל שנתיים די דומה

להפסד על מכשירי קצה של סמסונג. לכן אין מה להיבהל מהמחיר :wink:

יצא עכשיו עדכון תוכנה במיוחד לאייפון בן 6 שנים, כל הכבוד.

ממליץ בחום!

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

אני ממתין להכרזה על FOLD2 שהשמועה אומרת שתהיה ב-18 בפברואר יחד עם S11.

 

עוד שמועה אומרת שסמסונג מפתחת מסך זכוכית חזק ודק במיוחד ועמיד בפני שריטות עבור הטלפון המתקפל החדש שלהם בניגוד למסכי פלסטיק שיש ל-FOLD ול-RAZR של מוטורולה.

 

אבל המחיר עלול להיות גבוה לצערי.

פורסם

שמתי עין על השאומי A3, אבל לקנות טלפון עם מסך 720P בשלהי 2019 זה משהו שאני לא מצליח להשלים איתו. ואז יצא הנוקיה 7.2. על פניו הכל אחלה. המחיר סביר (אין תקציב מוגדר, אבל זה סדר הגודל - 1000-1300 שקל בערך), אבל המניוק הקטן הזה הושק בתחילת ספטמבר ועדיין לא הגיע לארץ. עקרונית אין בעיה לחכות, אבל זאת הייתה אמורה להיות מתנת יום הולדת, שחל בספטמבר.

 

יש למישהו עוד רעיונות או שאין ברירה אלא להמשיך להמתין?

ה7.2 מגיע לחנויות בסוף החודש ב1400 ש"ח.

פורסם
מעדכן! :arrow:

היו גם אייפון 10

ועכשיו אייפון 11

 

למרות שהם יקרים בקניה, במכירה הם די שומרים על הערך שלהם, לפחות ממה שיצא לי לחוות.

תמיד מכרתי תוך יום 1 ובמחיר שרציתי. ההפסד הכספי למי שמחליף כל שנתיים די דומה

להפסד על מכשירי קצה של סמסונג. לכן אין מה להיבהל מהמחיר :wink:

יצא עכשיו עדכון תוכנה במיוחד לאייפון בן 6 שנים, כל הכבוד.

ממליץ בחום!

אין כמו אייפון. אם היה לי מספיק כסף לקנות אייפון הייתי רץ לרכוש אייפון 11.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני מחפש מחליף לגלקסי נוט 8 שלי.

הסיבה העיקרית להחלפה - צורך במכשיר דואל סים.

(לא הייתי מחליף את המכשיר אם לא הייתי צריך מקום לשני סימים)

 

 

 

מה חשוב לי במכשיר:

 

 

  • מסך גדול (לא מפריע לי שיהיה גם קצת יותר גדול ממה שיש לי עכשיו). עט זה בונוס, לא חובה.
  • מצלמה איכותית - בסך הכול אני מרוצה ממה שיש לי בנוט 8 (וקשה לרצות אותי בתור אחד שמצלם במצלמות רציניות), אבל הייתי שמח לחיישן גדול יותר או למצלמה נוספת עם עדשה רחבה. מצלמת סלפי פחות קריטית לי.
  • רצוי מאוד שהטלפון יהיה מוגן בפניי מים ואבק (תקן IP68 למשל, כמו שיש לנוט כרגע).
  • תמיכה בהקלטת שיחות - אני יודע שיש איזו בעייתיות עם זה.
  • עדיפות למכשיר שאפשר לרכוש בארץ מיבואן רשמי, אני יודע שזה בעייתי למשל עם סמסונג דואל סים, מקסימום אתפשר על זה אם אין ברירה.
  • מעדיף סמסונג בעיקרון, אבל פתוח לאופציות נוספות. מעדיף שלא יהיה שיאומי או וואווי.
  • עדיפות לטלפון שזמין עם מגנים טובים, כמו שלסמסונג אפשר למצוא Otterbox Defender.
  • טעינה אלחוטית.
  • שלא יהיה בעייתי עם Android Auto.
  • סוללה חזקה - חשוב.
  • נפח אחסון - לפחות 128GB, כיוון שאני אשתמש בשני סימים, רוב הסיכויים שלא יהיה מקום לכרטיס זיכרון, אז 256GB יהיה עדיף אפילו, אם ההפרש הכספי לא גדול.
  • תקציב - עד 3000₪ בערך, אפשר לחרוג ל-3500₪ אם זה ממש שווה את זה (יכול מקסימום לקנות באילת).

תודה!

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

גיא - S10+ או נוט 10+?

והאם אין בעיה עם הקלטת שיחות ביבואן מקביל?

 

וואן פלוס - חשבתי על 7T PRO (בגלל המצלמה העדיפה), אבל אין לו תקן IP68.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אין לו כי הם לא משלמים על הסרטיפיקציה כדי לחסוך לצרכן כמה שאפשר. המכשיר עמיד.
המכשיר יקר. זה לא שיאומי ב 800 שקל. הוא עולה 2500 שקל, זה שאין לו ip זה באמת לא רציני.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם
אין לו כי הם לא משלמים על הסרטיפיקציה כדי לחסוך לצרכן כמה שאפשר. המכשיר עמיד.

יש הוכחות לזה? אשמח לראות אם כן.

 

נוט 10 פלוס, הוא יכסה לך על כל הדרישות.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

מודה שהוא אחד מהמכשירים שאני שוקל לרכוש,

אבל מה שמטריד אותי זה שדברים כמו הקלטת שיחות לא יעבדו במכשיר שנרכש דרך יבואן מקביל (לפחות ממה שאני רואה בפייסבוק).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקלטת שיחות זה משהו שמוציאים עכשיו מהטלפונים בגלל רגולציה, אסור להקליט אנשים בהרבה מדינות בלי להודיע לעם מראש שהם מוקלטים, גם ב שיאומי החדשים הוציאו את הקלטת שיחות. תבדוק נוט 10 פלוס או וואוו 30 פרו. ואל תאמין לסרטונים ביו טיוב על וואן פלוס. על זה שהם רוצים לחסוך כסף, זה שטויות. המכשירים שלהם נמכרים במחיר פרימיום. וש להם יתרונות של מסך 90 הרץ. אבל אם חשוב לך ip תקנה מכשיר שעומד בזה באמת.

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

אבל בסמסונג של היבואן הרשמי כן יש את האופציה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
אבל בסמסונג של היבואן הרשמי כן יש את האופציה.
נו אז, היבואן המקביל כנראה מביא דגם עם מפרט לשוק האירופי. היבואן הרשמי לא עוזר לך עם דואל סים, אז הוא לא רלוונטי לגביך. ב שיאומי אם אתה רוצה הקלטת שיחות, אתה פשוט מעביר את הטלפון להודו בהגדרות. ככה חוזר הקלטת שיחות. בטוח שגם בסמסונג אפשר לעקוף את זה בקלות.

עוד סמרטפון מעניין יכול להיות lg g8x הוא מעולה לכתיבת מיילים, ולעשות 2 דברים במקביל. תבדוק אותו גם. יש לו 2 מסכים והוא עולה 3000 ש"ח

 

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי guy.a
×
×
  • תוכן חדש...