Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

gbguy

user-offline.png אצטרך גם לקפוץ ולחוש את הA51 והA71, למרות שהA71 נראה לי מוגזם מאוד מבחינת הגודל...

 

arco1

user-offline.png תודה.

 

S10e אופציה מעניינת למרות שכמה ביקורות באינטרנט לא היו הכי מחמיאות לו.

אני חושב שבסופו של דבר אגיע להחלטה כמו המקורית, להצטייד באחד ממכשירי הביניים של סמסונג וזהו.

פורסם

אם הבחירה בין s10e לבין a51/71 והעדפה למסך לא גדול מדי, אין ספק שעדיף s10e, רק בגלל מעבד יותר חזק = מכשיר יותר מהיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גם לדעתי בבחירה בין A51/71 או S10e ה-S10e עדיף, וזו גם הבחירה שאמא שלי עשתה לפני שבועיים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני מתכנן החלפת השיומי שלי אחרי קרוב ל-3 שנות שירות, ושביעות רצון מכמה מכשירים מתוצרת זו בבית. התרשמתי שה-Mi9T עשוי להתאים לצרכים ולתקציב, אבל אני מוטרד מהמצלמה הקופצת. האם יש למישהו נסיון, ויכול להעיד על אמינות המנגנון?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה מצלמה קופצת?

לאבא שלי יש את המכשיר והוא מרוצה ממנו מאד, כולל מהמצלמה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנראה הוא מתכוון למצלמה הנשלפת מגוף המכשיר (קדמית, ״קופצת״ קרי pop up)המנגנון יחסית טרי בשוק ואמינותו לא ידועה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

בדיוק לכך כיוונתי.

 

בינתיים מצאתי תאור של המנגנון, מתברר שמדובר במשהו מתוחכם. החברה מתחייבת ללא פחות מ-300,000 פעולות, זה הרבה יותר מהצפי בחיי המכשיר. אבל מה קורה אם המכשיר נופל? מה הסיכוי שהמנגנון יפגע, אפילו כאשר המצלמה מאוחסנת במקומה, ושהמכשיר יושבת מסיבה זו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נדמה לי שחלק מהיתרונות של המנגנון הזה הוא להגן על המצלמה במקרה של נפילה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני מציע שתחכה עוד מספר חודשים, כי כנראה יוציאו דגמים חדשים.

חבל לקנות מכשיר בן שנה בגלל שהמכשיר הנוכחי הוא בן 3.

אם בכל זאת אתה מאוד מעוניין לשדרג, הייתי מציע לך את mi note 10. מדי פעם יש מבצעים/קופונים למחיר של כ-1500₪

פורסם

אני אחכה כמה שבועות בוודאות כדי שיצאו החדשים וירדו המחירים.

מכשיר שיצא לפני שנה לטעמי מעולה.

מה הם כבר יוציאו עכשיו במכשירים החדשים? מה כבר אפשר לחדש לנו? לטעמי הS10 הרגיל או הפלוס עם החיסרון של המסך הקמור יספיק לי בהחלט.

קראתי שיש בעיות עם קורא טביעת האצבע ומדבקות זכוכית, מישהו מכיר?

פורסם

יש כמה בעיות עם קוראי טביעת האצבע (האולטרסוניים מתחת למסך) עם מגיני מסך:

1. רוב מגיני המסך זכוכית לא עובדים עם החיישן האולטרסוני הזה, ולמעשה מונעים שימוש בחיישן טביעת האצבע

2. על מגיני המסך בכלל נשארות טביעות אצבעות, מה שגרם לחיישן האולטרסוני לזהות טביעת אצבע ישנה שנשארה על מגן המסך ולפתוח את נעילת המכשיר (ללא תלות בטביעת האצבע שכרגע נוגעת במסך), זה אמור להיות מתוקן בעדכון תוכנה מתישהו בקרוב.

 

כתוצאה מ-2 רוב יישומי הפיננסים הסירו תמיכה מכניסה באמצעות טביעת אצבע לבעלי S10/S10+

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בדיוק לכך כיוונתי.

 

בינתיים מצאתי תאור של המנגנון, מתברר שמדובר במשהו מתוחכם. החברה מתחייבת ללא פחות מ-300,000 פעולות, זה הרבה יותר מהצפי בחיי המכשיר. אבל מה קורה אם המכשיר נופל? מה הסיכוי שהמנגנון יפגע, אפילו כאשר המצלמה מאוחסנת במקומה, ושהמכשיר יושבת מסיבה זו?

 

ברובם זה מובנה בתוכנה שאם הטלפון נופל בזמן שהמצלמה בחוץ היא נסגרת מיד

מיותר להגיד שהסיכוי שהטלפון יפול בזמן שהמצלמה הקדמית בשימוש הוא גם ככה קטן

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
יש כמה בעיות עם קוראי טביעת האצבע (האולטרסוניים מתחת למסך) עם מגיני מסך:

1. רוב מגיני המסך זכוכית לא עובדים עם החיישן האולטרסוני הזה, ולמעשה מונעים שימוש בחיישן טביעת האצבע

2. על מגיני המסך בכלל נשארות טביעות אצבעות, מה שגרם לחיישן האולטרסוני לזהות טביעת אצבע ישנה שנשארה על מגן המסך ולפתוח את נעילת המכשיר (ללא תלות בטביעת האצבע שכרגע נוגעת במסך), זה אמור להיות מתוקן בעדכון תוכנה מתישהו בקרוב.

 

כתוצאה מ-2 רוב יישומי הפיננסים הסירו תמיכה מכניסה באמצעות טביעת אצבע לבעלי S10/S10+

 

בs10e קורא טביעות האצבע לא נמצא במסך, אלא בכפתור ההפעלה

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

אכן, אבל גיא שאל על S10/S10+.

 

ל-S10e אין בעיות ידועות עם חיישן טביעת האצבע בכפתור

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אז הוצגו אתמול הטלפונים החדשים של סמסונג. חיכיתי בעיקר ל Z FLIP המתקפל. אז למרות המסך החיצוני הפצפון הוא מצא חן בעיניי. אבל המחיר מאוד יקר - 1380 דולר, קיוויתי למספר כלשהו עד 1000 כדי שיהיה פוטנציאל ירידת מחיר לרמה שפויה לאחר חצי שנה, באסה. אולי אחכה לדור הבא ואולי נוט קטן חדש יפתיע לטובה באוגוסט.

 

סדרת הגלאקסי עם מצלמות שאמורות להיות טובות יותר על פי סמסונג. זום מרשים באולטרה ממה שהוצג. נמתין למבחנים, כי יש שנמוך בתכונות לצד 2 שדרוגים, כאשר השדרוגים אמורים לגבור על השנמוך ולהציג איכות צילום משופרת בסופו של דבר. אבל יחידות הצילום מכוערות להחריד, כמו ברוב הטלפונים היום, רק צבע שחור יכול להחביא את הכיעור ואין צבע שחור בS20 הרגיל, אז מבחינתי הסדרה הזו בכלל לא אופציה כרגע. מסך 120 הרץ רק ברזולוציית FHD, מקוה שעד אוגוסט יצליחו לאחד את ה 120 הרץ עם רזולוציית QHD.

 

הוכרז שיתוף פעולה בין סמסונג לנטפליקס, מסקרן אם ייצא מזה משהו מועיל.

×
×
  • תוכן חדש...