Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו במשפחה המורחבת ה-a50 מככב. לא מצטיין בכלום אבל, וזה הכי חשוב - לא כושל בשום דבר. אחלה חיי סוללה.

צריך רק לוודא שלא הרסו כלום ב-a51, לסמסונג יש נטייה מעצבנת להרוג טלפונים מוצלחים.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ניסיון לדחוף בעלי אייפון 6 המקובעים לגודל המסך וכפתור בית פיסי להחליף למכשיר חדש ולא יקר, עם חומרה חדישה ואפשרות לקבל עדכוני מערכת.

 

 

העדפה של גודל מסך קטן זה לא 'קיבעון', זו העדפה הגיונית

מעדיף גודל של 5.5 ולא גדול יותר מזה...

 

לגבי הכפתור, לא ממש משנה לכאן או לכאן.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מסכים.
לכן הוציאו מכשיר לכל אלה שלא רוצים להסתובב עם טאבלט בכיס, וזאת הסיבה היחידה שלא החליפו עדיין אייפון ישן בחדש .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האם יש סיבה טובה לשדרג מאייפון 7 לSE החדש?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

מעבד ,3GB RAM במקום 2GB באייפון 8, LTE משודרג, מצלמה, wifi 6, ואם יש לך אייפון 7 אז גם סוללה "טרייה" אם הסוללה שלך עייפה.

וגם e-sim בנוסף ל sim הרגיל, עוד כמה שנים של עידכוני IOS.

זה מה שאני זוכר...

 

עריכה אחרונה על ידי אלי55
  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

תודה על המידע, נראה שאתה גם מתעניין, אתה עצמך שוקל לקנות?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

האייפון SE החדש ניראה פצצה לאלו שאוהבים אייפונים ושלא אוהבים מקרר בכיס. 

 

היה לי בעבר את הדגם הקודם ומלבד גודל המסך והרזולוציה(לא חיסרון למי שמעוניין במכשיר קטן) הוא היה טלפון ממש מעולה.

 

אם לא הייתי סולד מ-IOS כיום, בוודאות הייתי הולך על המכשיר הזה 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שלום

אני רוצה לקנות גלקסי s20+, עשיתי סקר שוק ויצאתי די מבולבל מכול אפשרויות הרכישה...

האם כדאי לרכוש מהיבואן הרשמי סאני או שעדיף מחברות הסלולאר?

בגלל שאני לא צריך את המתנות שנותנים בקספ/באג/חנות של סמסונג, ומעדיף מחיר כמה שיותר נמוך אז האופציות הכי זולות שמצאתי הן:

1.קניה בשופרסל אונליין 3599שח יבואן רשמי סאני.

2. קניה בפלאפון 3650שח, נראה הם בעצמם מייבאים את המכשירים אבל היתרון הוא שיש 5 שנים אחריות

3. קניה בחנות דינמיקה ב3449שח. מחיר מאוד זול וגם מקבלים מתנות אבל לא מובן אם מדובר ביבואן סאני או לא...

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

 

פורסם

קל מאד לזהות יבואן רשמי - על הקופסה יש מדבקה כחולה. חלק מהחנויות יציעו לך כמה אופציות.

 

האם לקנות מיבוא מקביל? לדעתי לא. רק המטען המקורי שיש בקופסה שווה בערך 200 ש"ח (בדקתי לגבי ה-note 10 lite שקניתי לפני חודשיים - שלושה, וזה, בערך, המחיר גם בחו"ל).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לדעתי יבוא רשמי בקןפסה חתומה - כן. אבל שאל בעת ההתעניינות/רכישה.

 

אני קניתי בחנות של סמסונג בגרנד קניון בחיפה.  עריכה - קניתי לאחד הבנים A51 המול הים באיךת, דומני בבסט מובייל. גם המכשיר הזה ביבוא רשמי בקןפסה חתומה. הגיע עם מטען מקורי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...