Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דיברתי עכשיו עם סמסונג ישראל.

הם אמרו לי שבארץ יש 4 יבואנים רשמים שקונים את המכשירים ישירות מסמסונג קוריאה ומקבלים את אחריות היצרן הרשמית: סאני, סלקום, פרטנר, פלאפון.

סלקום היא היבואן של דינמיקה.

למישהו יש ניסיון עם הרשת הזאות? המחירים מאוד נמוכים...

פורסם

דינמיקה היא חברה בת של סלקום

 

אגב לא רק היבואנים הרשמיים מספקים מטענים מקוריים (ומהירים), גם חברת מובייל ישראל לדוגמה, למרות שאינה יבואן רשמי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קניתי כמה פעמים ב ITECH STORE והייתי מרוצה.

https://www.itech-store.co.il/items/2755161-Samsung-Galaxy-S20-PLUS-SM-G985F-DS-128GB
3200 ש"ח למכשיר עם שנה אחריות שלהם.

בד"כ יש להם במלאי גם מכשירים של סאני - אבל עדיף שתפנה אליהם במייל או טלפון ותשאל מה יש וכמה עולה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 27.4.2020 בשעה 19:51, vladclar כתב:

היום ניסיתי לברר האם ב redmi note 9s יש NFC - בחנות KSP קיבלתי תשובה שלילית ( לגבי מה שהם מוכרים, לפחות ).

 

ב-redmi note 8 pro הם אמרו לך שיש?

פורסם (נערך)

הביקורות על דינמיקה ברשת נוראיות, הייתי נזהר מלהתקרב לשם.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

מניסיון של לפני הרבה שנים מדינמיקה, אל תתקרב למקום הזה. לא משנה עד כמה המחיר נמוך ביחס למתחרים.

פורסם

לא שאלתי .

אבל לפי gsmarena ואתר יבואן שיאומי בארץ, יש ל redmi note 8 pro את NFC.

בסוף הזמנתי סמסונג A51 ( מספיק טוב והילדה מעדיפה את המותג ).

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 15 שעות, Itzik-b כתב:

אל תוותר על מכשיר סגור בקופסא,מטען מקורי,ואחריות יבואן רישמי.

גם אם זה יעלה לך יותר,זה שווה את זה.

איך זה שווה? מעבר לאחריות שהדעות הן לכאן לכאן (יש חברות שהאחריות הרשמית יותר טובה מהלא-רשמית ויש הפוך), מה זה משנה אם המכשיר סגור בקופסא או נפתח לצורך הוצאת המטען?

Miata ND2

 

פורסם
לפני 16 שעות, דניאל1983 כתב:

מכשירים שנמכרים בפלאפון ובדינמיקה מגיעים עם מטען מקורי?

מהניסיון שלי עם דינמיקה בעבר וגם לאחרונה - כן. לפחות בסמסונג.

(נוט 8, נוט 10+ ו-S10)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 2 שעות, Or05230 כתב:

איך זה שווה? מעבר לאחריות שהדעות הן לכאן לכאן (יש חברות שהאחריות הרשמית יותר טובה מהלא-רשמית ויש הפוך), מה זה משנה אם המכשיר סגור בקופסא או נפתח לצורך הוצאת המטען?

 

ברוב המקרים ההפרש בין יבוא רשמלי למקביל הוא בדיוק העלות של המטען.

פורסם

רשמים קדמי נוט 9s:
נרכש השבוע במעט מעל 1000 של. החליף גלקסי 7 מזדקן. סך הכל vfm מטורף. יתרונות: מהיר ויציב. תגובתיות מסך טובה. מצלמת סטילס טובה מאוד באור יום. סוללה: סיים ציינגר רציני. 13 שעות עבודה ברצף טעינה סופר מהירה חסרונות: ווידאו ללא מייצב, מסך לא מספיק בהיר. שורה תחתונה: שתי דרגות מעל לגלקסי בשליש מחיר.

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...