Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מספיק שוני ביניהם, ה-9S חדש יותר (יקבל עדכונים ליותר זמן), אבל גם גדול יותר (גובה ומשקל בעיקר), עמידות למים ברמת שפריץ (ב-8 Pro אין כלום), ערכת השבבים היא Snapdragon של Qualcomm לעומת ה-Helio הסיני, סלוט ל-Micro SD נפרד משני הסימים (ב-8 שימוש ב-Micro SD או בסים השני, לא שניהם יחד), סוללה גדולה יותר

 

לטובת ה-8 Pro יש לו HDR, מבחר יותר גדול של נפחים וזכרונות (4 גרסאות מול 2), וגם גרסה בסיסית עם יותר זכרון RAM (שזה 6 מול 4 ג'יגה), מערך מצלמות טוב יותר

 

עכשיו השאלה מה המחירים ואיזה מההבדלים הוא דיל ברייקר בשבילך

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אף אחד מההבדלים לא דיל ברייקר בשביל מי שאמור להשתמש בטלפון.

 

לפי מה שאני מבין ב8 pro יש גם NFC, כאשר ב-9s אין. אם גם מערך המצלמות טוב יותר והוא עולה כמה שקלים פחות, אז אולי נלך עליו.

פורסם (נערך)

לפי פה דווקא יש ל-9S גם כן NFC

על איזה גירסאות אתה מסתכל? הזולות של שניהם?

כמה ההבדל הכספי בפועל?

 

אמנם אין דיל ברייקר, אבל חריץ נפרד ל-Micro SD וסוללה גדולה יותר וערכת שבבים מערבית ועדכונים ליותר זמן, יכולים להיות תוספת יפה

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הסתכלתי פה https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9812&idPhone2=10147

אולי לא היה להם מידע ולכן הושאר ריק.

 

אני מתכוון ללכת על גרסה של 128GB 6GB.

אם יש NFC, אני אלך עליו בגלל המעבד ועדכונים עתידיים (למרות שהמעבד ב-8 pro על פניו עדיף).

בטלפון יהיה סים בודד, אז חריץ נפרד ל-Micro SD לא מוסיף במקרה הזה.

הסוללה הגדולה יותר מגיעה גם עם מסך גדול יותר ובהתאם form factor גדול יותר, שזה דווקא חיסרון.

 

בסך הכל, ה-9S לא איזה שדרוג, לעומת הטלפון שהוא כביכול מחליף.

פורסם

אצל GSMArena זה בד"כ ככה, אם אין מידע משאירים ריק, אם יודעים שאין רושמים No.

אם 128GB + 6GB אז היתרון של הפרו קצת מתבטל, למרות שיש לו גירסת 128GB + 8GB.

 

אני לא סומך על מבחני ביצועים של מעבדי MediaTek, ראה למשל פה ופה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש לי את הרדמי נוט 8 פרו 128gb, שני חסרונות מנסיוני:

-קליטה לא טובה של רדיו fm ( ביחס לדגמים קודמים של שיאומי), זה לא בעייתי ויש פתרונות עקיפים

-מצלמה- אמנם יש מספר מצלמות ויכולות שליטה וכו', זה נחמד בהחלט, אבל יצוב התמונה בעייתי (שוב בהשוואה למשל לרדמי נוט 4x שהיה לו מייצב תמונה טוב, כמו שצריך להיות), כלומר צריך להתאמץ/להתעכב שלא תצא תמונה מטושטשת, קראתי שיש לו מייצב דיגיטלי בלבד כנראה שזה הסיבה. מבחינתי זה המינוס העיקרי כל השאר באמת בסדר גמור (זמן בטריה מעולה, ממשק שנוח לי, שקע אוזניות 3.5 וכו...)

 

 

פורסם (נערך)

אני מתחיל לחשוב על החלפת הסמארטפון הישן...

חשוב שיהיה מסך טוב (אבל לא גדול מידי), מצלמה טובה וכמובן אמינות ויציבות.

חשבתי על mi 10 pro או s20 plus.

 

אולי יש מכשיר יותר טוב?

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

עולות כל מיני בעיות של סדרת S20 כרגע, כדאי להמתין לראות אם אלה מחלות ילדות שנפתרות בעדכוני קושחה או תקלות אמיתיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 @yb  אני מופתע מדעתך החיובית על המצלמה שלצ רדמי נוט 4x. השתמדתי בדגם הזה כמעט 3 שנים, והמצלמה אכזבה אותח בכל שימוש שמעבר לצילום מסמכים. עברתי ממנו לסמסונג נוט 10 לייט, איכות המצלמה משופרת שמיים וארץ ומוציאה קבצי raw שאפשר לעבד ב -LR, אבל, עדיין, איכות הצילום בינונית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

צריך לקנות מכשיר לילדה בת 14. התקציב כ- 1000₪.

היא רוצה סמסונג ( המכשיר שבא בחשבון הוא A51 , אותו אני יכול לקבל ב 1000₪ עגולים).

אבל ממה שאני מבין, redmi note 8 pro עדיף, בעיקר בביצועים וסוללה. 

סמסונג קצת פחות גדול ונראה גם לטעמי יותר טוב.

עד כמה A51 יכול להיות נפילה?

לאחותה הגדולה כבר שנתיים יש סמסונג A8  (מודל 2018 ) ממנו מרוצה מאוד.

איך A51 בהשוואה ל A8 מלפני שנתיים?

אגב, היום ניסיתי לברר האם ב redmi note 9s יש NFC - בחנות KSP קיבלתי תשובה שלילית ( לגבי מה שהם מוכרים, לפחות ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

, אלפני כחודשיים קניתי לבן הצעיר (24) סמסונן A51 במקום השיומי  A2 שהיה לו הבחור מרוצה מאד מהסמסונג.

 

בכלל, בשנים האחרונות היו לנו במשפחה כמה שיומי. ההתרשמות היא שה-VFM נראה טוב, אבל שזו טעות אופטית, ואורך החיים של המכשירים הוא שנה עד שנה וחצי. אחרי זה הם מקרטעים, שלא לדבר על עדכוני תוכנה בעייתיים עד לא קיימים. המכשיר היחיד שבחנתיים נראה בעל אורך חיים סביר הוא MI8, אבל הבחור שמחזיק הו צנוע ומוען לסבול גם מכשחרים מיושנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, sperial כתב:

השתמדתי בדגם הזה כמעט 3 שנים

 

לפני 1 שעה, sperial כתב:

אורך החיים של המכשירים הוא שנה עד שנה וחצי

 

איך זה מסתדר?

עריכה אחרונה על ידי Yondalar
פורסם (נערך)

נכון. שנה וחצי סבלתי מהקמצנות עם מכשיר מקרטע. והבנים עם A1 ו-A2 בעייתיים שנחנקו אחרי פחות משנה וחצי, ולפנשי זה מכשיר דגל Mi4c שעדכון תוכנה הפך אותו בלתי שמיש למשך חודשיים, עד העדכון הבא.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

A51 דיי דומה ל-A8 2018

לטובת ה-51 מסך גדול יותר (יחס מסך לגוף גבוה יותר), אנדרואיד 10, מעבד חזק יותר, יותר RAM שגם מהיר יותר, מערך מצלמות טוב יותר, סוללה גדולה יותר.

לטובת ה-A8 עמידות לנוזלים, מסגרת אלומיניום, גורילה גלאס חדש יותר, Always on Display, וטעינה מעט מהירה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...