Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה.

המחיר כבר ירד, וככל שהזמן עובר, יורד עוד...

 

מה אתה יכול לספר על ההבדלים בין המכשירים?

 

לפני 1 שעה, אלי55 כתב:

ממליץ לך לחכות ל Pixel 4a, אמור לצאת בכל יום.

 

מעל לתקציב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

סביבות האלף, והמכשיר צריך להחזיק שנתיים

לא מוצא סיבה להוציא יותר ממה שעולה ה-9T

 

המכשיר הנוכחי שלי הוא ה-A2, שקניתי שהבת שלי איבדה את המכשיר שלה, והעברתי לה את ה-Mi 5 שלי, שגם נותץ מאז. ההעברה הזו היתה, בדיעבד, טעות. האנדרואיד הנקי של ה-A2 האט פעולתו יותר מהר מכל מכשיר שהיה לי בעבר. הוא אצלי שנה וחצי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ההבדל העיקרי הוא בטעינה, הNOTE נטען יותר לאט.

כמו כן גודל מסך, ב9T המסך הרגיש לי יותר גדול, למרות שהמכשירים כמעט באותו גודל.

אני חושב גם שהמצלמה של ה9T היתה יותר טובה, אבל אני לא מומחה לצילום.

 

הNOTE אצלי משהו כמו שלושה ימים, אפילו וייז לא הפעלתי עליו.. אם יהיה רלוונטי אסקור הבדלים עוד כחודש.

 

  • אהבתי 1
פורסם

לגבי הבדלים בין מצלמות, כמו שאני רואה, רב ההבדלים הם עניינים של עיבוד התוכנה.

ראיתי הרבה תשבוחות נשפכות על ה-Pixel, ואני לא מצליח להבין למה. מצב הלילה אכן מבצע סוג של HDR מוצלח. אוקי.

מעבר לזה, הבדלים של פרשנות, לא של איכות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הביקורת שלי על הפיקסל 3A שברשותי, כבר נבלעה מזמן באחד העמודים. 

 

בכול מקרה, ההבדל העיקרי מבחינתי בפיקסל מעבר למה שציינת של צילום לילה טוב, זה העובדה שזאת מצלמה שמפספסת משמעותית פחות מכול מצלמה אחרת שהייתה לי. כשאין לך תנאים אידיאלים או שהאובייקט זז או שאתה ממש צריך לצלם משהו מהר- היא עושה את העבודה בצורה הכי טובה שראיתי בסמארטפון(ולחברה שלי יש גלקסי S10 כרפרנס).

בכול מכשיר שהיה לי, שמתי את המצלמה של גוגל, ואכן היא שיפרה את איכות התמונה, אבל ליכולות שציינתי מקודם, זה עדיין לא הגיע. ופה לדעתי הגדולה האמיתי של הפיקסל. פחות באיכות בצילומים סטטיים באור יום עם יד יציבה, שגם מכשיר ב-600 שקל יכול לצלם ברמה מספקת. 

  • אהבתי 2
פורסם

מה יש לך להגיד על המכשיר, מעבר לזה?

הגודל (קוטן) שלו ממש קורץ

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

מבחינתי אני מאוד מרוצה ממנו, אני חיפשתי בכוונה מכשיר קטן מימדים(יחסית), כי אני ממש לא אוהב את אופנת המקררים בכיס. הוא מהיר מספיק , הטאצ' מאוד מדוייק מול הרבה מכשירים אחרים, אין שום תלונות על GPS, שמע בזמן שיחה, קליטה ואפילו זמן הסוללה לא רע בכלל ביחס לנפח. 

אני אישית לא אוהב מכשירים של שיאומי(וכניראה מכשירים אחרים של "תמורה לשקל" אם כי לא ניסיתי אותם) כי אתה תמיד מקבל את האלמנט במוזרויות קטנות ומרגיזות- מנגנון רטט בשקל וחצי, באגים, הנדסת אנוש בעייתית לעיתים, ושאר דברים). בפיקסל אין שום דבר מהשטויות האלה. אתה מקבל איכות של מכשיר דגל - רק עם חסרונות של מה שידוע לך - מעבד חלש יותר, גוף פלסטיק, ומסך פחות בהיר באור יום(והכול אתה יודע מהמפרט) אין הפתעות שנסתרות. 

 

אבל אתה משלם על זה- המכשיר לא זול. בטח שלא עם המחיר בארץ. לי היה חשוב מאוד לקנות אותו כי אני ממש סולד ממכשירים גדולים וקנו לי אותו באילת. 

 

קשה לי להמליץ על מכשיר באופן כללי, כי לשיאומי אני לא מתקרב(מספיק לי בקשות לתפעול וסידור מוזרויות שאני מקבל על הרדמי 8 פרו ועל המי 9 של אנשים בעבודה ) ואין ממש מכשירים שאני יכול להמליץ עליהם בטווח המחיר שביקשת. 

 

מה שכן, אם גודל זה בונוס גדול מאוד מבחינתך , בהחלט הייתי שוקל את הפיקסל( אבל באיזה מחיר מבצע טוב לרגל היציאה של הפיקסל 4A) או את האייפון SE החדש. 

 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 6.5.2020 בשעה 19:13, falou כתב:

אני מתלבט בין ה-Redmi Note 8  ל- Mi 9T/ Mi 9 Lite.

 

יש סיבה שההתלבטות היא דווקא ביניהם?

מבחינת מחיר יש עוד מכשירים של שיואמי בטווח הזה.

פורסם

לא משנה איזה מכשיר נהדר תרכוש, הוא יהיה מבוסס אנדרויד, שהיא מערכת הפעלה אשפה. אייפון תמיד ישרת אותך נאמנה.

/thread

 

  • רעיון גרוע 1

2016 BMW M235i.

פורסם
לפני 2 שעות, Fraysa כתב:

לא משנה איזה מכשיר נהדר תרכוש, הוא יהיה מבוסס אנדרויד, שהיא מערכת הפעלה אשפה. אייפון תמיד ישרת אותך נאמנה.

/thread

 

 

אתה צריך לחשוב פעמיים לפני שאתה מטריל מנהל בפורום. אנחנו לא ידועים בסובלנות המשתפרצת שלנו

לפני 3 שעות, Yondalar כתב:

 

יש סיבה שההתלבטות היא דווקא ביניהם?

מבחינת מחיר יש עוד מכשירים של שיואמי בטווח הזה.

 

צומצם ל-9T

יש עוד מכשירים, אבל לא מצאתי בהם יתרון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...