שלום
אני רוצה לקנות גלקסי s20+, עשיתי סקר שוק ויצאתי די מבולבל מכול אפשרויות הרכישה...
האם כדאי לרכוש מהיבואן הרשמי סאני או שעדיף מחברות הסלולאר?
בגלל שאני לא צריך את המתנות שנותנים בקספ/באג/חנות של סמסונג, ומעדיף מחיר כמה שיותר נמוך אז האופציות הכי זולות שמצאתי הן:
1.קניה בשופרסל אונליין 3599שח יבואן רשמי סאני.
2. קניה בפלאפון 3650שח, נראה הם בעצמם מייבאים את המכשירים אבל היתרון הוא שיש 5 שנים אחריות
3. קניה בחנות דינמיקה ב3449שח. מחיר מאוד זול וגם מקבלים מתנות אבל לא מובן אם מדובר ביבואן סאני או לא...
Sent from my SM-A530F using Tapatalk