Jump to content

Daniel_Bergman

  • הודעות

    0
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel_Bergman

  1. שלום אני רוצה לקנות גלקסי s20+, עשיתי סקר שוק ויצאתי די מבולבל מכול אפשרויות הרכישה... האם כדאי לרכוש מהיבואן הרשמי סאני או שעדיף מחברות הסלולאר? בגלל שאני לא צריך את המתנות שנותנים בקספ/באג/חנות של סמסונג, ומעדיף מחיר כמה שיותר נמוך אז האופציות הכי זולות שמצאתי הן: 1.קניה בשופרסל אונליין 3599שח יבואן רשמי סאני. 2. קניה בפלאפון 3650שח, נראה הם בעצמם מייבאים את המכשירים אבל היתרון הוא שיש 5 שנים אחריות 3. קניה בחנות דינמיקה ב3449שח. מחיר מאוד זול וגם מקבלים מתנות אבל לא מובן אם מדובר ביבואן סאני או לא... Sent from my SM-A530F using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...