Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חודשיים מוטו E ב-amazon.uk. קיבלתי עכשיו מייל שהם מחזירים לי הפרשי מס בסך 1.29 ליש"ט!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הזמנתי לאמא מוטו e בהמלצת חבר פורום, מאמזון צרפת, אחרי שבוע וחצי ומינוס 570 שקל הוא הגיע.

מכשיר מעולה פרט למצלמה.

המהירות שלו הפתיעה אותי, עובד חלק וגולש בלי תקיעות למרות נתונים חלשים.

מתאים מאוד למשתמש המתחיל בסמארטפון.

 

כיף לשמוע.

אז בסוף יש לו עברית או לא?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

כבר כתבתי - יש עברית מהקופסא. מדובר במכשיר הטוב ביותר למי שזקוק לסמארטפון בסיסי, החסרון העיקרי - מצלמה חלשה ובמיוחד חסר בפלאש LED.

אני קניתי אותו לילד שהתגייס, מתוך רצון להמנע מרכישת מכשיר יקר ומנקר עיניים. בסופו של דבר המכשיר מהתאים ביותר לחייל הוא 3100 או V3 עמידים ובעלי סוללה שלא נגמרת, אבל לא מתאימים לדרישות הטכנולוגיות של הדור הנוכחי (אפילו כאשר בטירונות הם ממילא מופרדים מהמכשיר 98% מהזמן)

ישית אני משתמש כבר 8 חודשים ב-G ומרוצה ממנו מאד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה קנית את הE מאנגליה כמדומני, הוא הזמין מצרפת, סוקרנתי האם הFW שונה בין השניים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

טוב, בהמשך להודעה הקודמת שלי הבנתי שאין לאף אחד ניסיון עם מכשירי לנובו. אז נרחיב את השאלה - מחפש מכשיר יציב בעל מסך גדול (לפחות 5 אינץ׳)

ובמחיר נמוך ככל האפשר. חשבתי על האסוס padfone למישהו יצא להתעסק איתו?

ובנוסף על הנוקיה 625. יש מקום שאפשר להתנסות עם מכשירי wp8? ברוב חנויות הם לא בתצוגה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אם GPS לא קריטי (למרות שאחרי קצת התעסקות הוא עובד לא רע) אני ממליץ בחום על המכשיר שלי, זופו 998.

ללא ספק תמורה נהדרת לעלות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם (נערך)
ובנוסף על הנוקיה 625. יש מקום שאפשר להתנסות עם מכשירי wp8? ברוב חנויות הם לא בתצוגה.

 

אם אתה באזור חיפה/יקנעם דבר איתי. ניתן לך לעשות נסיעת מבחן על הלומיה 920 שלי עם WP8.1.

בכל מקרה לא ממליץ לך על 625. המעבד שלו מאוד חלש ובמחיר שהוא נמכר בארץ הוא פשוט לא שווה לדעתי.

אם כבר אז אפשר לקנות אותו בחו"ל בחצי מחיר (ועדיף בכלל לקנות את ה- 635) או להשתדרג ל-920 או 925 שהמעבד שלהם חזק משמעותית.

ה-920 נמכר באיביי היום באזור ה-900 ש"ח למכשיר חדש ו-700 ש"ח למחודש (לפני מיסים ומשלוחה). אם יש לך מישהו שיביא לך אותו זה שווה. אם אתה נאלץ לקנות בארץ אני ממליץ לעבור למתחרים כי המחירים שיורוקום מוכרים אותם בארץ פשוט לא משתלמים.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
פורסם

עזרתכם נדרשת.

אני מחפש טלפון מבוסס אנדרואיד לאימי. עד 700₪

אני בהתלבטות רכישה בין נקסוס 3 יד 2 ב 700₪ לבין גלקסי 2 מחנות מתצוגה ב 600₪

אין כוונה להריץ משחקים.

וואטסאפ, מצלמה, מסך ברור, וכמה שיותר ידידותי למשתמש.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

אם הגלקסי 2 שימש רק לתצוגה ולא היה בשימוש, לך על הגלקסי.

(בדוק שהוא מעודכן לגרסא 4 ומעלה)

 

בהצלחה.

פורסם

אישית אני מעדיף את ה-G2, אבל עניין ההקשה להדלקה וכיבוי, והכפתורים בגב המסך זה דברים שצריך להתרגל אליהם ולבדוק את ההתאמה שלך אליהם.

 

בכל מקרה 4 שעות סוללה לשימוש מנהלי זה לא תקין, מצביע כנראה על סוללה שצריכה החלפה.

ה-4S מספק אותך חוץ מעניין הסוללה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

החלפתי לאחרונה אייפון 4 ב LG G2 הבדלים של שמיים וארץ מבחינת הכול, מאוד ממליץ עליו וגם המחיר לא בשמיים לעומת מה שאתה מקבל מהסמארטפון הזה.

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם (נערך)
אישית אני מעדיף את ה-G2, אבל עניין ההקשה להדלקה וכיבוי, והכפתורים בגב המסך זה דברים שצריך להתרגל אליהם ולבדוק את ההתאמה שלך אליהם.

 

בכל מקרה 4 שעות סוללה לשימוש מנהלי זה לא תקין, מצביע כנראה על סוללה שצריכה החלפה.

ה-4S מספק אותך חוץ מעניין הסוללה?

מלבד הסוללה המכשיר מצויין, אך לאייפון יותר לא אחזור, כרטיס זכרון, 16 ג׳יגה בלבד. ללא אפשרות הרחבה (מודע לזה שיש נפח גדול יותר) והתלות באייטיונס ממש לא בשבילי. כך שכרגע אני לא רואה חלופה יותר מתאימה ממעבר לאנדרואיד.

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

×
×
  • תוכן חדש...