Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמיטב המסורת יוצאים הקשישים לטיול סתיו.

 

טיול הג'יפים הקשישים לסתיו 2011 ייערך בימים שישי-שבת 21-22.10.2011. ממש בסיום חופשת-סוכות.

הפעם נקח את הקשישים למקום האמיתי - לנגב. במדבר יהודה (הצפוני) כבר היינו, גם בגליל התחתון ובחורשן טיילנו ועכשיו הגיע הזמן לטיול שחיכינו לו כבר שנתיים. מרחבים פתוחים, נוף מדברי וכל מה שיש לנגב שלנו להציע בסתיו הנעים. הכל בנסיעה בג'יפ קשיש אמיתי, עם הריח והצליל הנכון :)

למי ששכח או סתם לא מכיר את המפגשים-טיולים של הקשישים, מוזמן להציץ בסירטונים ובתמונות כאן:

http://www.wrangler-life.com/trip-video

 

מקווים לראות חברים וותיקים וחדשים.

 

להתראות,

זיו

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכולם.

שבוע טוב ומקסים.

רציתי לשתף את כולכם בחוויה המדהימה שחוויתי אתמול ביום שישי החל משעות הבוקר המאוחרות.

זיו ואני יצאנו לאיך שקוראים בעגה הצבאית "פתיחת ציר", כלומר עברנו פיזית על המסלול אותו אנו נעבור בטיול "קשישים 5"

טוב מה אתם רוצים שאגיד ...מה אתם מצפים ממני לספר.....המסלול בעייתי! בעייתי מאוד!!!!!

יהיה קשה עד קשה מאוד לבחור מסלול ל"קשישים 6".....!

חברים, המסלול מדהים ,מסלול מדברי טהור, נגב מזוקק של שקט רוגע שלווה ונופים עוצרי נשימה כן כן גם לוותיקי הטיילים שבכם.

וכמו שאומרים, כזה עוד לא היה לנו, תאמינו לי טיול ששווה לקנות ג'יפ בשבילו.

אז נא לא להתלבט, נא לא להמתין, קדימה להצטרף ולהרשם,בטח ובטח לאלו מכם שקוראים את הפוסט הזה ויש להם קשיש בחנייה

ועדיין לא הצטרפו אלינו,שווה להגיע שווה כל מאמץ אפילו רק לטיול הזה.

אז מה יהיה שם? אתם שואלים.

חוץ מההפתעות שמחכות לכם ,חוץ מהערב המדהים סביב מדורה וגיטרות על בטן מלאה וראש מבושם,יהיה גם מסלול.

ביום הראשון אנו נסע באפיקו הרחב של נחל הבשור בחלקו הפחות מוכר ומתוייר בין עצי שיטה לעדרי צבאים מסתתרים גם כמה אתגרי עבירות מעניינים ככה בשביל להכנס לאווירה.

נקים את מחנה הלילה בערוץ נחל צין אליו מתנקז הבשור.

ביום השני נצא לבקעת אבו טרייפה וממנה לנחל חצבה ולנחל באר במסלולי נוף ציוריים.

נסיים בעין זך ומשם דרך מעלה עקרבים הביתה.

"יא ג'מעה" אני מכיר אתכם אני גם מכיר את הג'יפים שלכם (מי שכבר היה ב"קשישים") הם לוקחים את המסלול כמו כלום.

אבל!צריך להכין אותם, לחזק לשמן ללטף לשפצר ולדאוג לכול הצרכים של כל יושבי הג'יפ אוכל מים אמצעי חילוץ חלקי חילוף אם יש

ולבצע את כל הפעולות על מנת לצמצם את אלמנט ההפתעה למינימום.

כמה דגשים:

1.יש אבק! נשמיות חיתולים כאפיות משקפי שמש משקפי אבק משקפי ראייה כל אחד שידאג לעצמו.

2.דלק,לא אמורה להיות בעיה של דלק ושל תחנות באיזור אבל בעומק המדבר ישנן הפתעות רובן נעימות חלקן לא,לכן ג'ריקן עשרים יתרום משמעותית לשקט הנפשי שלכם והוא אף פעם לא נזרק אז מה אכפת לכם.

3.מים מים מים.

4.סגל....יא סגל....תארגן שירונים לחברה,זה יעיף את הקומזיץ לשמיים.

אז מה שנשאר זה לצלוח את ארוחות החגים בשלום בין לבין להכין את כל מה שצריך

ולהתייצב ביום שישי ה21-10-2011 במקום שייקבע מאוחר יותר ולהנות ....כי החיים יפים.

ניר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מאחר והטיול מתקרב, אני שוקל לשדרג את מקום האחסון בג'יפ הקטן...

Carrier1.jpg

Carrier2.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

לכולם.

שבוע טוב ומקסים.

רציתי לשתף את כולכם בחוויה המדהימה שחוויתי אתמול ביום שישי החל משעות הבוקר המאוחרות.

זיו ואני יצאנו לאיך שקוראים בעגה הצבאית "פתיחת ציר", כלומר עברנו פיזית על המסלול אותו אנו נעבור בטיול "קשישים 5"

טוב מה אתם רוצים שאגיד ...מה אתם מצפים ממני לספר.....המסלול בעייתי! בעייתי מאוד!!!!!

יהיה קשה עד קשה מאוד לבחור מסלול ל"קשישים 6".....!

חברים, המסלול מדהים ,מסלול מדברי טהור, נגב מזוקק של שקט רוגע שלווה ונופים עוצרי נשימה כן כן גם לוותיקי הטיילים שבכם.

וכמו שאומרים, כזה עוד לא היה לנו, תאמינו לי טיול ששווה לקנות ג'יפ בשבילו.

אז נא לא להתלבט, נא לא להמתין, קדימה להצטרף ולהרשם,בטח ובטח לאלו מכם שקוראים את הפוסט הזה ויש להם קשיש בחנייה

ועדיין לא הצטרפו אלינו,שווה להגיע שווה כל מאמץ אפילו רק לטיול הזה.

אז מה יהיה שם? אתם שואלים.

חוץ מההפתעות שמחכות לכם ,חוץ מהערב המדהים סביב מדורה וגיטרות על בטן מלאה וראש מבושם,יהיה גם מסלול.

ביום הראשון אנו נסע באפיקו הרחב של נחל הבשור בחלקו הפחות מוכר ומתוייר בין עצי שיטה לעדרי צבאים מסתתרים גם כמה אתגרי עבירות מעניינים ככה בשביל להכנס לאווירה.

נקים את מחנה הלילה בערוץ נחל צין אליו מתנקז הבשור.

ביום השני נצא לבקעת אבו טרייפה וממנה לנחל חצבה ולנחל באר במסלולי נוף ציוריים.

נסיים בעין זך ומשם דרך מעלה עקרבים הביתה.

"יא ג'מעה" אני מכיר אתכם אני גם מכיר את הג'יפים שלכם (מי שכבר היה ב"קשישים") הם לוקחים את המסלול כמו כלום.

אבל!צריך להכין אותם, לחזק לשמן ללטף לשפצר ולדאוג לכול הצרכים של כל יושבי הג'יפ אוכל מים אמצעי חילוץ חלקי חילוף אם יש

ולבצע את כל הפעולות על מנת לצמצם את אלמנט ההפתעה למינימום.

כמה דגשים:

1.יש אבק! נשמיות חיתולים כאפיות משקפי שמש משקפי אבק משקפי ראייה כל אחד שידאג לעצמו.

2.דלק,לא אמורה להיות בעיה של דלק ושל תחנות באיזור אבל בעומק המדבר ישנן הפתעות רובן נעימות חלקן לא,לכן ג'ריקן עשרים יתרום משמעותית לשקט הנפשי שלכם והוא אף פעם לא נזרק אז מה אכפת לכם.

3.מים מים מים.

4.סגל....יא סגל....תארגן שירונים לחברה,זה יעיף את הקומזיץ לשמיים.

אז מה שנשאר זה לצלוח את ארוחות החגים בשלום בין לבין להכין את כל מה שצריך

ולהתייצב ביום שישי ה21-10-2011 במקום שייקבע מאוחר יותר ולהנות ....כי החיים יפים.

ניר

 

 

כל הכבוד ובהצלחה מקרב לב!

רק הערה:

הדלק יקר בנגב באזורי הטיולים משמעותית מאזור המרכז. לתשומת ליבכם.

אלפא-סוד 1.3 1978, חיפושית 1200 1963, Citroen DS 20 1973. מתנדב ביחידה הארצית לפינוי צירים - יחפ"צ

פורסם

החלטה מהירה וביצוע מהיר לא פחות. היום השלד כבר מוכן, מחר חיתוך צלעות מיותרות וציפוי ברשת מבפנים. הכל מחומר מגלוון.

היום אני עדיין מחייך. מחר יגיע החשבון ואז נראה...:wink:

IMAG0383.jpg

IMAG0386.jpg

IMAG0387.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

בדרך כלל נותנים שיפוע בקצה האחורי תחתון כדי לא לפגוע בזוית הנטישה. וזה גם מועיל כחיזוק מבני.

עדיין לא מאוחר.

ויליס 53

ויליס 58

פורסם
בדרך כלל נותנים שיפוע בקצה האחורי תחתון כדי לא לפגוע בזוית הנטישה. וזה גם מועיל כחיזוק מבני.

עדיין לא מאוחר.

 

תודה על ההארה.

היה ברור מלכתחילה שזווית הנטישה עלולה להיפגע קלות, לכן קרקעית הסל גבוהה והרוחב שלו בקצה התחתון, קצר יחסית לרצוי. בתכנון הצבאי, החומר היה עבה/כבד יותר והיה שיפוע של הקיר האחורי בשביל יותר מקום למטען.

באשר לחוזק מבני, אין צורך מאחר והרשת שתולחם היום, תחבר את כל הצלעות יחד.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

זהו. הסל מוכן להכיל את הכבודה לטיול. כרגע, עם צבע יסוד בלבד.

לאחר שנחזור, יצבע הסל בצבע זהה לשועל.

IMAG0390.jpg

IMAG0393.jpg

IMAG0392.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

לקארת המסע היה צורך להעביר את הג'יפ טסט. ובהזמנות זו גם לחילף שמן ופילטר, פלגים...איך שאני יוצא מהטסט אני מרגיש שמשהוא לא כל כך בסדר עם הגיר...לא ניכנס טוב לשלישי... אחרי יום גם לא יוצא מהשני..לאחר פירוק המיכסה התברר שהסינכרון הלך לעולמו, כמו גם המנעולים שלו. אז בלחץ הזמן היה צורך להוציא את הגיר, לפרק אותו, ולהחליף את הסינכרון הסורר.

ועכשעו נותר רק לבדוק "על יבש" איך ניתן לקשור את הציוד

מכינים את ה'גיפ 001.jpg

מכינים את ה'גיפ 002.jpg

מכינים את ה'גיפ 003.jpg

מכינים את ה'גיפ 004.jpg

מכינים את ה'גיפ 005.jpg

פורסם

והפעם הקשישים מרחיבים את גבולות הגיזרה.

והפעם גם הינו רבים יותר וגם הרחקנו יותר. כעשרים ג'יפים קשישים במסלול שהוביל לנחל הבשור, בקעת טריפה, נחל צין, מכתש רמון. כמו תמיד, אנשים טובים ומכונות מופלאות. והפעם המסלול היה גם ארוך יותר וגם אתגרי יותר. וכל הקשישים עמדו בו.

מה אומר...לקחת מכונה בת שישים פלוס, על פני מאות קילומטרים, לדלג על סלעים כמו עז, לטפס על מדרגות, לא ענין של מה בכך.היה כיף אדיר. חזרנו אחרי נסיעה רצופה של שלש וחצי שעות עם עצירה אחת לקפה ותדלוק. לא יודע מתי הפעם האחרונה שהג'יפ שלי עשה את זה.

כמה תמונות שאני מקווה שממחישות

אריה

IMG_9539.JPG

IMG_9567.JPG

IMG_9537.JPG

IMG_9536.JPG

IMG_9524.JPG

IMG_9519.JPG

IMG_9521.JPG

IMG_9522.JPG

פורסם

אתם גדולים!!!

היום בכביש 4 עקפתי שיירה שהתנהלה לה על 60 קמ"ש לערך, שיירה יפה שראו עליה שחזרה מטיול אמיתי.

מזוודים, מלוכלכים וגם נראתם די עייפים.

 

איזה כיף לראות אנשים שמשתמשים ברכבי האספנות שלהם כדי באמת לטייל, ולא משאירים אותם בסככה ליופי.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

טיול קשישים סתיו 2011 הסתיים בשטח, אבל ימשיך לחיות בלב של המשתתפים לעוד הרבה זמן.

משהו כמו 20ג'יפים יצאנו לדרך (וטנדר ויליס אחד). רובנו כבר מכירים מטיולים קודמים.

האוירה היתה מעולה, מזג האויר האיר לנו פנים, אתגרים מוטורים וקשיי עבירות שבנויים למפלצות שטח מודרניות לא היוו בעיה מיוחדת לג'יפים הזקנים, פרט לשועל אחד שהוכיח לכולם שג'יפ יכול לסוע גם עם שני גלגלים, אבל על זה כבר דורון ירחיב.

היה הרבה אבק, הרבה שעות נהיגת שטח, אוכל מצויין, חבר'ה אחד אחד וכבר ממתינים לטיול הבא.

תמונות מיד


×
×
  • תוכן חדש...