Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

.... חזרנו אחרי נסיעה רצופה של שלש וחצי שעות עם עצירה אחת לקפה ותדלוק. לא יודע מתי הפעם האחרונה שהג'יפ שלי עשה את זה...

אריה

 

 

אחרי יומיים של נהיגת שטח לא פשוטה. חזרנו מהטיול בנהיגה ללא הפסקה, ממצפה רמון ועד לתחנת ההתרעננות על כביש 6 ליד מחלף נשרים לעצירה ראשונה. הג'יפ הגיע לשם על האדים האחרונים של הדלק.

פורסם
בדרך כלל נותנים שיפוע בקצה האחורי תחתון כדי לא לפגוע בזוית הנטישה. וזה גם מועיל כחיזוק מבני.

עדיין לא מאוחר.

 

נטישה שמטישה ,שמיללללללל איפה אתה היית,הפסדת בגדול טיול מדהים ,וילי הרגיש לבד:-( בלעדי הוילי שלך.

 

תודה רבה לכל המארגנים ,הפעם לא פיספסתי אותכם כשארגשתי שוילי יעמוד במשימה,תודה תודה תודה.

PA210199.jpg

PA220244.jpg

PA210177.jpg

PA210185.jpg

PA210193.jpg

PA210194.jpg

PA210195.jpg

PA210200.jpg

פורסם

כל הכבוד !

 

איזה יופי,

כולי מקנא ומזיל ריר על המקלדת (:oops:

יופי של טיול,

יופי של תמונות,

יופי של חברים,

ויופי של קשישים וקשישותיהם שמוכיחים שאם רוצים - אין דבר העומד... :sissies:

תמשיכו לגרות אותנו מידי פעם.

למה לא, זה מגיע לנו :bigcry:

 

בברכה

אבי נוף.

 

 

attachment.php?attachmentid=261667&d=1319320208

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

בשבת בערב, אחרי שהיה של יומים בדרכים, בעיקר בשטח, חזרנו הביתה שמחים, בריאים ושלמים.

לכאורה, משפט סיום בנאלי לטיול נהדר.

יצאנו מראשון לציון עמוסים לעייפה. ארבעתנו, אבישי, איתמר, ניצה ואנוכי, עם ציוד מגוון, וניצול מקסימלי של הסל האחורי שבניתי וכל פינה בשועל. הגענו בנסיעה רצופה לשדה בוקר ומשם, אחרי תדלוק, נכנסנו לשטח. אחרי זמן לא רב של נהיגה בשבילי המדבר, הגענו לאתגר רציני. עליה תלולה, מפותלת, עם כל סוגי המכשולים. עליה זהירה של כמה קשישים והגיע תורי.

"פרונט ספיישל", הילוך שני והשועל מזנק מעלה מעלה. סיבוב חד שמאלה ואחריו ימינה עם בולדרים{מדרגות קטנות} וטראך....

צליל פיצוח חזק מתחת לשועל והוא נעצר בעליה, המנוע שואג ורק הגלגלים הקדמיים מסתובבים, מחליקים בעליה התלולה והחלקה.

יודעי דבר מכירים את ה"תופעה" של שבירת ציריה. השועל, מבציר 1942, ראשוני הדגמים של הג'יפ, מצויד בסרנים וציריות "דקות" יחסית וזו נקודת תורפה ידועה...

נסיונות לעלות בעזרת החברים שהתקבצו לעזור ולמשוך בידיים עלו בתוהו והסתובבתי בחזרה לכוון הירידה. הורדת לחץ אויר בגלגלים הקדמיים, למען אחיזה משופרת ונסיעה עם הנעה קדמית בלבד, תוך כדי מעקף של הרכס, החזירו אותי לשיירה שמאחוריו, שם נערך "קונסוליום" מהיר והוחלט להמשיך בטיול על הנעה קדמית בלבד.

כך מצאתי את עצמי מוקף בחזקים שבקרובי המשפחה של השועל. כמה "סיקסים" זקנים אך חזקים ורנגלר אחד חסון במיוחד...

כמו עדר המגן על פצוע, התקדמנו תוך נהיגה זהירה ושמירה על אחיזה טובה לגלגלים הקדמיים. כך הגענו לחניון הלילה וניצה נכנסה להילוך גבוה. הילדים ואני מופקדים על בית המלון. מיד הוסר העמוד מחזית השועל, נתקע באדמה ופנס הוצב בראשו.

סלט ירקות טרי, צ'יפס, חצילים קלויים, קבאבים, שיפודים וצלעות טלה ואנחנו שבעים ומרוצים לקראת הבאות...

קפה, תה, תופינים, שירונים, עופר ואני על הגיטרות, סביב המדורה... ושירה רמה עלתה במדבר החשוך.

הפסקה. יהודה מקריא מהעיתון סיפור על ג'יפ שנסע רק עם סרן קדמי פעיל, בדיוק כמו השועל, עופר, אריה ויורם, מספרים גם הם סיפור אישי על ג'יפ וחוזרים למוזיקה.

לאט לאט מתרוקן המעגל והשקט חזר למדבר...

בוקר, רחש הגזיות הבוערות וריח קפה ותה נישא באוויר הנקי.

שוב ניצה במיטבה והשקשוקה כבר על המחבט הלוהט. פרוסות חלה טרייה נטבלת בצהוב של הביצה... ומחשבותי נודדות לדרך המצפה לי עם הנעה קדמית בלבד.

אני מביט בשועל המאובק, העמוס לעייפה לקראת הנסיעה ומצליח לראות חיוך בין קווי ה"גריל" שלו. אל תדאג, אומר לי החיוך המוכר. נגיע הביתה בשלום.

כך החל היום שני. המנוע שואג, הצמיגים הקדמיים נאחזים בציפורניים שלופות בכל זיז אפשרי העיקר קדימה.

עד שהגענו לקטע של עליות ומורדות תלולים, חלקלקים. כאן נכנס לתמונה הנין של השועל, הרנגלר החדיש. 200 כוח סוס, צמיגים, נעילות, אלקטרוניקה, וו גרירה, רצועה ונהגת ושמה אורלי.

לא סתם נהגת, אלא אחת שעברה קורס בנהיגת שטח בארצות הברית. חשתי גאווה מסוימת לאן "התדרדרו" הדורות החדשים של השועל. מתיחה של רצועת הגרירה והרנגלר הצעיר והחסון משך את השועל רצף די קצר של עליות ומורדות עד שחזרה אחיזתו בקרקע הסלעית. ההמשך היה רצוף עליות ומורדות שהשועל יכל להן בכוחות עצמו והגענו לסוף הטיול, במצפה רמון, לא לפני שחנינו לארוחת הצהריים.

כן, שוב ניצה פתחה שולחן עם נקנקיות צרובות בלחמניות, עם חרדל, כרוב כבוש וכמה שיפודים וקבאבים שנשארו בצידנית הקרירה...

שם נפרדנו לשלום מרוב השיירה והתחלנו בנסיעה בחזרה הביתה.

עם כל הציוד שהעמסתי על הסל האחורי, בפקודתה של ניצה, מה הפלא שהשועל היה עמוס לעייפה והסרן האחורי התמרד...

אחרי ניפוח אוויר בלחץ המתאים לנסיעה על הכביש, נסענו בשיירה קטנה הביתה. אני מוביל, יאיר, עם וילי וששה צילינדרים מנגנים מתחת למכסה המנוע אחרי ועופר מאחוריו, מצוידים במכשירי קשר, נסענו והגענו בשלום. בדיוק כפי שהבטיח לי השועל הקשיש...

עכשיו עלי להחזיר לשועל טובה ולטפל בכל הדורש טיפול, לפנק אותו בכל שיידרש ולהכינו לטיול הבא.

לא. זה לא מפריע לי להגיע איתו למפגש הבא, רק על הנעה קדמית...

תודה מיוחדת ליאיר, שנשאר צמוד לשועל לכל אורך הדרך, גם שהמהירות לא היתה משהו...

IMAG0418.jpg

IMAG0399.jpg

IMAG0401.jpg

IMAG0403.jpg

IMAG0404.jpg

IMAG0402.jpg

IMAG0407.jpg

IMAG0412.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

חברימוס

אם אוסיף מילה מיותרת אגרע.

לכן אתן את הכבוד לאשף המילים והשפה ,שהטיב כל כך לספר את הסיפור,הלא הוא מר ברלי,שהצטרף אלינו

לשיירת "הקשישים".

בתקווה לפגוש את כולם בטיול הבא עלינו לטובה "קשישים 6" ואולי עוד כמה כאלה שרואים שהשד לא כל כך נורא

אפשר לצאת עם הג'יפ מחוץ למתחם נוקייה.

להלן קישור לכתבתו של דרור ברלי עורך אתר השטח ג'יפולוג וכתב רכב בידיעות אחרונות.

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2299-׳˜׳™׳•׳œ-׳’-׳™׳₪׳™׳-׳§׳©׳™׳©׳™׳-׳œ׳ ׳’׳‘-׳¡׳•׳›׳•׳×-2011

פורסם

הבוקר נסעתי למוסך במטרה לגלות את הבעיה בשועל.

רבע שעה אחרי שעלה על הליפט, הכל היה מפורק והאבחנה ברורה וחד משמעית. הצירייה השמאלית, הארוכה יותר, נגזרה.

התמונות קשות...:evil: אבל לא לשכוח שמדובר בציריה משנות הארבעים, "דקה" ביחס לדורות שבאו אחריה.

בתמונות רואים בבירור את הפיתול שעבר על הצירייה עד שנגזרה לגמרי.

אז אם יש למישהו ציריה "ספר"....אשמח לרכוש. החיפושים באיביי כבר החלו.

רק בשביל לסבר את האוזן, הגעתי לשועל אחרי לילה סוער וגשום. המנוע היה רטוב והשקעים בהם נמצאים הפלגים, היו מלאי מים. זה לא הפריע למנוע להניע ולעבוד כמו שעון דוקסה.8)

בתמונה רואים גם את התחבושת שכרוכה על משאבת הדלק. "מחלה" מוכרת בדגמים הללו, גורמת לחימום המשאבה ולקרטוע המנוע.

את התחבושת דאגתי להשקות במעט מים, מידי פעם והכל בסדר...:roll:

IMAG0422.jpg

IMAG0423.jpg

IMAG0426.jpg

IMAG0429.jpg

IMAG0432.jpg

IMAG0430.jpg

IMAG0420.jpg

IMAG0421.jpg

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

סחטיין על הטיול היפה

והאחוה הין העמים

ראיתי שהיו גם זוג פלשתינאים עם כפיות

אקווה שלטיול הבא אוכל להצטרף

ולבא עם האח של וילי הצהוב

ולצרף עוד חברה ממועדון החמש

תמשיכו ביוזמה

מתניה


×
×
  • תוכן חדש...