היי רן,מי כמוך וכמוני ועוד רבים אחרים שרוכבים על אופנועים,וכל הנהגים שלא רואים אותנו כי אנחנו שקופים,והאמת היא שאם הייתי יכול הייתי שם צופר אויר של רכבת והייתי בשמחה שולח כמה נהגים לטיפול אוזניים,חבל מאוד שזה המצב ,דבר גורר דבר אני מסכים לכל מילה שלך,אבל לצערי ,כל זמן שהיחס בכביש לא משתנה ,נמשיך לבכות ולחלום על שוויץ,ונעשה רעש כדי שידעו שאנחנו בסביבה,כי זה מציל חיים במדינתנו האהובה.