המרצדס הזו טופלה כל השנים אצל אבי ואחר כך אצלי בנס ציונה,וכשהעובד הותיק שלי יצא לפנסיה ,אז הד'ר היה עובר בבית שלו ומביא אותו לעשות לו טיפול ,דיברתי בזמנו עם האלמנה לגבי האוטו כשהוא עדיין עמד שם בבית ,והיא אמרה שהבן שלה רוצה לשמור על האוטו,עכשיו אני רואה איך שמר.....