Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סחטיין על הטיול היפה

והאחוה הין העמים

ראיתי שהיו גם זוג פלשתינאים עם כפיות

 

מתניה

 

מתניה! הם חברים שלי!

 

......הפלשתינים!

 

אז בלי להעליב

 

לדברי "הפלישתי" היה מדהים והחברה שם כאילו שעליהם נאמר "העם הנבחר"

 

 

יוסי

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הבוקר נסעתי למוסך במטרה לגלות את הבעיה בשועל.

רבע שעה אחרי שעלה על הליפט, הכל היה מפורק והאבחנה ברורה וחד משמעית. הצירייה השמאלית, הארוכה יותר, נגזרה.

התמונות קשות...:evil: אבל לא לשכוח שמדובר בציריה משנות הארבעים, "דקה" ביחס לדורות שבאו אחריה.

בתמונות רואים בבירור את הפיתול שעבר על הצירייה עד שנגזרה לגמרי.

אז אם יש למישהו ציריה "ספר"....אשמח לרכוש. החיפושים באיביי כבר החלו.

רק בשביל לסבר את האוזן, הגעתי לשועל אחרי לילה סוער וגשום. המנוע היה רטוב והשקעים בהם נמצאים הפלגים, היו מלאי מים. זה לא הפריע למנוע להניע ולעבוד כמו שעון דוקסה.8)

בתמונה רואים גם את התחבושת שכרוכה על משאבת הדלק. "מחלה" מוכרת בדגמים הללו, גורמת לחימום המשאבה ולקרטוע המנוע.

את התחבושת דאגתי להשקות במעט מים, מידי פעם והכל בסדר...:roll:

 

אות משמים!?...

היום קיבלתי שתי שיחות טלפון מענינות. הראשונה, בשעות הצהרים הסוערות, בישרה לי שהשועל התעורר מתרדמת החורף שלו, התמרד קלות וניער מעליו את הכיסוי החדש שנתפר לפי מידותיו, כאילו רומז לי שהגיע הזמן...

והשיחה השניה, לפנות ערב, בישרה לי שהחלקים לתיקון הציריה השבורה הגיעו...

יתכן שהשועל ידע זאת לפני???

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
אתם גדולים!!!

היום בכביש 4 עקפתי שיירה שהתנהלה לה על 60 קמ"ש לערך, שיירה יפה שראו עליה שחזרה מטיול אמיתי.

מזוודים, מלוכלכים וגם נראתם די עייפים.

 

איזה כיף לראות אנשים שמשתמשים ברכבי האספנות שלהם כדי באמת לטייל, ולא משאירים אותם בסככה ליופי.

 

בהחלט! מה שמדהים עוד יותר זאת רמת התחזוקה של הרכבים האלו

שצריכה להקנות לבעליהם צל"ש, מראה ממש למופת, כל הכבוד

על השימור, ועל התחזוקה ברמה שרכב בן 40 - 50 - 60 יכול להמשיך

בשטח כפי שהיה בצעירותו, ואולי נוסע אפילו יותר טוב כיום,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
אות משמים!?...

היום קיבלתי שתי שיחות טלפון מענינות. הראשונה, בשעות הצהרים הסוערות, בישרה לי שהשועל התעורר מתרדמת החורף שלו, התמרד קלות וניער מעליו את הכיסוי החדש שנתפר לפי מידותיו, כאילו רומז לי שהגיע הזמן...

והשיחה השניה, לפנות ערב, בישרה לי שהחלקים לתיקון הציריה השבורה הגיעו...

יתכן שהשועל ידע זאת לפני???

 

דורון איזה ציריה הלכה לך?

יש לי חלקים מקוריים ל42 [משומשים]כולל אקסים קידמי ואחורי.

חן.

פורסם

כנראה שיש שביתת שחקנים....:wink:

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...