Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל שלום לכולם, אני כותב חדש בפורום אך קורא נלהב כבר שנים רבות.

מנהלים - אני מצטער אם הנושא החדש אינו בפורום הנכון, לדעתי הוא צריך להיות באוף-טופיק אבל אין לי גישה לשם, אשמח אם תעבירו במקרה הצורך ולא תמחקו.

בצער רב (או שבעצם בשמחה) אני ואישתי החלטנו להתגרש.

יש לנו חשבון בנק משותף, ורכב חדש פחות משנתיים על הכביש, לצורך קניית הרכב לקחנו מימון מהבנק בשיתוף עם הסוכנות רכב, ראוי לציין שאנו עדיין משלמים את על הרכב והוא משועבד לבנק.

הרכב רשום על שמה של אישתי (אין לי מושג למה, ככה יצא, אני יודע שהייתי טמבל כשעשיתי את זה) אבל החלטנו ביחד שאני אהיה זה שאקבל אותו.

השאלה שלי היא האם אפשר להעביר את הרכב לשמי מבלי להקפיץ יד? כפי שציינתי הרכב נקנה עלידי שנינו ומשולם מחשבון הבנק המשותף שלנו.

האם יש איזשהי פרוצדורה בירוקרטית שצריך לעבור כדי לגרום לזה לקרות או שאין ברירה והרכב יקפוץ להיות יד 2?

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

לא ידוע לי על שיטה לחסוך יד במקרה שלך.

 

בדרך הקלה והטובה הינה להמשיך להשאיר את הרכב על שמה במידה והגירושים נעשים ברדך יפה.

במידה ולא אני לא רואה מנוס ממכירת הרכב וקניית רכב אחר על שימך.

 

 

בהצלחה.

פורסם

ועוד איך יש שיטה.

יש לבצע שתי פרוצדורות, שתיהן במשרד הרישוי בלבד (אפשר לדעתי ברצף באותה פגישה):

1. הוספת בן זוג נשוי לרשיון רכב (ללא הפסד "יד" וללא תשלום)

2. מחיקת שותף, מוחקים את אשתך (שוב, ללא הפסד "יד")

 

 

על מחיקת השותף תשלם אגרת העברת בעלות.

 

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=489:havarat-balut-a4&catid=65:havarat-bahalut-c&Itemid=92

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תחזור לדווח עד כמה "פשוט" זה יהיה.

 

1. אתם צריכים שניכם להתייצב במשרד הרישוי (לא דואר!), עם תעודות זהות ורשיון הרכב.

2. יש שם תור.

3. בהסרת שותף, רשום שצריך למלא טופס, ללכת לשלם אותו ואז לחזור. מקווה בשבילך שזה לא אומר פעמיים לעמוד בתור.

ליתר ביטחון, אם יש שם מספרים אז 5-10 מספרים אחרי שאתה לקחת תיקח עוד אחד (ישראלי או לא? :lol:)

4. שים לב שהם לא עושים לך טעויות ובאמת הרכב נשאר בעלים קודמים 00.

5. יכול להיות (אם כי לדעתי לא, אבל לך תדע) שתהיה חסימה לביצוע הפעולות האלו בגלל שהרכב משועבד.

שוב, לדעתי לא תהיה בעיה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

וויל שיחקת אותה! לא ידעתי על הפיתרון ואני זוכר בזמנו שמחיקת בן זוג מהבעלות על הרכב הייתה נחשבת כתוספת יד, נחמד לדעת שמשרד הרישוי שינה את השטות הזו.

במידה והשיטה שנתת באמת עובדת, מה הבעיה לעשות את זה על כל רכב ובכך קונה רכב יד שניה לא יפסיד יד על הרכב שהוא קנה?

 

סלמונלה, אני לא מבין למה זה סותר אחד את השני?

פורסם
וויל שיחקת אותה! לא ידעתי על הפיתרון ואני זוכר בזמנו שמחיקת בן זוג מהבעלות על הרכב הייתה נחשבת כתוספת יד, נחמד לדעת שמשרד הרישוי שינה את השטות הזו.

במידה והשיטה שנתת באמת עובדת, מה הבעיה לעשות את זה על כל רכב ובכך קונה רכב יד שניה לא יפסיד יד על הרכב שהוא קנה?

 

סלמונלה, אני לא מבין למה זה סותר אחד את השני?

כי נראה לי ש"הצרות" שלו יהיו קצת יותר משמעותיות מאיזה יד יהיה הרכב החדש לו.

פורסם
במידה והשיטה שנתת באמת עובדת, מה הבעיה לעשות את זה על כל רכב ובכך קונה רכב יד שניה לא יפסיד יד על הרכב שהוא קנה?

קראתי פעם, קראתי פעם שנייה, ולא ירדתי לסוף דעתך. הרי מדובר על "ניתן להוסיף רק בן זוג נשוי".

פורסם

o.k, לפי מה שאני יודע ממש לא חייבים להיות נשואים כדי לרשום 2 בעלים על אותו רכב.

אם ככה השיטה הנ"ל ניתנת רק לבני זוג נשואים?

פורסם
o.k, לפי מה שאני יודע ממש לא חייבים להיות נשואים כדי לרשום 2 בעלים על אותו רכב.

אם ככה השיטה הנ"ל ניתנת רק לבני זוג נשואים?

 

 

אפשר להתחתן פיקטיבית, אבל אז אתה ניהיה יד שניה :lol:

פורסם
o.k, לפי מה שאני יודע ממש לא חייבים להיות נשואים כדי לרשום 2 בעלים על אותו רכב.

אם ככה השיטה הנ"ל ניתנת רק לבני זוג נשואים?

 

בנוהל כתוב:

להוספת בני זוג לרשיון הרכב שהם לא נשואים אך חולקים משק בית משותף, יש להצטייד בתצהיר חתום ע"י עו"ד על היותם בני זוג וחולקים משק בית משותף.

 

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
קראתי פעם, קראתי פעם שנייה, ולא ירדתי לסוף דעתך. הרי מדובר על "ניתן להוסיף רק בן זוג נשוי".

 

אני רכשתי רכב והוספתי את זוגתי כבעלת משנה על מנת לקבל תו חניה.

אנחנו לא נשואים.

הוסבר לי בזמנו שאני יכול למחוק את שמה (זה עולה כסף ועליה לחתום על טופס מסויים) מבלי להפסיד יד.

 

לדעתי אפשרי מאוד, אני מקווה שתיפול על פקידה עם קצת יותר IQ מהשאר, על מנת שלא תתקל בתשובה הנצחית . "אי אפשר"

 

רגע - עדכון.

אם אתה מוסיף את עצמך ברשיון אז אישתך\גרושתך , היא בעלים ראשי, אתה משני.

אם תבקש להפוך לראשי ואותה למשנית, אז לדעתי תפסיד יד.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

×
×
  • תוכן חדש...