Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהתחלה הרורס לא רצה להיכנס לפעמים וזה התלווה בצליל מוזר ורעשני.

אחרי זה היה קשה להכניס לחלק מההילוכים לפי מצב רוחו

ועכשיו קורה אותו דבר כמו עם הרורס עם הילוכים ראשון ושיני ולפעמים הם נכנסים קופצים לניוטרל.

 

למה עם אלה היו המסילות היו בעיות בכל ההילוכים ואם זה היה ההילוך הייתה בעיה רק באותו היולוך ספציפי.

 

הייתי באיזה מוסך בנס ציונה לא אהבתי אותו(פעם ראשונה שהייתי במוסך).

יש לכם מוסך סביר ואמין באיזור רחובות נס ציונה ?

 

 

עריכה:

באותה הזדמנות מצאתי שירשור ועיינתי בכולו ובכל תגובה שנרשמה.

אז בגלל שאני מקווה שזה הקלאץ או המצמד ברצוני לשאול כמה עולה כיונונו או חילופו??

פורסם

מה אחרי 24 שעות מותר להקפיץ? סתם לידע כללי שלי.

בן כמה הרכב? היה לי גם בראבה 1997 . למוסך ברחובות שמטפל בפיאט לא היתי ממליץ יחס זוועה. טיפלתי תמיד ברכב במוסך שמשון ביהוד. כולם תמיד ממליצים עליו. יש שם חיים בעל המקום. היתה לי גם בעיה עם הילוכים לפני כמה שנים. הלכתי אליהם , החליפו לי רק מצמד והכל הסתדר. לא ניסו לרמות . היתה לי בעיה עם אגזוז. בדקו , אמרו אין צורך להחליף. לא מנסים לרמות אותך. מה שכן הם אוהבים לטפל ברכב כמו שצריך. אין קיצורי דרך - מוסך מורשה. כמה נפח בגז' אצלך ? כתוב בספר הרכב. מעניין לי לדעת כמה היה לי גודל הבגז'.

×
×
  • תוכן חדש...