Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אז אחרי שקניתי, והחלפתי, והרכבתי, ועשיתי הגיע הזמן להחליף את הקומפוננט הקיים מקדימה.

מי שזוכר ומי שלא, חפשתי 6x9 עוצמתי ובסוף קניתי את ה T1693C של רוקפורד - אין מילים, חזק חפשתי, חזק קבלתי!

עכשיו בגלל שהרמקולים האחוריים מאוד חזקים לא ממש שומעים את הקומפוננט מקדימה.

 

השאלה שלי היא, בתקציב של עד 500 ש"ח מהו הקומפוננט/רמקול פול ראנג' הכי עוצמתי שניתן לקנות.

חשוב לציין כמו בעבר, לא מחפש רמקול שידפוק וייתן באס.

 

עוד דבר שחשוב להזכיר, אין איטום בדלתות וכנריאה גם לא יהיה בזמן הקרוב. לקחת את זה בחשבון.

 

** יד שניה בא בחשבון **

 

 

תודה לעוזרים.

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

בפעם הקודמת שהשם מורל עלה עוצמה לא הייתה אחת מהתכונות שהוזכרו, האם הטמפו עוצמתי?

Clarion CZ500 | Infinity CS6500 | Kicker KX650.4 | JBL GTO 1202D

פורסם

חבל על הכסף, לא תשיג ב- 500 שקל שום קומפוננט שיהיה משמעותית עוצמתי ממה שיש לך עכשיו ועדיין ייתן סוג של איכות.

הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו שיניב סוג שלח שיפור בעוצמה ועדיין ישמור על רמה מינימלית של איכות בתקציב סביר זה אנרג'י של הרץ.

לפעמים ניתן למצוא היי אנרג'י ביד שניה באזור ה- 700 שקל.

לפעמים ניתן למצוא הייבריד אוביישן ביד שניה ב- 700 שקל.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

האנרג'י סט ממש נחמד, ההי אנרגי עוד יותר במידה ותמצא משומש לא מזוייף במחיר סביר לדעתי כדאי,

 

היה לי דוטק אוביישן ולא בדיוק התחברתי עליו.

 

בתקציב שלך לדעתי כדאי לשכול יד שנייה כי חדש אין יותר מידי בחירה.

 

אגב שאלת על ההיבריד, הוא מתחרה של היי אנרג'י ברמת המחיר שלו (אולי לא ברמת הביצועים), ואפשר להוציא ממנו תוצאות מעולות אבל דרישות ההתקנה הם גבוההות למיד באס.

×
×
  • תוכן חדש...