Jump to content

The Corpse

  • פרסום הודעות

    1,197
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

1 עוקב

אודות The Corpse

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ת"א-יפו
  • מקצוע
    חייל

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. שלום לכולם, אני יודע שהבטחתי תמונות, מתנצל שלקח כל כך הרבה זמן😬, והתמונות של הסאבים לא משהו (לא רואים הרבה בגלל שהם ארוזים) בכל אופן הנה הן 🙂. אני מצרף את הפוסט מהתקנת המערכת : ומשידרוג המגבר:
  2. אני מוכר את המערכת שלי עקב חוסר שימוש. כל הרכיבים כחדשים, רובם חוץ מהסאבים) בקופסאות המקוריות . מגבר: ARC AUDIO XDI 450.4 קומפוננט : HERTZ HSK 165 סאב: HERTZ ENERGY ES250 סאב: MOREL PRIMO 8 מחירים : מגבר: 1500 ש"ח קומפוננט: 1000 ש"ח סאב הרץ: 500 (עם תיבה) סאב מורל : 400 (עם שתי תיבות ) אני מאיזור המרכז, המחירים גמישים בגבול הטעם הטוב, הרכיבים מאוד שמורים.
  3. נמכרת בצער רב עקב מעבר לחו"ל. שנת ייצור: 2017 עלייה לכביש בספטמבר צבע: לבן קילומטר: 6000 יד :ראשונה פרטי מחיר:110000 ש"ח איש קשר :רמי טלפון :0524508517
  4. סליחה על ההקפצה אין לי אפשרות לערוך שוב..איך בוצע ההתקנה של המערכת כך שהיא תאפשר גישה לאופציות שיש במערכת המקורית ( שינוי מצבי נהיגה , כל מני הגדרות של הרכב) Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. ואוו נראה מדהים! אני בעד שתעלה יותר תמונות של התקנות [emoji4]! Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. דווקא הפלסטיק דיי חזק באיביזה. לא אמורים להישבר לך שום קליפסים אלא אם כן אתה עבד בצורה אלימה מדי . תסתכל בפורום אודיו ומולטימדיה יש שם תמונות מההתקנה שעשיתי ברכבי אולי התמונות של הדלת מפורקת יעזרו לך. אתה תצטרך גם להעביר חיווט חשמלי ,וחיווט זה לדעתי אמור להתחבר ליחידת הבקרה שארחאית על הנוחות של הרכב..לדעתי זה לא סיפור כזה פשוט.. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. זה מצויין תודה רבה. אם תוכל לצלם גם לאן הכבל מתח ממשיך זה יהיה נהדר .
  8. שלום. יש חדש לגבי התמונות? Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. בכיף אני אשמח. אם תוכל לשלוח גם תמונה של מקום מעבר הכבל זה יהיה מעולה [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. שלום , אני שוקל להתקין מגבר ברכב שבכותרת, ברכב קיימת מערכת START STOP. האם המגבר עדיין מתחבר ישירות לקוטב החיובי של המצבר, או שצריך לחבר אותו אחרי המחשב ניהול עומסים שבתא המנוע (מעל המצבר). האם יש למישהו מידע לגבי איפה ניתן להעביר בצורה הכי פשוטה את הכבל מתח? הרכב ידני.
  11. תודה רבה! אגב מה אתם אומרים לבנות גריל לסאבוופר?
  12. שלום, הבטחתי שאחזור ואעדכן עם רשמים לאחר החלפת התיבה אז הנה אני קודם כל אתייחס קצת למגבר הXDI. כמו שכבר אמרתי השינוי לטובה מורגש מאוד ביחס למגבר ההרץ שהיה מותקן לפניו. הצלילים הרבה יותר מפורטים, והכל נשמע הרבה יותר נקי. כמו שכבר ציינתי זה מאוד נוח שהכיוונים נמצאים על גב המגבר, שכל החיבורים נמצאים מצד אחד, ודבר נוסף שאפשר להפוך את הלוגו כך שניתן להתקין את המגבר בכל תנוחה במקרה והוא גלוי לעין. מאוד אהבתי את הSUBSONIC FILTER ואני כן עושה שימוש בו כרגע בניגוד למה שהיה קודם. אני בהחלט מרגיש שהוא מאפשר לי לנצל את ההרץ היי אנרג'י שמותקנים ולהפיק מהם יותר. לגבי המורל פרימו 804, אציין שאהבת
  13. תודה רבה ! יש צינור בפורט האורך חושב באמצעות מחשבון בהתאם לקוטר שלו ולתדר אליו מכוונת התיבה. בנוגע לטרמינל נתקלתי בבעייה קטנה משום שהגודל החור שקדחתי היה טיפה גדול מדי משום שלא מצאתי אף מקדח כוס שיתאים בדיוק.זה גרם לחור להתקרב ממש לקצה של פלסטיק הטרמינלים, בכל מקרה מילאתי את המרווח בין העץ לפלסטיק מסיב בסיליקון סופר 7 מתאים לעץ ופלסטיק ועמיד עד 100 מעלות. תיארתי לעצמי שזה אמור להספיק לאור העובדה שגם ככה מדובר בתיבה פורטד שגם ככה הלחץ הפנימי לא אמור להיות גבוה מדי בסאב זה...האם אני טועה? Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • תוכן חדש...