Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שזה לא נוסח המסקנה של המבחן:

 

"המכונית הטובה ביותר במבחן הזה היא פולקסווגן פאסאט. נקודה. למרות העיצוב המאכזב, מספקת הפאסאט הכי הרבה מותג"

:lol:

 

איזה נימוק חזק, במיוחד החלק הזה - "נקודה". משכנע ביותר.:lol:

ובאופן כללי המבחן די חובבני. אני נשארתי עם דעתי - פאסאט לא שווה את הכסף שמבקשים עליה.

פורסם
בAutoExpress דווקא חולקים על הדעה של עיתון "נחשב" כמו דה-מרקר:

 

kR6Bb5WsaME דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:wink:

 

AutoExpress הוא מגזין רכב בריטי. אי אפשר לסמוך עליהם לחוות דעה אובייקטיבית בקשר למכוניות בעלות קשר בריטי כלשהו, בדם או בעצמות - ואני אומר את זה ברצינות, למרות שהמונדיאו היא בעיני המכונית העדיפה.

פורסם
איזה נימוק חזק, במיוחד החלק הזה - "נקודה". משכנע ביותר.:lol:

ובאופן כללי המבחן די חובבני.

 

כמו כל המבחנים של יואב קווה. 5 שורות שמסתיימות פחות או יותר ב"סמוך עליי, האוטו הזה יותר טוב".

לא מקיף, לא מנומק, לא רציני. נקודה. (הנה, גם אני יודע להתנסח ככה. אולי גם אני צריך לקבל טור בעיתון. :?)

 

מצד שני, מדובר סה"כ באיזה כתבונת קטנה בעיתון כלכלה, באותה מידה זה יכול היה להתפרסם במגזין הלייפסטייל

שמחלקים בטיסה. למה כבר אפשר לצפות מהפורמט הזה?

פורסם

עוד לא יצא לי לנהוג באינסגיניה אבל אני כל כך רוצה ,למישהו שהתנסה: האם זה רכב מהנה יותר לנהיגה מהמתחרות?

לדעתי הפאסאט רכב שפונה לקהל יעד שונה ,אנשים מעט יותר מבוגרים ,לא מצליח לדמיין בחור בן 25 בפאסאט.

 

נ.ב. אני עדיין מחכה שיהיה שרשור בלי סקודה בפורום ;)

 

נ.ב.2 אם להיות כנה הסופרב בהחלט מתחרה ראויה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אין ספק שהפאסאט היא האיכותית בקבוצה ונושקת לליגת העל של מכוניות היוקרה הגרמניות.

 

מה זה נושקת, בדיוק שם באמצע בין ב.מ.וו ומרצדס.

 

מצטער, אבל אני לא נופל בשבי ה"מותג". מילת המפתח כאן היא תמורה למחיר, וכאן יכולה להיות רק מנצחת אחת. ולא שהמתחרות לא ראויות, אבל רק למי שהתמורה לכסף פחות מדברת אליו אלא תכונות אחרות (בין אם נוחות נסיעה למשל, או "מותג").

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בAutoExpress דווקא חולקים על הדעה של דה-מרקר:

:wink:

 

אני לא בטוח שהם אובייקטיביים לגבי פורד, אבל בכל מקרה, תודיע לי כשאפשר יהיה לקנות בישראל מונדאו ידנית, כמו זו שנבחנה... ;-)

 

בכל מקרה כמו שהם אומרים: the Ford wins, but only just. מה שאומר שהמסקנה בסופו של דבר דומה, רק ההעדפה קצת שונה. וזה טבעי. דווקא המבחן של עיתון "הארץ", מתאים יותר לארץ... אין כאן ידניות, ו- 99.9% (אם לא יותר) מרוכשי הרכבים האלה, לא לוקחים אותם לנסיעות ספורטיביות בכפר...

אני לא מחפש לי כזה רכב בינתיים, ולו הייתי מחפש כנראה שלא הייתי משקיע 240K בפאסאט, אבל תמורה למחיר זה לא מה שממש מעניין את מי שרוכש כאלה רכבים, אחרת ל- BMW 318/320 לא היתה תקומה. גם לא לאאודי 1.8T בגרסתה החלשה. בנוסף, כמו שאמר הבחור הבריטי, הפורד לא ממש שומרת על ערכה שם, ואני משוכנע שגם כאן (אם כי לא בדקתי) קל יותר למכור פאסאט במחיר שמתקרב למחירון הרשמי שלה כמשומשת. כדאי לבדוק אצל אוטו-דיל, בטח יהיו שם הרבה פאסאט עכשיו ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20110224_1216886&log=true

 

להנאתכם.

המסקנה: כולן טובות, כל אחת בתחומה, אבל הפאסאט ניצחה בנקודות.

 

המסקנה: זוהי אחת הכתבות הכי עלובות של השנים האחרונות.

כתבתי את זה באשכול אחר כאן בפורום ואני אעתיק את זה לכאן:

 

הרבה זמן לא נתקלתי בכתבה כל כך חובבנית. נראה כאילו כתב את זה הכתב הכלכלי של האתר ולא אחד שיש לו מושג במכוניות.

הם עשו השוואה בין 4 רכבים, כשאחת מהן חדשה בשוק (הפאסאט), השנייה מעודכנת (מונדיאו), השלישית חדשה בשוק הישראלי (אינסינייה) ועוד אחת שלא נמצאת בשוק הישראלי זמן רב (C5), ויצאה להם כתבה כל כך דלה מבחינת אורך הכתבה והתרשמות אישית מהרכבים עצמם.

כלומר, הם בחרו בפאסאט, אבל לא הסבירו בכלל למה. רק חזרו על המילים 'מלוטשת', 'איכותית' וכדומה, אבל לא הסבירו תכלס למה הכוונה. מה לעזאזל אומר המשפט: "המכונית הטובה ביותר במבחן הזה היא פולקסווגן פאסאט. נקודה. למרות העיצוב המאכזב, מספקת הפאסאט הכי הרבה מותג".

הכתב גם 'מתלהב' בכך שהוא נהג ביום המבחן 400 ק"מ, אבל זה למעשה מעט משום שזה יוצא 100 ק"מ למכונית.

דבר בולט נוסף, הוא שהייתה חסרה מתמודדת ראשית לזכייה במבחן הזה- הסופרב.

פורסם

לא נראה כמבחן רציני במיוחד.

למעשה ברוב המקומות בחו"ל הסיטרואן והפאסאט (בשילוב המנועים\גיר\אבזור "ישראלי") כלל אינן מתחרות בפורד ובאופל (שוב בגרסה ה"ישראלית"). לצורך העניין, בגלל סיבות כאלו ואחרות מחירן בארץ דומה ולכן הצורך להשוותן, אך זה לא אומר שלהבדלים הגדולים בהספקי המנוע כמו להבדלים באבזור לא צריך להיות ביטוי שווה ערך בתוצאה הסופית. לדוגמא, הכותב טוען כי הפאסאט בעלת 160 כ"ס יותר חסכונית מפורד ואופל שיש להן 240 כ"ס ו220 כ"ס בהתאמה וכמובן הרבה יותר מומנט מבלי להדגיש את הבדלי העוצמה, שזה חובבני במקרה הטוב.

 

בקיצור, יש כאן ניחוח של כתבה מטעם...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אני לא בטוח שהם אובייקטיביים לגבי פורד, אבל בכל מקרה, תודיע לי כשאפשר יהיה לקנות בישראל מונדאו ידנית, כמו זו שנבחנה... ;-)

 

בכל מקרה כמו שהם אומרים: the Ford wins, but only just. מה שאומר שהמסקנה בסופו של דבר דומה, רק ההעדפה קצת שונה. וזה טבעי. דווקא המבחן של עיתון "הארץ", מתאים יותר לארץ... אין כאן ידניות, ו- 99.9% (אם לא יותר) מרוכשי הרכבים האלה, לא לוקחים אותם לנסיעות ספורטיביות בכפר...

אני לא מחפש לי כזה רכב בינתיים, ולו הייתי מחפש כנראה שלא הייתי משקיע 240K בפאסאט, אבל תמורה למחיר זה לא מה שממש מעניין את מי שרוכש כאלה רכבים, אחרת ל- BMW 318/320 לא היתה תקומה. גם לא לאאודי 1.8T בגרסתה החלשה. בנוסף, כמו שאמר הבחור הבריטי, הפורד לא ממש שומרת על ערכה שם, ואני משוכנע שגם כאן (אם כי לא בדקתי) קל יותר למכור פאסאט במחיר שמתקרב למחירון הרשמי שלה כמשומשת. כדאי לבדוק אצל אוטו-דיל, בטח יהיו שם הרבה פאסאט עכשיו ;-)

 

בדיוק כך.

 

יש דבר אחד שצריך להבין.

מי שקונה רכב חדש ב-200K ש"ח וצפונה לא מחפש תמורה למחיר, הוא גם ללא ממש נחרד מירידת מחיר צפויה והוא בדרך כלל לא נוהג להתיעץ בפורומי רכב למינהם.

 

אנשים מחפשים מותג שמשדר יוקרה, איכות וייחודיות ואת זה הפאסאט עושה יותר טוב (והרבה...) מכל מתחרה אחרת ברמת המחיר הזו.

פורסם
המסקנה: זוהי אחת הכתבות הכי עלובות של השנים האחרונות.

כתבתי את זה באשכול אחר כאן בפורום ואני אעתיק את זה לכאן:

 

הרבה זמן לא נתקלתי בכתבה כל כך חובבנית. נראה כאילו כתב את זה הכתב הכלכלי של האתר ולא אחד שיש לו מושג במכוניות.

הם עשו השוואה בין 4 רכבים, כשאחת מהן חדשה בשוק (הפאסאט), השנייה מעודכנת (מונדיאו), השלישית חדשה בשוק הישראלי (אינסינייה) ועוד אחת שלא נמצאת בשוק הישראלי זמן רב (C5), ויצאה להם כתבה כל כך דלה מבחינת אורך הכתבה והתרשמות אישית מהרכבים עצמם.

כלומר, הם בחרו בפאסאט, אבל לא הסבירו בכלל למה. רק חזרו על המילים 'מלוטשת', 'איכותית' וכדומה, אבל לא הסבירו תכלס למה הכוונה. מה לעזאזל אומר המשפט: "המכונית הטובה ביותר במבחן הזה היא פולקסווגן פאסאט. נקודה. למרות העיצוב המאכזב, מספקת הפאסאט הכי הרבה מותג".

הכתב גם 'מתלהב' בכך שהוא נהג ביום המבחן 400 ק"מ, אבל זה למעשה מעט משום שזה יוצא 100 ק"מ למכונית.

דבר בולט נוסף, הוא שהייתה חסרה מתמודדת ראשית לזכייה במבחן הזה- הסופרב.

תיקון קטן ברשותך.

הפסאט מחודשת ולא חדשה, והסיטרואן מצויידת במנוע שלא היה בארץ עד היום, שמשנה את האוטו לחלוטין.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.


×
×
  • תוכן חדש...