Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מזלזל בפאסאט, אני מזלזל בתפישה, תיאור כמו "תאי אחסון מתוחכמים " באמת שובה את ליבי או כפתור שפותח את תא במטען ב2005, ניסאן לאופרד 91, כפתור לפתיחת תא המטען, שלט מקורי שפותח את תא המטען.

 

צירפתי לינק סקר שביעות רצון של JD POWER לשנת 2010, פולקסוואגן ממוקמת אחרונה בציון הכללי, משום מה לזה מעריצי המותג סירבו להתייחס.

 

 

לקוחות חוזרים זה לא בדיוק קלף שאפשר לנופף בו, זה כמו להגיד על גבר שהוא מושלם כי הוא מרביץ לאשתו והיא תמיד חוזרת.

 

 

והייתה לי פולקסוואגן.

 

הסקר שראית היה על Dependability, לי זה לא נראה כמו שביעות רצון. אגב, שימו לב איפה מאזדה...

 

קודם כל אני מאחל לך שתמשיך להנות מרכבך!.

אני חושב שאם באמת תחפש אתה תמצא רכבים שתהנה איתם יותר,שעולים בלא מעט מבחינה דינמית והנדסית על הרכב שלך,ושעושים בנוסף גם חור הרבה יותר קטן בכיס.

דרך אגב אל תזלזל כל כך בC5,רכב בעל חווית נסיעה מיוחדת באמת!.

 

אין שום דבר מיוחד בC5 על מתלים סטנדרטיים, חוץ מההתעללות הארגונומית בנהג. נהגתי בה מספיק.

אתה כל הזמן מדבר על מכוניות אחרות שאני אהנה מהן יותר; אני אשמח אם תוכל לתת דוגמאות רלוונטיות.

 

ממש לא. כאן מכוניות נבחנות בעיקר בפריזמה של תמורה למחיר. התנהגות, בטח ברכב משפחתי, היא בבחינת בונוס בלבד.

 

תמורה למחיר זה נושא סובייקטיבי לחלוטין, כמו שכולנו יודעים. הרי אתם אפילו לא עושים שקלול של העלות הריאלית של הרכב (ירידת ערך וכו'), אלא רק לפי מחיר הרכישה - אבל מילא. איך מחשבים תמורה? כ"ס לשקל? מטר רץ של כבל CAN BUS? מידות?

אני יכול להבין חשבונות כאלו כשאתה משווה נניח 318 למונדיאו, אבל בין מכוניות שההפרש ביניהן הוא 10%-15%, זה נשמע לי קצת לא סביר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עיצוב תאי אחסון מתוחכמים כמו מגירות ייעודיות לאחסון כסף קטן הכוללות ציפוי לבד בתחתית על מנת למנוע תזוזה של המטבעות (ורעשים מיותרים), כאשר המגירות הללו נעות על מסילות ייחודיות ונפתחות ונסגרות בלחיצת אצבע אחת או תא אחסון יעודי לספר הרכב או ידיות נהג ונוסע בעלות קפיץ שיכוך שאינן "קופצות" מעלה או מחזיקי כוסות שנשלפים תוך כדי שיכוך בלחיצת אצבע ג"כ או, מערכת שמע שמשנה את עוצמת האודיו בהתאם למהירות הנסיעה ועוד ועוד.

 

באמת שאני בשוק ממה שכתבת ואני לא ציני, אני בשוק שאתה מתלהב מהדברים האלו כאילו אנחנו ב1998.

 

מתי נסעת על המתחרות? ממתי צריך ידית אחיזה מעל ראש הנהג? (סתם סקרנות), מחזיקי כוסת עדינים?

 

אני באמת בשוק, ז"א דברים שהם סטנדרט כמעט בכל רכב אתה מנכס לפולקסוואגן בתור יתרון מוחץ.

 

את הSSV (ווליום משתנה בהתאם למהירות) יש בניסאן אלטימה ואפילו בגרסאות המאובזרות של הסנטרה (אלמרה) מתחילת העשור הקודם.

 

ציפוי לבד ותא יעודיי למטבעות, באלנטרה המאובזרת ב2005 היה את שניהם.

 

עוד מעט תספר לי על התאורה שיש במראה של הסוכך שמש.

 

 

אתם כמובן יכולם לפטור זאת בלא כלום ולאמר שמדובר בגימיקים שוליים וזניחים אבל אתם מפספסים את הנקודה המרכזית והיא הנדסת האנוש המתקדמת וחסרת הפשרות שיש ב-VW העולה על מרבית מתחרותיה. וזאת גם בדיוק הסיבה שאתה יושב בפאסאט כל מתג, כל שעון, כל ידית, הכל מותאם במחשבה רבה ובאיכות למשתמש וזו חלק מהחוויה ההרמונית והאיכות שאתה מרגיש.

 

בוא נעבור על מיקום הדברים לפי התפישה חסרת הפשרות של VW.

 

ידית פתיחת הדלת נמצאת על הדלת.

ידית האיתות נמצאת בצד שמאל של ההגה.

לוח השעונים נמצא מאחורי ההגה.

מערכת השמע נמצאת על מרכז הדש-בורד.

כנ"ל מערכת הפיקוד של המזגן.

המושבים באותו המקום, המראות באותו המקום.

 

איפה באה לביטוי הנדסת האנוש?????

 

 

 

באמת שאני מתחיל לחשוב שאני מטומטם, אני מנסה ומנסה ולא מבין מה הם היתרונות של הפאסאט.

 

עשיתי רשימה בראש ואני לא מוצא דבר אחד בולט לטובה בפאסאט.

haters will hate

פורסם

תמורה למחיר זה נושא סובייקטיבי לחלוטין, כמו שכולנו יודעים. הרי אתם אפילו לא עושים שקלול של העלות הריאלית של הרכב (ירידת ערך וכו'), אלא רק לפי מחיר הרכישה - אבל מילא. איך מחשבים תמורה? כ"ס לשקל? מטר רץ של כבל CAN BUS? מידות?

אני יכול להבין חשבונות כאלו כשאתה משווה נניח 318 למונדיאו, אבל בין מכוניות שההפרש ביניהן הוא 10%-15%, זה נשמע לי קצת לא סביר.

 

ממש לא נכון. לדוגמא, אם תשווה משפחתיות במחיר נניח 120 אלף, וגולף מקבילה תעלה 135 אלף, זה אמנם 10%, אבל זה משמעותי. ואם פאסאט עולה קצת יותר ממכונית אחרת ונותנת פחות, אז גם כאן יש עניין של תמורה למחיר. ואם פולו עולה 113 אלף והמתחרות עולות נניח 105 - גם פה יש הפרש מספיק משמעותי בשביל להתייחס אליו.

 

לטעמי, מאוד הגיוני לומר במבחן השוואתי שמכונית מסוימת טובה מאחרות, אבל גם יקרה מהן משמעותית ולכן נופלת במבחן התמורה למחיר. הכל יחסי, כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
באמת שאני מתחיל לחשוב שאני מטומטם, אני מנסה ומנסה ולא מבין מה הם היתרונות של הפאסאט.

 

עשיתי רשימה בראש ואני לא מוצא דבר אחד בולט לטובה בפאסאט.

 

זה כי היא כנראה לא בשבילך. או בשבילי. או בשביל חלק ניכר מחובבי ההגה. היא כן בחירת ברירת המחדל של חלק ניכר מאוד מרוכשי המכוניות האלו, בישראל. אם כולם היו צריכים או רוצים את מה שאתה צריך, כולם היו נוסעים בסילברדו. האם העקרון הזה כלכך זר לך?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני לא יודע אם זה עדיין ככה, אבל מה שמפריע לי במכוניות פולקסוואגן זו תאורת המחוונים בגווני סגול כחול שמחרבת את הראיית הלילה. ברכבים האלה אני תמיד מרגיש כאילו אני זבוב בדרך להיצלות על הקוטל חרקים - מתעוור ואז הבום.

 

הערה נוספת, בעיני סביבת הנהג של ה C5 החדשה הגיונית לחלוטין, ואטרקטיבית יותר משל המתחרות, אבל זה אני.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

הרכישה האחרונה שלי היא הG35, חיפשתי רכב משומש לעבודה, אני נוהג בממוצע 3000 מייל בחודש ולכן רכב חדש לא בא בחשבון כי זה יהיה כמו לזרוק כסף לפח.

 

היו מספר מכוניות של VAG שקרצו לי (A6,S4, פאסאט) אבל אני צריך רכב שלא יתקע לי במוסך, ואם הוא כן יכנס למוסך אז שמחיר הטיפול\תיקון יהיה נמוך.

 

במהלך החיפושים דיברתי עם מי שאני יכול לגביי מכוניות וניסיון אישי עם מכוניות.

מאאודי ירדתי מהר מאוד, לא הייתי צריך לשאול אף אחד כי אני יודע שהן לא בדיוק אמינות, הA6 מאוד מאכזבת, הA4 הייתה יפייפה עם מנוע V6 וגיר רגיל אבל שוב, אאודי, מה שאומר -בעיות. יש לי מספיק חברים שאכלו חרא מאאודי חדשות אז אין מה לדבר על אאודי משומשת, למרות שניסיתי לשכנע את עצמי (הS4 הייתה ידנית).

 

הפאסאט הייתה זולה יותר, מודל חדש יותר 08 מול 06 ועם חצי מהנסועה, אני מדבר על פאסאט מאובזרת מאוד עם מנוע 2.0T, לא מצאתי שום דבר מיוחד ברכב, הוא היה שחור על שחור שזה היה הפלוס היחידי מבחינתי. המחיר הזול היה פלוס קטן.

סקרי האמינות של הרכב היו זוועתיים והפאסאט דורגה אחרונה ב2007 בפלח שוק הנ"ל.

 

 

 

הסילברדו נרכש כי צריך להוביל דברים כל הזמן, ולא כייף לחבר עגלה לסברבן.

 

הנה סרטון יותר רלוונטי :

 

http://www.youtube.com/watch?v=o5JF_X5UDTw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ועוד דבר אחד קטן בנוגע להנדסת האנוש של קונצרן VAG : במבחנים של הA6 והA4, ג'טה החדשה והפאסאט לפני מתיחת הפנים, הבוחנים מתלוננים על כפתורים במיקום לא נוח, מערכת מולטימדיה מציקה ועל תאי אכסון קטנים ולא נוחים.

haters will hate

פורסם

אחרי 6 עמודים, אני חשוב שאפשר לומר בבטחון מסויים שרוב הטענות שהועלו כאן "לטובת" הפאסאט לוקות בחוסר ענייניות ודיעות קדומות (שאינן נכונות).

אז מה היה לנו? "יוקרה לא מתנשאת", "סולידיות", גישות הוליסטיות, "איכות סולידית"...

מה השלב הבא? "נסתרות הן דרכי הפולקסוואגן"

 

אני לא חושב שמישהו כאן טוען שהפאסאט היא זבל או כשלון. סה"כ מדובר ברכב טוב.

אבל להתחיל לייחס לה תכונות שאין לה ולבסס זאת על תחושות סובייקטיביות וכך להגיע למסקנות אשר מוצגות כאובייקטיביות, קצת בעייתי, קצת הרבה. כל המושגים שהזכרתי מקודם באים אולי לכסות על עיצוב משעמם, תא נוסעים משעמם וכן הלאה.

 

אם בכל זאת מדברים על תחושות, אני לא מבין ממה כל ההתלהבות. הוזכר פה מושג ה-Feel good factor. להזכירכם, תמורת 200-250 אלף שקלים ניתן לקבל אלפא 159...כאן המקדם הרבה יותר גבוה, לא? יצא לי לנהוג באותו יום ב2 המכוניות, כאשר האלפא הייתה בעלת היסטוריה של לא מעט ק"מ בידי נהגים שונים ואילו הפאסאט הייתה רכב ג'דיד. מאלפא נפרדתי עם דמעות וחשק עז למכור כלייה. מהפאסאט יצאתי בתחושה אפאתית לחלוטין : באתי, נהגתי, הלכתי לאכול שווארמה, השווארמה הייתה החלק הכי מעניין בכל נסיעת המבחן בפאסאט.

 

הנדסת האנוש בפאסאט טובה, אך גם במתחרות השונות היא טובה ולא הייתי אומר שיש לפאסאט איזשהו יתרון חד משמעי.

אגב, אם מישהו יודע איזה מהנדס אחראי בקונצרן פולקסוואגן על מיקום בקרת האורות, אני אודה לאותו אדם אם הוא ירה בו!

הוזכרו כאן כל מיני פיצ'רים שיש לפאסאט, רק שכחתם שיש את אותם הדברים גם במתחרות.

כדוגמא, בקרת עצמת שמע משתנה כתלות במהירות יש במאזדה, באלפא, סוזוקי ועוד כמה שבוודאי שכחתי.

לעניין איכות החומרים והרכבה. נכון החומרים בפולקסוואגן טובים אך דווקא ההרכבה ביפניות טובה יותר.

בסה"כ בימינו אין הבדלים כל כך תהומיים בין הרכבים השונים (באותו קטגוריית מחיר) שיכולים להצדיק פערי מחיר כה גדולים. הרי אותם פערים גם ככה מיוחדים לארצנו והם מלאכותיים במהותם וקיימים כתוצאה ממיסוי דרקוני ותחרות מוגבלת בענף. גורמים שלא קיימים באירופה ושם, כפי שהצגתי מקודם, כמעט ואין פערים בין מחירי הפאסאט למתחרות השונות.

 

Bar72, אני לא רוצה מחייך כלום, באמת לא חסר לי, תודה. הדבר היחיד שבכל זאת אולי אבקש הוא לא להוריד את הדיון לרמה אבסורדית.

אנשים שחולמים על פולקסוואגן? אולי ביקום מקביל...

אתה מכיר אנשים שחושבים כך וכך? זה לא אומר שזה תקף לגבי הכלל.

באופן כללי, רוב הדברים שאתה כותב הן תחושות סובייקטיביות וwishful thinking אישי שלך. אין לי בעיה עם מה שאתה חושב, יש לי בעיה שאתה מחליט שמה שאתה חושב הוא הנכון הבלעדי וכל השאר טועים ויהי מה.

ודבר אחרון, CU-O-RE SPOR-TI-VO לא "קורה" או לא יודע מה, תודה!

 

חלק גדול מהסיבה שמכורי פולקסווגן חוזרים למותג היא רטורית - הם מכורים. זו לא האיכות של המכונית, אלא התפיסה של האיכות של המכונית. בפועל, אם תשווה אחד לאחד מול נניח מונדיאו או אפילו C5 חדשה או סופרב, לא תראה שום יתרון משמעותי לפאסאט. אולי כמה יתרונות לכאן וכמה חסרונות לכאן, אבל לא משהו שמהווה דיל ברייקר. אם תשקלל את המחיר ורמת האבזור תקבל שהפאסאט נופלת מהן. העניין הוא שבשביל מכורי המותג תוספת המחיר שווה את הידיעה שיש להם פולקסווגן. רק צריך להבין שלא מדובר כאן בשום דבר אובייקטיבי, אלא עניין יצרי בלבד (ואני לא אומר את זה לרעה בהכרח).

 

רוני

מסכים לחלוטין עם הנאמר. מצטט אותך כדי להדגיש קצת אובייקטיביות בתוך ים של סובייקטיביות.

 

בשורה התחתונה, בישראל התמחור הנוכחי של הפאסאט הופך אותה, לדעתי, ללא רלוונטית. אפילו בשביל "מכורים" ולו מהסיבה שיש רכב בשם סקודה סופרב. אם צ'מפיון היו מתמחרים את הסקודה לפי התמחור של הפאסאט, היא הייתה אמור לעלות עוד איזה 50 אלף שקל לפחות (לדגם ה1.8 TSI המאובזר כדוגמא). מעבר לכך כפי שרוני ציין מקודם, מבחני רכב בארץ ובמיוחד לרכבים משפחתיים דוגמת הפאסאט ומתחרותיה חייבים להתמקד בתמורה למחיר. כמובן שגם בחו"ל קריטריון זה אינו זניח, אך תנאי השוק בארץ, הנובעים מהמיסוי והעדר תחרות עסקית אמיתית כתוצאה מאותו מיסוי, מצריכים התייחסות מכרעת לסוגיית התמורה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

הוא אבוד? אני חושב שאנשים שמגנים בחירוף נפשם על פאסאט בפורום של חובבי רכב הם אבודים לא פחות מהם ועוד בתירוץ של תאי אחסון מתוחכמים :roll:

 

מישהו פה נהג על 159 ופאסאט, טען שהוא יותר נהנה מה-159! איך זה יכול להיות?! כנראה שהוא אלפיסט אבוד.

אם הוא היה אומר לך שבין השאר הוא גם נכנס למוסך ותיקן כמה חלקים

מאוורר רדיאטור (הגיע דפוק מהחברה), כל יחידת המזגן, חיישן סעפת, שסתום פריקה, ואפילו אחת הזרועות ההידראוליות של הבגאז'.

והוא עדיין לא מוכן לזרוק אותה לעזאזל, כנראה שהוא אלפיסט אבוד עד מאוד!

 

בסופו של דבר, אם תיקח את הפאסאט ותשים אותה ביחד עם המתחרות שלה באולם תצוגה אחד, תכניס 10 לקוחות פוטנציאליים ותבקש מהם לבחור - יש לך צל של ספק שהרוב יקחו את הפאסאט?

בין דבריך לבין נתוני המכירות בישראל יש פער גדול.

Mesi-2010_all_06.jpg

פורסם

כנראה שיש בארץ הרבה יותר מכורים ל"אמינות של טויוטה" מאשר ל"איכות של VW", אם את האוונסיס הבינונית מינוס לקחו פי 2 מאשר פאסאט. אפילו יותר מדהים שהונדה שמתומחרת באופן מוגזם, מכרה יתר אקורדים :shock: כנראה שהקטע של "מותג" שמדביקים ל-VW כאיתרון, אצל הונדה חזק יותר? עוד לגבי המותג, כנראה לכמעט אף אחד לא באמת איכפת מזה, תראו כמה לקחו את סופרב בהשוואה לפאסאט. כנראה שרוני צודק והתמורה למחיר משחקת תפקיד יותר חשוב. אני מניח שהשנה המספרים יהיו שונים, כי כל המכורים יקנו את הדגם החדש, מסקרן לראות את הסטטיסטיקה בסוף השנה הזו:-)

פורסם

לא יכול להכנס לגוף הדיון בשל חוסר הכרות מספק עם המכוניות כאן, אבל דומה שעל דבר אחד קשה להתווכח, לפולקסוואגן פירסומות וידאו, שדי אם הן רק רומזות לאיכות האמיתית של מכוניותיה כדי להכריע בקלות מי כאן צודק. פשוט ללא מתחרים.

פורסם

המממ... הפאסאט, ירום הודה ותשבוחתה לעולמי עולמים, מכרה 85 יחידות יותר מסיטרואן C5, וביחד הן מכרו חצי ממאזדה 6. אני חושב שעדות מוצקה מזאת לאלוהיותה אין ולא יכולה להיות.

 

QED

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מכיוון שאין הענות אני אקפיץ את המודעה

attachment.php?attachmentid=232523&d=1298848311

 

שום התייחסות לסרטון האחרון ששמתי, ולאמר שהסקר של JD-POWER לא מתייחס לאמינות אלא ל Dependability ובכך לנסות לכסות על החברה הוא תמוה, Dependability זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר ומה לעשות אני לא רוצה לשלם מכספי על מוצר שהוא Undependable. למה לקוחות יגדירו מוצר בתור Undependable? כי הוא אמין ? כי הוא איכותי?

 

מה לעשות עם נתונים שכאלו אי אפשר להתווכח ופאסאט הגיעה למקום האחרון, אפילו consumer report התלוננו על הנדסת האנוש בפאסאט.

 

לא מצדיק את המחיר ולכן היום הם ביצעו הוזלה משמעותית בדגמים החדשים, אז כן, הם יודעים לעשות פרסומות אבל הם לא יודעים לבנות מכוניות אמינות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. פה בארה"ב קל לקנות רכב, קל לעשות ליס ועדיין קיה מכרה יותר אופטימה מהפאסאט בשנה שעברה והמחיר? מאוד מאוד קרוב.

haters will hate

פורסם

בין דבריך לבין נתוני המכירות בישראל יש פער גדול.

Mesi-2010_all_06.jpg

 

ליסינג, או פרטיים?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
מכיוון שאין הענות אני אקפיץ את המודעה

attachment.php?attachmentid=232523&d=1298848311

 

שום התייחסות לסרטון האחרון ששמתי, ולאמר שהסקר של JD-POWER לא מתייחס לאמינות אלא ל Dependability ובכך לנסות לכסות על החברה הוא תמוה, Dependability זה אחד הפרמטרים החשובים ביותר ומה לעשות אני לא רוצה לשלם מכספי על מוצר שהוא Undependable. למה לקוחות יגדירו מוצר בתור Undependable? כי הוא אמין ? כי הוא איכותי?

 

הייתה לי טעות בההודעה ההיא, התכוונתי לכתוב שזה מתייחס רק לאמינות ולא לשביעות רצון. שוב, אני לא מבין מה אתה רוצה - אף אחד לא הביא את הערך "אמינות" כנקודה חזקה של VW, בכלל.

 

מה לעשות עם נתונים שכאלו אי אפשר להתווכח ופאסאט הגיעה למקום האחרון, אפילו consumer report התלוננו על הנדסת האנוש בפאסאט.

 

לא מצדיק את המחיר ולכן היום הם ביצעו הוזלה משמעותית בדגמים החדשים, אז כן, הם יודעים לעשות פרסומות אבל הם לא יודעים לבנות מכוניות אמינות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. פה בארה"ב קל לקנות רכב, קל לעשות ליס ועדיין קיה מכרה יותר אופטימה מהפאסאט בשנה שעברה והמחיר? מאוד מאוד קרוב.

 

זו ארה"ב, קיה גם נותנים אחריות לשבע שנים (לא?) ויש מערכת שיקולים אחרת מאשר ביתר העולם. הפאסאט, להזכירך, היא דגם אירופאי. היא לא מתחרה באף אחת, כמעט, מהמתחרות שלה "מהבית", אלא בדגמים אמריקאים ספציפיים. ככזאת, היא מכונית נישה בארה"ב. כמה מונדיאו, C5, אוונסיס או סופרב נמכרו בארה"ב, בדיוק?

הדברים היחידים שנמכרים כעת הם האינסיניה (ביואיק ריגל) והמאזדה 6 (עוד מכונית נישה).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...