Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. הוא כתב "תדמית" ו"הרגשה". מה שאין לך, למשל, ב- 120, והרגשה גם אין ב- 320, שלא לדבר על ה- 318.

ב. לא רק בארצנו.

שני דברים :

1. 120 או 320 נמכרות עם תצורת הנעה שונה (אחורית). ניתן לאבזר אותן ברמות שונות, אפילו יותר מפאסאט או מה שלא יהיה.

נקודתית בארץ בעיית התמורה של ב.מ.וו\מרצדס ושות' (בסדרות 3, C וכדומה) אשר העלת מקבלת משנה תוקף בעקבות הפערים הלא הגיוניים בעליל בינם לבין מכונית דוגמת הפאסאט, מונדיאו, 6, אינסיניה, C5...

בארץ המחירים של מכוניות הפרימיום פחות או יותר כפולים מה"פשוטות" לעומת חו"ל, שם הפערים קטנים בהרבה.

2. פולקסוואגן זה לא פרימיום, עם כל הכבוד (אולי רק בארץ חושבים כך משום מה). אל תאמין לי, תבדוק זאת בעצמך בעיתונות רכב בחו"ל...

 

אין בכוונתי להכפיש את פולקסווגן, באמת שלא, אך אין צורך להאדיר את שמם ולהפוך את תוצרתם למשהו שהיא לא.

אגב, אתה כאוהד פולקסוואגן, מדוע לא תתייחס ליתרון אחר שיש להם בדמות מבחר ההיצע שלהם? חבל רק שאין אנו עדים ליתרון זה בארץ באופן מלא ומבלי שנצטרך לשלם על כך בהרבה יותר מ"מיטב כספינו"...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
א. הוא כתב "תדמית" ו"הרגשה". מה שאין לך, למשל, ב- 120, והרגשה גם אין ב- 320, שלא לדבר על ה- 318.

ב. לא רק בארצנו.

גם הדגמים הספוטיביים של VW כולל את ה-R ,יכולים לחלום על שלדה והתנהגות של "רק" 320.

זה גם בחול.

פורסם

אתה מוזמן להנות מהסרטון הבא :

 

http://www.youtube.com/watch?v=TgFaLBSlpBA&playnext=1&list=PL2C83A635A29482C9 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

ופה מדובר על הדגם של 2003, ב2005 הרכב קיבל תוספת הספק, ירידה במשקל, טיפול קוסמטי ובלמים טובים יותר.

haters will hate

פורסם
בקשר לב.מ.וו אין ויכוח.

 

בקשר לאינפיניטי... אל תדבר כאן על מושפעים... :)

 

 

.

 

לאינפיניטי יש ניהוג טוב יותר מהGTI מניסיון, לגבי שאר הדברים אי אפשר להשוות תפוז לתפוח.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
2. פולקסוואגן זה לא פרימיום, עם כל הכבוד (אולי רק בארץ חושבים כך משום מה). אל תאמין לי, תבדוק זאת בעצמך בעיתונות רכב בחו"ל...

 

ברור וידוע. התדמית היא בקרב חלק מהאוכלוסיה, הייתי אומר אפילו רוב האוכלוסיה, חוץ מחברי הפורום (כולל אנוכי) שכמובן מחוסנים לה. מה שמעלה שאלה, של כיצד רכב מקבל כזו תדמית: האם בזכות פרסום? האם בזכות מחיר? האם בזכות אבזור? האם בזכות סוג האוכלוסיה שרכשה אותו בשנים הראשונות? (אשכנזים מבוגרים = אליטה ישנה)

 

לאינפיניטי יש ניהוג טוב יותר מהGTI מניסיון, לגבי שאר הדברים אי אפשר להשוות תפוז לתפוח.

 

רכבים שנועדו בעיקר לעלות על מדרכות ולהשיג רושם, שרק אלוהים יודע על מה הוא מכפר, ועולים כמעט כפול, באמת לא במשחק. אני מכיר זוג מבוגר מחיפה, שהיה צריך לבחור אם לעבור לת"א או לא, ובסוף לא עבר והחליט בתור פיצוי לקנות לעצמו כזה. שחורה, כמובן. בשביל הרושם.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
לאינפיניטי יש ניהוג טוב יותר מהGTI מניסיון, לגבי שאר הדברים אי אפשר להשוות תפוז לתפוח.

 

על איזה אינפיניטי מדובר? בטוח לא על הג'יפ שיש לך בחתימה.

מקווה שזה משהו עם הנעה קדמית אחרת אי אפשר להשוות תפוז לתפוח :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אתה מוזמן להנות מהסרטון הבא :

ופה מדובר על הדגם של 2003, ב2005 הרכב קיבל תוספת הספק, ירידה במשקל, טיפול קוסמטי ובלמים טובים יותר.

 

 

משהו מ- 1994 אין לך? על כל פנים, מבחן עדכני יותר קבע דווא שהבימר עדיפה: http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/232899/infiniti_g37s_coupe_v_bmw_335i.html.

אז מה? כל מבחן יקבע כנראה משהו אחר כשהמכוניות קרובות יחסית. זה עניין של טעם. הרי כל השרשור הזה נפתח מזה שמבחן רכב (ואח"כ עוד אחד) העדיפו את הפאסאט ע"פ מתחרות אחרות - וכל הפורום נזעק. מצחיק. מאיפה הגיעו לכאן בכלל רכבים שעולים כפול - אין לי מושג.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
משהו מ- 1994 אין לך? על כל פנים, מבחן עדכני יותר קבע דווא שהבימר עדיפה: http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrouptests/232899/infiniti_g37s_coupe_v_bmw_335i.html.

אז מה? כל מבחן יקבע כנראה משהו אחר כשהמכוניות קרובות יחסית. זה עניין של טעם. הרי כל השרשור הזה נפתח מזה שמבחן רכב (ואח"כ עוד אחד) העדיפו את הפאסאט ע"פ מתחרות אחרות - וכל הפורום נזעק. מצחיק. מאיפה הגיעו לכאן בכלל רכבים שעולים כפול - אין לי מושג.

 

לא התווכחתי על זה שהפאסאט מנצחת במבחנים ממש לא, התעצבנתי על התמחור המוגזם של היבואן ועל זה שיש אנשים שעוד "מגנים" על המחיר הגבוהה בטוענה שמדובר במכונית פרימיום.

 

אז נגררנו לנושא השירות של צ'מפיון (ד"א אהבתי את הזר) ובד"כ מדובר על נושא בעייתי.

הועלה נושא האמינות - לא בדיוק תחום חזק של המותג בימים אלו.

נגענו קצת בטכנולוגיה ובהסטוריית מנועי הטורבו.

מכוניות שעולות פי 2 הגיעו כאשר עלה נושא ההתנהגות.

 

אז בכללית שרשור מהנה, תהנה מהרכב החדש כשיגיע ושלא תדע צרות.

haters will hate

פורסם
מגזין "אוטו" ערך השוואה קצת יותר מעמיקה בין המכוניות הנ"ל, זמין לקוראי המגזין המודפס כרגע.

אשמח אם תעדכן במסקנות . עבור הלא זמינים:wink:

פורסם

אייל,

 

נכון להיום במיטו. לטוב ולרע :wink:

 

לגבי מסקנות המבחן, שאלתי גורם רלוונטי לגבי סריקת הכתבה והעלאתה לדפי השרשור, טרם קיבלתי תשובה בנושא. אני יודע ש"אוטו" נוהגים להמתין כחודש טרם פרסום כתבות מבחן מהותיות לכלל הציבור (באתר המגזין) כדי לא לפגוע במכירות המגזין ואני מכבד זאת. לכן אני ממתין לתשובה (שלחתי ה"פ לרוני, לא טעיתי בכתובת אני מקווה).

בכל אופן, בשלב זה אומר רק שלטעמי מסקנות המבחן שקולות ומנומקות יותר מהמבחן של "the marker".

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...