Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, לא הבנתי מאיפה בא הצורך להשוות 159 לפאסאט? הסיבה היחידה שהזכרתי אותה כאן היא אחרת לחלוטין. הועלתה כאן טענה כאילו פולקסוואגן הוא רכב נחשק ברמה הרגשית, סה"כ הבאתי דוגמא נגדית מתוך הנסיון שלי. אני מסכים איתך שמספר האנשים שעשויים להתלבט בין 2 המכונות הללו זניח לכל היותר. סה"כ חלק מהדברים נכתבים כאן כתגובה לדברים אחרים שנכתבו קודם לכן, אז ראוי לקרוא את כל השרשור לפני שיורים.

 

אפרופו לגבי אמינות, אני לא בכלל לא בטוח שהאמינות של הפאסאט גבוהה מזו של ה159.

 

נ.ב. פעם אחרונה שבדקתי, אני עוד מחובר למציאות, תודה...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ואיך בכל הסמטוחה הזאת משתלבים רכבים כמו ביואיק לה קרוס והונדה אקורד (או כל רכב אסיאטי ואמריקאי אחר מהקטגוריה)?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
חלק מהקוראים כאן נוטים לזלזל בכל מיני דברים שעושים את החיים יותר קלים, ושבאים עם הגולף או הפאסאט, אבל הם אפילו לא אופציה באלפא, למשל, או במונדאו (לפי מיטב ידיעתי, בהנחה שעיצוב הפנים לא השתנה מהותית בהקשר זה).

 

קחו למשל את הרדיו MP3, המגיע עם צ'ינג'ר של שישה דיסקים, כניסת SD, ומסך מגע. כשביקשתי כזה באלפא - אמרו לי אין. אני יודע שפה יש נטייה לזלזל בזה, כי הרי זה לא HARDCORE, אבל מי שמוציא כזה סכום על רכב בד"כ מחפש גם דברים אחרים, ובד"כ הוא גם לא ילד.

 

מי שהתרגל לחייג מהמסך, ולכך שיש לו צ'ינג'ר שמקל על ההחלפה בין הדיסקים שלו לדיסקים של הילד, יקשה עליו לחזור אחורה לשנות ה- 90. להדביק לי דיבורית של PARROT, שהחיוג ממנה הוא בעייתי (במקרה הטוב) כמו שהציעו לי, זה פשוט לחזור לפחות דור אחד אחורה. להציע לי חיבור RCA (אם ככה קוראים לבננות האדום/לבן) כמו שיש ברנו, זה כבר שנות ה- 80 אם אני לא טועה. ואני דווקא בחור נוסטלגי, אבל קשה לחזור אחורה בנושאי נוחות. אז התפשרתי במספר הדלתות ובסוג הגיר שרציתי, כי ככה זה כשיש משפחה. אבל להתחיל לחפש את הדיסקים ולהחליף אותם בזמן נהיגה, במקום ללחוץ בדיוק (!) שתי לחיצות על מסך המגע, זה קצת מפריע לנהיגה...

 

בהוספת האבזור הזה, צ'מפיון עושים מהלך מאוד חכם, לדעתי. עובדה שאני כבר מכור, שאשתי לא אוהבת את הרדיו הרגיל ברנו, ושהשותף שלי לא מוכן אחרת. אני מהמר שכך גם רוב הרוכשים האחרים. יש יבואנים שמציעים איזה תחליף סיני או אחר (נדמה לי שסיאט ופיג'ו ביניהם), אבל אביה של אשתי, למשל, כששקל לרכוש טויוטה אוונסיס, התעקש שהם יוסיפו לו רדיו כזה מקורי (כמובן, מאוד יקר) אחרי שראה את פשטות התפעול של הרדיו בגולף. האם זו פשטות או יוקרה? הוליסטיות או השלמה? לא יודע, אבל זה עובד. לא בגלל זה קונים רכב, אבל נוחות השימוש מאוד חשובה. במיוחד כשצריך להתרכז בנהיגה ;-)

אני מבקש להאמין שאנשים אינם קונים פאסאט בשל הצ'יינג'ר ה"משוכלל" שלה, אלא בשל התחושה הסולידית והמאוד מוקפדת של עיצובה, הן החיצוני, ודאי הפנימי, האופן בו היא ננהגת ונוסעת ותחושת האיכות הכללית. אם הצ'יינג'ר, או איזה אביזר נוחות אחר, הוא הסיבה בשלה אנשים יעדיפו את הפאסאט, צודקים המבקרים כאן. צ'יינג'ר כזה ואפילו משוכללים ממנו, ניתן למצוא כמעט בכל אוטו עם מערכת אודיו מובנית, גם בתחום מחיר נמוך בהרבה.

פורסם

זו רק דוגמא, והרגע נתתי לך שני רכבים בהם אין את זה, אז איך "כמעט בכל אוטו"? יודע מה - תן לי שלושה רכבים שכן יש בהם את זה. שוב, זו לא הסיבה העיקרית, אבל זה מוסיף לתחושה. תנסה לקבל את הסופרב עם אותו אבזור, ותראה איך אתה מגיע לאותו מחיר, למשל. ויודע מה - אין את זה באינסגניה, ואין את זה במונדאו (ל- C5 אין מפרט באתר). אז לא, לא רק בגלל זה קונים רכב. אבל גם. זה חלק מהאבזור, מהפינוק, מהנדסת האנוש. ככה זה שמפנקים אותך כל הזמן - אתה מתרגל ;-)

 

אבל המבקרים כאן בכלל לא דיברו על זה. הם דיברו על זה שהמחיר לא מצדיק את הרכב, ולכן מסקנת שני מבחנים שונים ובלתי תלויים מוטעית. ומי כאן שמכיר את הרכב, מנסה להסביר, שעודף המחיר דווקא כן מצדיק את הרכב בעיני הלקוחות של הדור הקודם של אותו רכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זו רק דוגמא, והרגע נתתי לך שני רכבים בהם אין את זה, אז איך "כמעט בכל אוטו"? יודע מה - תן לי שלושה רכבים שכן יש בהם את זה. שוב, זו לא הסיבה העיקרית, אבל זה מוסיף לתחושה. תנסה לקבל את הסופרב עם אותו אבזור, ותראה איך אתה מגיע לאותו מחיר, למשל. ויודע מה - אין את זה באינסגניה, ואין את זה במונדאו (ל- C5 אין מפרט באתר). אז לא, לא רק בגלל זה קונים רכב. אבל גם. זה חלק מהאבזור, מהפינוק, מהנדסת האנוש. ככה זה שמפנקים אותך כל הזמן - אתה מתרגל ;-)

 

אבל המבקרים כאן בכלל לא דיברו על זה. הם דיברו על זה שהמחיר לא מצדיק את הרכב, ולכן מסקנת שני מבחנים שונים ובלתי תלויים מוטעית. ומי כאן שמכיר את הרכב, מנסה להסביר, שעודף המחיר דווקא כן מצדיק את הרכב בעיני הלקוחות של הדור הקודם של אותו רכב.

5000ש"ח אפשר להביא מחול את הדגם הכי משוכלל של אלפיין ,פיוניר,או קנווד עם עברית,מכשירים שעולים ברמה שלהם על הצוקומוקו שיש בפאסאט.

זה בכלל לא שיקול.

אם אתה רוצה פינוק תעשה סיבוב בC5,אז תבין מה המשמעות של "רכב מפנק".

פורסם
ואיך בכל הסמטוחה הזאת משתלבים רכבים כמו ביואיק לה קרוס והונדה אקורד (או כל רכב אסיאטי ואמריקאי אחר מהקטגוריה)?

תוכל לפרט מהי כוונתך?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
זו רק דוגמא, והרגע נתתי לך שני רכבים בהם אין את זה, אז איך "כמעט בכל אוטו"? יודע מה - תן לי שלושה רכבים שכן יש בהם את זה. שוב, זו לא הסיבה העיקרית, אבל זה מוסיף לתחושה. תנסה לקבל את הסופרב עם אותו אבזור, ותראה איך אתה מגיע לאותו מחיר, למשל. ויודע מה - אין את זה באינסגניה, ואין את זה במונדאו (ל- C5 אין מפרט באתר). אז לא, לא רק בגלל זה קונים רכב. אבל גם. זה חלק מהאבזור, מהפינוק, מהנדסת האנוש. ככה זה שמפנקים אותך כל הזמן - אתה מתרגל ;-)

 

אבל המבקרים כאן בכלל לא דיברו על זה. הם דיברו על זה שהמחיר לא מצדיק את הרכב, ולכן מסקנת שני מבחנים שונים ובלתי תלויים מוטעית. ומי כאן שמכיר את הרכב, מנסה להסביר, שעודף המחיר דווקא כן מצדיק את הרכב בעיני הלקוחות של הדור הקודם של אותו רכב.

 

יש מפרט באתר של C5, רק שמשום מה צריך להיכנס ללשונית "ביצועים" בשביל להוריד אותו, הנה הקישור:

http://www.citroen.co.il/C5new/CitroenC5Mifrat060211Print.pdf

 

לא מצאתי שם צ'ינג'ר, אבל בעצמך דיברת על התקדמות הטכנולוגיה, אז הנה, גם דיסקים זה דור אחד אחורה :wink: מי צריך דיסקים, כאשר ניתן לחבר דיסק-און-קי או דיסק קשיח חיצוני לחיבור USB?

פורסם

עוד לא מצאתי "פרפר נחמד" על DOK :-)

 

ולגבי נוחות השימוש: יש הבדל בין לדפדף בספריה באמצעות מגע (פשוט לוחצים על השיר/דיסק/ספריה מתאימים) לבין לדפדף עם חיצים. כמו נוחות העכבר מול מקלדת. מתי בפעם האחרונה שיחקתם FPS עם החיצים כדי להסתכל ימינה/משאלה?

 

על כל פנים, כל אחד ובחירתו.

 

איל, שלא יכול כבר לחכות ליום א' ;-) . ווורום ווורום (הורדת הילוך)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
תוכל לפרט מהי כוונתך?

 

הכוונה היא שהדיון התחיל כבחירה בין ה 4 הרכבים שבכותרת אבל סה"כ אם עבר הולכים על רכב מהקטגוריה הזאת, יש עוד רכבים שכדאי לשקול, לא?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתה צודק. אני חושב שבגלל שעיקר הדיון היה בדגש על הפאסאט, יש להתייחס מחדש גם למתחרות "המקוריות" בדיון זה.

אני אקח את הC5 לסיבוב :) דיווח בהמשך...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לא מצאתי שם צ'ינג'ר, אבל בעצמך דיברת על התקדמות הטכנולוגיה, אז הנה, גם דיסקים זה דור אחד אחורה :wink: מי צריך דיסקים, כאשר ניתן לחבר דיסק-און-קי או דיסק קשיח חיצוני לחיבור USB?

לא שזה משנה משהו, אבל ב-RCD510 יש גם תמיכה בכרטיס SD.. אני למשל משתמש רק בו באופן קבוע, באופן טבעי.

פורסם
אתה צודק. אני חושב שבגלל שעיקר הדיון היה בדגש על הפאסאט, יש להתייחס מחדש גם למתחרות "המקוריות" בדיון זה.

אני אקח את הC5 לסיבוב :) דיווח בהמשך...

 

 

אם אתה רציני, קח רק את ההידרופנאומטי, לא את הדגם עם מתלי הברזל, זה לא C5 בעיני (אני מאמין אגב שהיא תסבול מירידת ערך מטורפת כמו הדגם ההידר'.. :-P).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
חלק מהקוראים כאן נוטים לזלזל בכל מיני דברים שעושים את החיים יותר קלים, ושבאים עם הגולף או הפאסאט, אבל הם אפילו לא אופציה באלפא, למשל, או במונדאו (לפי מיטב ידיעתי, בהנחה שעיצוב הפנים לא השתנה מהותית בהקשר זה).

 

קחו למשל את הרדיו MP3, המגיע עם צ'ינג'ר של שישה דיסקים, כניסת SD, ומסך מגע. כשביקשתי כזה באלפא - אמרו לי אין. אני יודע שפה יש נטייה לזלזל בזה, כי הרי זה לא HARDCORE, אבל מי שמוציא כזה סכום על רכב בד"כ מחפש גם דברים אחרים, ובד"כ הוא גם לא ילד.

 

מי שהתרגל לחייג מהמסך, ולכך שיש לו צ'ינג'ר שמקל על ההחלפה בין הדיסקים שלו לדיסקים של הילד, יקשה עליו לחזור אחורה לשנות ה- 90. להדביק לי דיבורית של PARROT, שהחיוג ממנה הוא בעייתי (במקרה הטוב) כמו שהציעו לי, זה פשוט לחזור לפחות דור אחד אחורה. להציע לי חיבור RCA (אם ככה קוראים לבננות האדום/לבן) כמו שיש ברנו, זה כבר שנות ה- 80 אם אני לא טועה. ואני דווקא בחור נוסטלגי, אבל קשה לחזור אחורה בנושאי נוחות. אז התפשרתי במספר הדלתות ובסוג הגיר שרציתי, כי ככה זה כשיש משפחה. אבל להתחיל לחפש את הדיסקים ולהחליף אותם בזמן נהיגה, במקום ללחוץ בדיוק (!) שתי לחיצות על מסך המגע, זה קצת מפריע לנהיגה...

 

בהוספת האבזור הזה, צ'מפיון עושים מהלך מאוד חכם, לדעתי. עובדה שאני כבר מכור, שאשתי לא אוהבת את הרדיו הרגיל ברנו, ושהשותף שלי לא מוכן אחרת. אני מהמר שכך גם רוב הרוכשים האחרים. יש יבואנים שמציעים איזה תחליף סיני או אחר (נדמה לי שסיאט ופיג'ו ביניהם), אבל אביה של אשתי, למשל, כששקל לרכוש טויוטה אוונסיס, התעקש שהם יוסיפו לו רדיו כזה מקורי (כמובן, מאוד יקר) אחרי שראה את פשטות התפעול של הרדיו בגולף. האם זו פשטות או יוקרה? הוליסטיות או השלמה? לא יודע, אבל זה עובד. לא בגלל זה קונים רכב, אבל נוחות השימוש מאוד חשובה. במיוחד כשצריך להתרכז בנהיגה ;-)

 

אני חייב לציין שבאלפא אצלנו היא הגיעה עם מסך מגע וצ'ינג'ר 6 דיסקים, אומנם בהתקנה מקומית ולא מקורית אבל מערכת טובה מאוד של פיונר, אז יש אפשרות, זה רק עניין של רמת אבזור

פורסם
אם אתה רציני, קח רק את ההידרופנאומטי, לא את הדגם עם מתלי הברזל, זה לא C5 בעיני (אני מאמין אגב שהיא תסבול מירידת ערך מטורפת כמו הדגם ההידר'.. :-P).

נסיעת מבחן בסה"כ. עזוב אותך, אני אדרוש ידני בכלל :) ברצינות, מה שיהיה להם כרכב הדגמה יהיה טוב, לא?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...