Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע בקשר לליפטים ,אבל עם הרכב הקודם שלי בן ה10 לא יצא לי לבקר במוסך על משהו קריטי במשך 3 השנים שהיה בבעלותי (תרמוסטט , טיפולים, החלפת פורק עייף שהוחלף לפורג') וגם עם הנוכחי כמעט שנה ושני טיפולים (פלוס גומיית ציריה)

 

אם יש משהו שאנחנו לא יודעים, נשמח לשיתוף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל, בכל חברה יש מידי פעם לימונים אז מן הספק שיש מחלה שהיא לא פתורה לפעמים.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

זה מצחיק שאנשים בוחרים להתעלם מעובדות, העלתי פה סקרים שמבוססים על למעלה ממילון בעלי רכבים חדשים, אחרי שנתיים של בעלות. להזכירכם - אלה שנתנו ציון לVW הם בעלים של VW ! והציון נמוך מאוד.

haters will hate

פורסם
אגב למה המתחרות של פאסאט לא מתאימות "למשפחה ו/או נסיעות ארוכות" להגדרתך?

 

לא הבנת אותי. אסביר פעם נוספת: הסגמנט הזה, הוא שרלבנטי למשפחות ו/או נסיעות ארוכות. הפאסאט היא רק אחת מתוכו. מי שאינו מצוייד במשפחה ואינו צריך נסיעות ארוכות מידי יום - למה לו בכלל רכב כזה?

 

ודי כבר לשים לי מילים בפה: לטעמי פאסאט היא לא פרמיום, היא רק רכב מאוד מגובש, עם אבזור שקורץ ומתאים לרוב הלקוחות. כולם כמובן טפשים ורק גולשי הפורום (כולל אני) חכמים, ולכן אינסגניה ומונדאו יש כמה שתרצו ופאסאט אין במלאי גם לעוד שלושה חודשים. גם גולף היא לא פרמיום, היא רק עונה לאותו קריטריון של הפאסאט. אשתי נסעה שבועיים על רנו פלואנס וסבלה מכל רגע. החזרה לגולף העלתה לה חיוך על הפנים. הכל יושב במקום, הכל מרגיש נכון, ויש את הדברים הקטנים האלה, שמקלים על הנהיגה.

לגבי טוארג - וואללה לא יודע. אני לעולם לא אוציא כזה סכום על רכב, אז כנראה שזה גם לא רלבנטי עבורי. אבל מעניין לשמוע אם לדעתכם הוא כן נחשב פרמיום...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מכונית סדאן למשפחה בשביל נסיעות ארוכות.... גם מאזדה 3 תעמוד במשימה, גם יונדאי אקסנט.

 

פלח השוק אליו מכוונת הפאסאט הוא בדיוק אותו פלח אליו מכוונת המאזדה 6, האוונסיס, המונדאו והC5.

הצלחה מודדים בנתוני מכירות, יצרן מוציא רכב מסויים במטרה למכור כמה שיותר.

 

 

*גם VW מוכרים לליסינג.

haters will hate

פורסם

חבר'ה, התקשרו מסין ואמרו שאתם יכולים להפסיק לחפור - הגעתם.

 

הדיון פה הוא כל כך קשור לטעם והעדפה אישית שאין שום סיכוי למסקנה מגובשת.

 

אז או שהשרשור יימשך לנצח, או שהוא יגווע באישהו שלב; מה שלא יהיה סופו, הוא לא יביא שום בשורה למי ששוקל לרכוש רכב מאלה שהוזכרו בו.

 

בכל הכבוד הראוי למשתתפים.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מי שרוצה לדעת מי שניצחה במבחן שערך מגזין אוטו, במקום האחרון נמצאת האינסיגניה במקום השני ה-C5 ובמקום הראשון נמצאת המונדיאו, ובדף שלאחר סיכום המבחן הוסיפו בנפרד כביכול את הפאסט ועם הכותרת "לשלם למותג" או משהו בסגנון.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
לא הבנת אותי. אסביר פעם נוספת: הסגמנט הזה, הוא שרלבנטי למשפחות ו/או נסיעות ארוכות. הפאסאט היא רק אחת מתוכו. מי שאינו מצוייד במשפחה ואינו צריך נסיעות ארוכות מידי יום - למה לו בכלל רכב כזה?

 

ודי כבר לשים לי מילים בפה: לטעמי פאסאט היא לא פרמיום, היא רק רכב מאוד מגובש, עם אבזור שקורץ ומתאים לרוב הלקוחות. כולם כמובן טפשים ורק גולשי הפורום (כולל אני) חכמים, ולכן אינסגניה ומונדאו יש כמה שתרצו ופאסאט אין במלאי גם לעוד שלושה חודשים. גם גולף היא לא פרמיום, היא רק עונה לאותו קריטריון של הפאסאט. אשתי נסעה שבועיים על רנו פלואנס וסבלה מכל רגע. החזרה לגולף העלתה לה חיוך על הפנים. הכל יושב במקום, הכל מרגיש נכון, ויש את הדברים הקטנים האלה, שמקלים על הנהיגה.

לגבי טוארג - וואללה לא יודע. אני לעולם לא אוציא כזה סכום על רכב, אז כנראה שזה גם לא רלבנטי עבורי. אבל מעניין לשמוע אם לדעתכם הוא כן נחשב פרמיום...

 

לאור נתוני מכירות שהופיעו מוקדם יותר בשירשור, כנראה שהסיבה למחסור בפאסאטים, כי פשוט היצרן לא הקצה הרבה רכבים לישראל.

לרנו פלואנס לא הייתי משווה כי הרכב תוכנן במיוחד למדינות עולם שלישי (כנראה שגם אנחנו כאלה). מצד שני, יש סיכוי לא רע, שהגולף עדיפה גם על המגאן האירופית, לא מכיר אותה :-) אבל אני די בטוח שהיא לא היתה סובלת ב-C5 עם המתלים הפנאומטיים שלהם, תציע לה לעשות נסיעת מבחן :wink: על הדגם החדש לא נהגתי, אבל בקודם כן, ודי הדהימה אותי נוחות הנסיעה בה. פיג'ו 406 שנחשב רכב נוח ממש לא מתקרב ל-C5. מצד שני כשמתרגלים למשהו טוב, קשה לעבור למשהו שונה (גם אם לא פחות טוב בסה"כ).

פורסם
מי שרוצה לדעת מי שניצחה במבחן שערך מגזין אוטו, במקום האחרון נמצאת האינסיגניה במקום השני ה-C5 ובמקום הראשון נמצאת המונדיאו, ובדף שלאחר סיכום המבחן הוסיפו בנפרד כביכול את הפאסט ועם הכותרת "לשלם למותג" או משהו בסגנון.

 

צפוי :)

לא סתם ביטלתי את המנוי, אני יכול לקרוא את אותם דברים גם כאן מעל גבי הפורום.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תופעת החלונות הנופלים בהחלט שרירה, קיימת ונפוצה, אבל היא הייתה בפולו ולא בגולף.

 

תושבות הפלסטיק שתומכות את החלון הוחלפו בתושבות פח ובא לציון גואל.

 

גם בפולו וגם בגולף דור 4 וזה נכתב מניסיון אישי שלי ושל 4 חברים שיש להם גולף דור 4.

לכולם נפלו החלונות במהלך השנה הראשונה או השנייה ותוקנו על חשבון הייצרן.

איזה כייף לי :)

פורסם
גם בפולו וגם בגולף דור 4 וזה נכתב מניסיון אישי שלי ושל 4 חברים שיש להם גולף דור 4.

לכולם נפלו החלונות במהלך השנה הראשונה או השנייה ותוקנו על חשבון הייצרן.

 

אכן לחבר קרוב הייתה בעיה דומה בגולף סימן 4 , חלונות נופלים, פלסטיקה מתקלפת מכל עבר, והדובדבן משאבת דלק אשר הלכה לה לעולמה יחד עם קרוב ל 4K .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

גם לדעתי המונדאו עדיפה ונותנת תמורה טובה יותר למחיר(ובמחירים של ארצנו זה חשוב כפליים מאשר בחו"ל)

 

ודבר אחרון! לדעתי ליקרוא לדגם החדש שידרוג מהדגם היוצא הוא טעות!!

הדגם הקודם באמת היה יפה וטוב ועכשיו הם ממש הרסו את העיצוב שלו- ובתור בעלים של דגם קודם (לצורך דוגמא- אני נישאר רק עם האיטלקיות :-) )אני לא קורא לזה שידרוג- זה כיעור!

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אין כמו C5

במיוחד עם מנוע 1.6 TURBO

גם חסכונית יחסית לקטגוריה שלה וגם עולה 160K ש"ח

תמורה מצויינת עבור פינוק מושלם כל יום

 

נסיעה טובה ובטוחה לכולם

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.


×
×
  • תוכן חדש...