Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת לא מבין את הרפלקס המותנה הזה של הצורך הבלתי פוסק "לרדת" על מי שלא ראה את האור כמוך והעדיף אלפא מיטו נניח על גולף או פולו. גם הזילזול בפונטו אינו כל כך במקום, אין שום סיבה לאוהבי נהיגה, להעדיף GTI על פונטו אבארת' למשל. ומה ענין האוטו לבחורות, האם צריך להבין מכך שרק ה GTI עושה אותך "גבר" ? ובאמת, מעט פתיחות, אצלך, כמו גם אצל אחרים כאן לא תזיק, העולם לא מתחיל ונגמר בוולפסבורג.

 

 

 

הגזמתם,

לא חיפשתי לרדת לפסים אישיים ואם זה נראה ככה, אני מתנצל . חיפשתי לראות מאיזו נקודת מוצא מגיע הבחור.

ציפיתי שהוא יזרוק לי כאן מינימום 147GTA לפי האבחנות שלו לאורך השרשור... :)

 

בקשר ל MK4, היו לי 2 כאלה, ברגילה היו פה ושם קילופים בקונסולה שנפתרו דיי בקלות ,

בGTI יש פלסטיקה שונה, דמויית עץ ככה שהקילופים לא היו רלוונטיים.

חלונות נופלים אני לא מכיר, זה אולי קרה כשהרכבים הללו היו חדשים או לא יודע מה. דרך אגב, אני מכיר מקרוב מספר דו ספרתי של MK4 ולאף אחת לא נפל חלון.

 

לדעתי רכב שטופל עם החומרים הנכונים ולא עם ספריי סקאיי ב2 שקל, לא היה מתקלף כי ניכר ברכבים האלה שמשהו תקף את הציפוי.

 

בקשר למיטו :לדעתי היא מכוערת, לדעת אחרים היא מדהימה. לדעתי הדרך היחידה בה ניתן לגרום למיטו להראות טוב זה להעמיד לידה את הג'ולייטה :)

מבחינת ניהוג, אין שם משהו מיוחד, הייתי מצפה לניחוח ספורטיבי מרכב בתמחור הזה וגם בעיצוב הזה.

 

נ.ב. כנראה שבאמת פגעתי בבעלי המיטו כי היום בבוקר בדרך לעבודה בחורה במיטו לבנה כמעט גמרה לי את הקריירה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התופעה של חלונות נופלים דווקא מוכרת לך, אתה מספיק זמן בפורום ואני בטוח שאתה זוכר את השרשורים מאז.

 

bar72, בבקשה, מהו קהל היעד של הפאסאט ?

 

אני חיפשתי מכונית סדאן מרווחת, מפוארת, חזקה ואמינה, האם אני לא חלק מקהל היעד?

 

מהן קהל היעד? האם אדם שרוכש מונדאו איננו חלק מקהל היעד? ומה עם אמריקאי שרוכש קאמרי?

 

מבחינתך מי שקונה פאסאט הוא קהל היכד ומי שלא אז לא, מי שלא רוכש פאסאט הוא לא בליגה הנכונה ולכן אם מסתכלים על קהל היעד של הפאסאט היא המובילה במכירות, באמינות, בביצועים, באיכות כי מה לעשות אין לה מתחרים בקטגוריה ההזויה הזאת שנקראת "קטגוריית הפאסאט".

 

ולא אהבתי את הזלזול שלך, לכתוב למישהו שכשהוא יהיה בן 40 בלה בלה בלה. לא יוחס אליי אבל פוגע גם בי גי אני לא בן 40 ואין לי ילדים.רגע בגלל זה אני לא קהל היעד של הפאסאט?

haters will hate

פורסם

לא מוכרת לי בעולם האמיתי , של לא מעט חברים /משפחה שהיה להם / יש להם גולף דור 4. (מספר דו ספרתי של רכבים - קבוצת מדגם דיי סבירה).

אני לא נוהג להתבסס על שמועות בפורומים , מן הסתם כי מבחינה סטטיסטית מי שיבוא להתלונן הוא אחד שנפל לו ולא אחד שלא נפל לו.

 

מהכיוון האישי המקרה היחיד שאני מכיר בקבוצת VAG זה נפילת חלון בפולו מודל 2003 של אחותי בשל כשל במנגנון [מקרה שטיפלתי בו אישית (רכב לא באחריות)] .

בכל מקרה, כשמחיר של פלטה קומפלט מקורית עם כל המנגנון הוא סדר גודל של 600 ש"ח (זה מה שעלה לי, קניתי את החלק במוסך פליקס בזמנו) אז זו לא דאגה יותר מדי גדולה.

 

 

אם מחר בבוקר מתחייבים לי שברכבים הבאים שלי כל הבעיות שיהיו הם נשירת חלונות והתקלפות פלסטיקה ,אני מוכן לחתום על זה ולא משנה מה סוג הרכב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בנצי, זו התחכמות מיותרת. אתה חי בארה"ב ולכן ההשוואה רלבנטית אליך בערך כמו שרכישת ג'טה עם מנוע GTI (שיש רק בגרמניה) רלבנטית אלי. אולי אפילו פחות, משום שיש סיכוי תיאורטי להביא אותה לארץ. בארה"ב (ואפילו בקפריסין) הייתי רוכב משהו אחר, כמו למשל סאאב. מצד שני, ממילא אני חוזר ואומר שגם בישראל לא הייתי רוכש פאסאט במחיר הזה.

 

לגבי הגיל והדרישות, אין פה שום כוונה להעליב אלא להיות פרקטי: אם אתה רווק, או שסתם אין לך ילדים, ואתה לא נוסע כל יום 100 ק"מ לכיוון, למה אתה בכלל צריך כזה רכב? בישראל, בד"כ, מי שצריך כזה רכב, צריך אותו למשפחה ו/או נסיעות ארוכות או שהוא "צריך" אותו משום שהוא יקר יותר ממזדה 6 נניח, וכך נהוג בחברה בה הוא עובד (גם ברייטלינג עולה יותר מסייקו ונותן אותו דבר, אם אינני טועה; ולי בכלל אין שעון, אגב). מצד שני, רוב האנשים האלה הם באמת כבר בעלי משפחה ומעל גיל 30.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר, האמת, כשאני חושב על זה, אין אלטרנטיבה לפאסאט מבחינת שיעמום ושמרנות בעיצוב, אז אם קהל היעד שאתה מדבר עליו, מחפש את זה, באמת הרכב תפור עליו. בארץ מתווספת לזה גם תדמית סמי-יוקרתית שהיבואן כנראה עבד קשה כדי ליצור אותה.

עבור בן-אדם שלא חשובה לו התדמית השמרנית הזו, אין שום טעם לשלם סכומים מופרכים שדורשים עבור הפאסאט.

 

אגב למה המתחרות של פאסאט לא מתאימות "למשפחה ו/או נסיעות ארוכות" להגדרתך? לגבי "או שהוא "צריך" אותו משום שהוא יקר יותר ממזדה 6 נניח" כבר דיברתי מקודם, זו באמת נראת לי כסיבה היחידה להעדיף את הפאסאט.

פורסם

bar72,

 

בתור אחד שבשבועות האחרונים התלבט בדיוק בין אותם הרכבים אשר בכתבה אני יכול לומר לך שאתה כותב שטויות.

אתה מציין כל כך הרבה פעמים את הביטוי "קהל היעד" כאשר אין לך ממש מושג באמת מי הוא אותו קהל יעד.

אז אני לא נוסע כל יום 100 ק"מ ולילדים שלי כבר יש ילדים משלהם, אז אין לי שום סיבה לרכוש רכב גדול?3

אולי אתה יכול לעזור לי לבחור את הקבוצה אליה אני שיך (אין לי מושג לאיזה קהל אני שיך), ואם כבר אז גם תעזור לי לבחור רכב.

אז איך הילדים אומרים, תפסיק לחפור! (אם כבר ירדת לרמה הזו עם Cuore Sportivo, בהחלט לא מכובד)

לך תעבוד קצת, אני כבר בפנסיה..

 

בכל מקרה לגופו של עיניין התרשמתי מאוד מהפורד מונדיאו החדשה (2L טורבו), רמת הפאר מספקת מאוד ומנסיעת המבחן מאוד התרשמתי לטובה, רכב שקט, נוח מאוד וסופר זריז.

לגבי הפסאט, ישבתי בה והרכב לא עשה לי את זה, ברמה כזו שאפילו לא הזמנתי נסיעת מבחן, פשוט לאחר הפורד הוא ממש לא מרשים. מה גם שפער המחיר הוא פשוט מופרז כשמדובר בדגם המפואר ומה לעשות גם לי זה משנה (לא אוהב לשלם סתם).

 

אם כבר גולשים לרמות המחירים הנ"ל (230,000ש"ח) אני חושב שיש מתחרות יותר מושכות כמו הביואיק לקרוס (לדעתי).

 

אגב, לבסוף לא רכשתי אף אחת מהן מאחר ואני התרגלתי לשבת בתנוחת ישיבה גבוהה (מיצובישי אוטלנדר) לה אני זקוק מסיבות בריאותיות, אך אם הייתי צריך לבחור מבין השתיים בהחלט הייתי בוחר במונדיאו.

 

למרות שבמחשבה שניה אולי הייתי בוחר ב-C5, אך לא הספקתי לבצע בה נסיעת מבחן וכבר ירדתי מסגמנט הרכבים הנ"ל ופניתי שוב לרכב גבוה.

פורסם

לדעתי כל השרשור הזאת נובע מאי הבנה על הגדרה מה זה רכב איכותי.

אחד מגדיר רכב איכותי הוא זה שבעל הפלסטיקה הרכה של הדשבורד אחר יגיד שהאיכות

היא הסיבולת של הפלסטיק לאורח שנים, כמו כן איכות מתבטאת בבידוד רעשים וחומרים אמיתיים כמו אלומיניום ועץ

ולא פלסטיק דמוי עץ או אלומיניום למשל.

 

אז קודם צריך להחליט מ זה איכות מזהפרמיום? פולקסוואגן זה אוטו מצויין אני מסכים יש לו בידוד רעשים טוב מאוד לקטגוריה שלו

יש לו פלסטיקה טובה, למשל מזו של המאזדה שלי אבל המאזדה אמינה יותר מהפולקסוואגן באופן סטטיסטי לא מקרים מיוחדים לפה ולשם, אז כל אחד בסוף מחליט מה הוא רוצה מהאוטו. לכל אוטו יש יתרונות וחסרונות וכל יצרן משקיע יותר כסף בדברים שונים כי אם כל הרכבים היו אותו דבר ככה לא היה מעניין.

פורסם

תופעת החלונות הנופלים בהחלט שרירה, קיימת ונפוצה, אבל היא הייתה בפולו ולא בגולף.

 

תושבות הפלסטיק שתומכות את החלון הוחלפו בתושבות פח ובא לציון גואל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מבין את הפאנטיות שיש למותג במקרה של אייל, ושל בר פשוט חפירה כזאת עוד לא יצא לי לראות הרבה זמן. אז בסדר המנועים מתקדמים ובעלי טכנולוגיה הדשבורד עשוי מחומר יותר טוב הריפודים יותר טובים הבנו, אבל מפה ועד להגדיר את הרכב "פרימיום" צר לי לומר לכם אבל אתם חיים בסרט הפאסט רכב מהודר ומרשים אבל הוא ממש לא קרוב "לפרימיום" עד כמה אפשר לגונן על המותג שאתם כל כך מעריצים?. מותג פרימיום לא נבנה בתוך שנים ספורות אלה על משך של כמה דורות, יכול להיות שזה רק אני הייתי מעדיף ביואיק לה קרוס על פני הפאסט כי הביואיק נראית פי מיליון יותר מרשימה מהפאסט "יוקרה" אמרתם שהפאסט משדרת נכון? לפי דעתי היא בין המכוערות בקבוצה, וממה שאני רואה נוהגים עליהם פנסיונרים :lol: בעיקר. סביבת הנהג היא יותר מרשימה מהפאסט יותר מאובזרת, ואולי בגלל זה ביואיק היה בשנת 2010 המותג פרימיום במקום הראשון ומכר יותר מ-1,000 רכבי לה קרוס, ובצדק כי רק פאנטים שלא רואים כלום מהמותג שלכם "פולקסווגן" קונים שוב ושוב, לי אין בעיה אם זה בכל זאת בזכותם אני את שלי מרוויח כל חודש בחודשו.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
תופעת החלונות הנופלים בהחלט שרירה, קיימת ונפוצה, אבל היא הייתה בפולו ולא בגולף.

 

תושבות הפלסטיק שתומכות את החלון הוחלפו בתושבות פח ובא לציון גואל.

 

גם בגולף, ידידי, גם בגולף.

 

לי זה קרה בסימן 4 שהיתה לי כשהייתה בת שנה וחצי בסה"כ - וזה קרה גם לעמית לעבודה עם רכב דומה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לדעתי כל השרשור הזאת נובע מאי הבנה על הגדרה מה זה רכב איכותי.

אחד מגדיר רכב איכותי הוא זה שבעל הפלסטיקה הרכה של הדשבורד אחר יגיד שהאיכות

היא הסיבולת של הפלסטיק לאורח שנים, כמו כן איכות מתבטאת בבידוד רעשים וחומרים אמיתיים כמו אלומיניום ועץ

ולא פלסטיק דמוי עץ או אלומיניום למשל.

לפי האנלוגיה הזו הסובארו ליאונה היא בהחלט מכוניות פרימיום, אם לא למעלה מכך :-P

אחד הגורמים שהפך את פולקסווגן למותג שלקוחות רוצים לקנות, הוא האיכות הנראית.

ההקפדה על הפרטים הקטנים, רמת החומרים והחשיבה הרבה גרמה ללקוח להרגיש שהוא קנה מכונית מסגמנט גבוה יותר, ודי אם נשווה את תאי הנוסעים של הפוקוס MK1 לזה של הגולף MK4.

אגב עץ, שנים רבות מאד השתמשו מרצדס בפורמייקה סינטתית דמויית עץ, גם בדגמים היקרים שלהם.

בפוקסווגן עץ הוא עץ.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני לא מבין את הפאנטיות שיש למותג במקרה של אייל, ושל בר פשוט חפירה כזאת עוד לא יצא לי לראות הרבה זמן. אז בסדר המנועים מתקדמים ובעלי טכנולוגיה הדשבורד עשוי מחומר יותר טוב הריפודים יותר טובים הבנו, אבל מפה ועד להגדיר את הרכב "פרימיום" צר לי לומר לכם אבל אתם חיים בסרט הפאסט רכב מהודר ומרשים אבל הוא ממש לא קרוב "לפרימיום" עד כמה אפשר לגונן על המותג שאתם כל כך מעריצים?. מותג פרימיום לא נבנה בתוך שנים ספורות אלה על משך של כמה דורות, יכול להיות שזה רק אני הייתי מעדיף ביואיק לה קרוס על פני הפאסט כי הביואיק נראית פי מיליון יותר מרשימה מהפאסט "יוקרה" אמרתם שהפאסט משדרת נכון? לפי דעתי היא בין המכוערות בקבוצה, וממה שאני רואה נוהגים עליהם פנסיונרים :lol: בעיקר. סביבת הנהג היא יותר מרשימה מהפאסט יותר מאובזרת, ואולי בגלל זה ביואיק היה בשנת 2010 המותג פרימיום במקום הראשון ומכר יותר מ-1,000 רכבי לה קרוס, ובצדק כי רק פאנטים שלא רואים כלום מהמותג שלכם "פולקסווגן" קונים שוב ושוב, לי אין בעיה אם זה בכל זאת בזכותם אני את שלי מרוויח כל חודש בחודשו.

 

אם היית טורח בכלל לקרוא מה שכתבתי, ויש לי תחושה שלא טרחת לקרוא את כל ההודעות, היית מבין שאתה לא בכיוון של מה שאמרתי. [תקציר : אמרתי שVW זה מותג עממי שנמצא בין הטובים ביותר בקטגוריה העממית]

 

אתה מתיימר להבין ברכבים יוקרתיים אבל מצד שני מלא בתשבוחות על גרוטאות כמו השברולט קרוז שזה רכב קוריאני בינוני מינוס. :)

 

אגב, מה הקשר שלך לצ'מפיון מוטורס אם אפשר לשאול?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אתה אומר עממי ובר אומר סוג של "פרימיום" האמת מרוב ההודעות שנאמרו על הפאסט איבדתי את הכיוון כבר.

אני לא מתיימר ולא שום דבר מן הסתם אני בעלים של כמה רכבי "פרימיום" חוץ מזה שאני מתעסק ביום יום עם מותגי פרימיום ככה שאני דיי מתמצא בעניין הזה.

אני לא מהלל את הקרוז אני אומר תכ'לס מה זה הרכב הזה, וכן לפי דעתי הוא הכי טוב בקטגוריה שלו בתור חבילה כללית, ואם אתה רוצה לדבר איתי על גרוטאות בתור אחד שיוצא לו לראות פעמיים בשבוע את המוסך המרכזי של צ'מפיון בבני ברק זה אני אתה רוצה שאני אספר לך איזה מחלות יש לגולפים, פאסטים, פולואים, שירוקו, טוארגים אהמ... וגם GTI-ים :-D שהרבה חברי פורום לא יודעים עליהם צריך כמה עמודים בשביל זה, וזה סוג של ניגוד אינטרסים אז תהיה בטוח שהקרוז ממש לא גרוטה.

הקשר שלי לצ'מפיון הוא שאני אחד הבעלים על אוטו דיל.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

 

ואם אתה רוצה לדבר איתי על גרוטאות בתור אחד שיוצא לו לראות פעמיים בשבוע את המוסך המרכזי של צ'מפיון בבני ברק זה אני אתה רוצה שאני אספר לך איזה מחלות יש לגולפים, פאסטים, פולואים, שירוקו, טוארגים אהמ... וגם GTI-ים :-D שהרבה חברי פורום לא יודעים עליהם צריך כמה עמודים בשביל זה, וזה סוג של ניגוד אינטרסים אז תהיה בטוח שהקרוז ממש לא גרוטה.

הקשר שלי לצ'מפיון הוא שאני אחד הבעלים על אוטו דיל.

בני הקטן היה מאושפז בבית חולים לשבוע, וכל מה שראיתי היו רק אנשים חולים רתוקים למיטותיהם..

בעיות ותקלות יש לכל יבואן, בלי יוצא מן הכלל ו "ראיתי מלא מכוניות במוסך המרכזי" עדיין לא מעיד על בעיות אמינות סדרתיות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, (מקווה שבנך כבר מרגיש יותר טוב?) אם שמת לב דיברתי על מחלות שרוב הפורום בכלל לא יודעים עליהם ולא על זה שמכוניות נמצאות על הליפטים... כמובן שלכל יצרן, וגם לרכבים שמחירם מעל לחצי מיליון שקל לא חפות מבעיות אבל פשוט הערתי את העיניים של אייל שידע שהמותג שהוא כול כך מעריץ לא חפות בכלל מבעיות.

אז בוא נשאיר את זה ככה שאני יודע הרבה דברים לעומת הרוב שלא מודע להם.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "


×
×
  • תוכן חדש...