Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שהפך את פולקסווגן למותג פרימיום, אם אפשר לקרוא לו כך, אלו המכוניות עצמם.

הגולף MK3 והפאסאט MK3 היו מכוניות משעממות בעלות תאי נוסעים איכותיים אבל קודרים ודי קמצניים באיבזור, שלא לדבר על אווירת התשעה באב שכל השחור הזה הקנה.

הפאסאט והגולף MK4 היצטיינו בתאי נוסעים מעוצבים היטב, מדופנים ברמת גימור גבוהה ומאובזרים מצויין, גם במונחי ימינו אנו.

גם ביורשות שלהן פולקסווגן המשיכה את המגמה, ולמעשה קבעה סטנדרט שלפיו נאלצו להיתיישר רוב היצרנים, בדרך זו או אחרת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא יודע אם זה פרמיום, אבל זו בהחלט הנוחות, כולל נוחות התפעול, ושימת הלב לפרטים, שאח"כ באמת מציבים רף לאחרים. בכל העולם תמיד שואלים - האם זה מביס את הגולף? האם זה מביס את הפאסאט? האם זה מביס את האייפון ;-).

דוגמא קטנה ביותר: ברנו פלואנס הענקית והמרווחת, היה קושי אמיתי לחבר את החגורה של הבוסטר לקליפס שלה. הילד ממש לא הצליח, ואנו מאוד התקשינו, בשל מיקום לא נוח של הקליפס, והיינו צריכים כל פעם (גם בניתוק החגורה) לדחוף הצידה את הבוסטר. כן, כן, זה בפלואנס הרחבה והמרווחת.

בגולף - מתחבר בשניה. פשוט מחשבה ותכנון נכונים, אפילו שהרכב "קטן" יותר. מה עוזר כל המרווח עם לוקח לך יותר מדקה לחבר את החגורה?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בכל אופן, בשלב זה אומר רק שלטעמי מסקנות המבחן שקולות ומנומקות יותר מהמבחן של "the marker".

 

וגם משל "הגה"?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אני לא יודע אם זה פרמיום, אבל זו בהחלט הנוחות, כולל נוחות התפעול, ושימת הלב לפרטים, שאח"כ באמת מציבים רף לאחרים. בכל העולם תמיד שואלים - האם זה מביס את הגולף? האם זה מביס את הפאסאט? האם זה מביס את האייפון ;-).

 

שוב, אתה לא מפרט מספיק :)

 

נוחות התפעול? איך זה בא לידי ביטוי?

שימת לב לפרטים? איזה פרטים?

איזה רף? מה יש בפאסאט ובגולף שאין במתחרות?

 

על איזה עולם אתה מדבר באומרך "בכל העולם תמיד" ?

 

 

:)

haters will hate

פורסם

בנצי, פאסאט מגיעות עם חתול בילד אין, עכשיו אתה מבין למה זה פרימיום?

 

:-D

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
אייל,

 

נכון להיום במיטו. לטוב ולרע :wink:

 

לגבי מסקנות המבחן, שאלתי גורם רלוונטי לגבי סריקת הכתבה והעלאתה לדפי השרשור, טרם קיבלתי תשובה בנושא. אני יודע ש"אוטו" נוהגים להמתין כחודש טרם פרסום כתבות מבחן מהותיות לכלל הציבור (באתר המגזין) כדי לא לפגוע במכירות המגזין ואני מכבד זאת. לכן אני ממתין לתשובה (שלחתי ה"פ לרוני, לא טעיתי בכתובת אני מקווה).

בכל אופן, בשלב זה אומר רק שלטעמי מסקנות המבחן שקולות ומנומקות יותר מהמבחן של "the marker".

 

אין ויכוח על כך שהמבחן של דה מרקר ממש לא מקצועי, אף אחד לא משלה את עצמו.

הויכוחים כאן לא ממש קשורים למבחן ספציפית אלא בעקבותיו.

 

בקשר למיטו : כנראה אתה מעדיף פוזה (לא יודע איזה פוזה יש למיטו , זו פונטו מעוצבת שבעיקר נוהגות בה בחורות - אל תיפגע :)) על ביצועים והתנהגות.

 

מה שהפך את פולקסווגן למותג פרימיום, אם אפשר לקרוא לו כך, אלו המכוניות עצמם.

הגולף MK3 והפאסאט MK3 היו מכוניות משעממות בעלות תאי נוסעים איכותיים אבל קודרים ודי קמצניים באיבזור, שלא לדבר על אווירת התשעה באב שכל השחור הזה הקנה.

הפאסאט והגולף MK4 היצטיינו בתאי נוסעים מעוצבים היטב, מדופנים ברמת גימור גבוהה ומאובזרים מצויין, גם במונחי ימינו אנו.

גם ביורשות שלהן פולקסווגן המשיכה את המגמה, ולמעשה קבעה סטנדרט שלפיו נאלצו להיתיישר רוב היצרנים, בדרך זו או אחרת.

 

מסכים איתך בקשר לתאי הנוסעים, אני זוכר שעם הגולף הקודמת, שהיתה מודל 2001, תמיד ברגע שבסוף יום עבודה ירדתי מאחד מרכבי הליסינג של החברה (פוקוס, קורולה וכו') הרגתי שאני עושה קפיצת מדרגה קדימה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

חן,

 

הדברים שכתבת נכונים עובדתית, אך בו זמנית אני לא חושב שמהסיבות הנ"ל יש להתייחס אל היצרן כאל יצרן פרימיום. עובדה כי באירופה לא מקובל לייחס ליצרן תכונה זו, יתר על כן רכבי פולקסוואגן נמכרים שם לעיתים מאובזרים בצורה שאנו יכולים רק לחלום עליה. מדוע אם כן זה אמור להיות שונה בישראל? בגלל מדיניות התמחור של צ'מפיון?

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Bar72,

 

אני אודה לך אם תראה לי איפה קיימת התייחסות שלי ולו הקטנה ביותר למבחן שכזה ע"י מגזין הגה (אשר על קיומו כלל לא ידעתי).

 

שאלה כנה, יש לך קשר כלשהו לצ'מפיון? כי אני באמת לא מבין איך יכול אדם, פעם אחר פעם, לא להתייחס לעובדות ובו זמנית להביע את דעתו המושתתת על נסיונו האישי ועל ראייתו את הדברים ולהכיל את הללו על הכלל.

 

מתוך סקרנות, נכנסתי למספר אתרים של מגזיני רכב גרמנים וחיפשתי מה יש להם לומר לגבי הפאסאט. אני לא אכתוב דיווח מפורט בשלב זה, אלא רק את עיקרי הדברים. כמובן שאם אתה או כל אחד אחר ירצה, אשמח להוסיף פרטים ומקורות מדוייקים יותר.

באופן תמציתי, בהתייחס לפאסאט, מדובר על רכב מוצלח אשר מבצע את המשימה שהוטלה עליו היטב. המשימה היא כמובן להיות רכב ממוצע במידה רבה אשר יקסום לקהל יעד רחב ככל האפשר. כאשר אני אומר "ממוצע" איני מתכוון לאיכות ממוצעת או דברים בסגנון. אני מתכוון לכך שמטרת VW היא לגרום לפאסאט להיות בדיוק במרכז של העדפות הצרכנים. זה מתבטא בעיצוב המאופק (חלילה לא להרגיז אף אחד), במאפייני ניהוג שאינם מעוררים רצון לצאת בשבת בבוקר לכביש המפותל הקרוב לביתך, בשימושיות ופרקטיות ברמה טובה וכן הלאה. אני חושב שהרעיון הובן.

באותה נשימה אציין כי הפאסאט (כך הגרמנים) אכן מצליחה במשימה זו אם כי אין מדובר בנוקאאוט או הבדלים כבירים. לרוב מדובר על יתרון שנובע מסכימה מתמטית של הניקוד אשר התקבל עבור כל רכב בנדבכים השונים של מבחן הדרכים. הנצחון כאמור הוא דחוק. חשוב להדגיש שהגרמנים לא משווים פאסאט אשר, לפחות על הנייר, נחותה ממתחרותיה כמו בישראל (כמובן שתנאי השוק בארץ מכתיבים תצורות אחרות מאלו שבאירופה עבור המבחנים ההשוואתיים). למען הסר ספק, אם הפאסאט נבחנת כאשר היא מצויידת במנוע דיזל בעל 140 כ"ס ורמת אבזור מסויימת, גם שאר המתחרות תבחנּה בתצורה הקרובה ביותר לזו של הפאסאט.

 

בהתייחס למבחן ההשוואתי הנמצא בשורש הדיון הזה, בו הפאסאט היא המכונית הנבחרת, אני תמה מדוע אצל הגרמנים הפאסאט לא הכתה את התחרות שוק על ירך. הרי בארץ למרות נחיתות מובנית היא נצחה, אז בהעדר אותה נחיתות הנצחון היה אמור היה להיות ללא כל עוררין.

 

עד לא מזמן, כנראה שהתמחור הנוכחי של הפאסאט היה נחשב לסביר (בארץ), אך לאור הופעת המתחרות החדשות מבית (סקודה) כמו גם פורד מונדיאו ואופל אינסינייה ובדגש על תמחורן, לא ניתן לבחון עוד את תמורתה של הפאסאט כפי שעשינו זאת ביום האתמול.

לכן למרות האיכויות של הפאסאט, אשר וודאי לכשעצמן קוסמות לרבים, מוזר הדבר כי מכונית שבסה"כ נמצאת באותה ביצה כמו יתר מתחרותיה תתומחר באופן מלאכותי ומנותק מהמציאות (החדשה) ובכל זאת תזכה לשבחים.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------

 

אייל, עיצוב מוצלח לרכב הוא לא סממן חד משמעי לכך שאני מעדיף פוזה. אני לא יודע אם יצא לך לנסוע עליה ובמידה וכן, במשך כמה זמן ובאילו תנאים.

אני לא טוען שזה הרכב המושלם מבחינת ניהוג, אבל יש לה את הקסם שלה. בנוסף, למרות שזה כבר ממש לא כמו פעם, עדיין יש לה אופי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אין ויכוח על כך שהמבחן של דה מרקר ממש לא מקצועי, אף אחד לא משלה את עצמו.

הויכוחים כאן לא ממש קשורים למבחן ספציפית אלא בעקבותיו.

 

בקשר למיטו : כנראה אתה מעדיף פוזה (לא יודע איזה פוזה יש למיטו , זו פונטו מעוצבת שבעיקר נוהגות בה בחורות - אל תיפגע :)) על ביצועים והתנהגות. כנראה שלא נהגת על המיטו בעצמך. במחיר שלה גם אין הרבה חלופות מעניינות למי שרוצה קטנה חמימה. ובכל מקרה לא מובן לי למה גלשת לפסים אישיים.

 

 

 

מסכים איתך בקשר לתאי הנוסעים, אני זוכר שעם הגולף הקודמת, שהיתה מודל 2001, תמיד ברגע שבסוף יום עבודה ירדתי מאחד מרכבי הליסינג של החברה (פוקוס, קורולה וכו') הרגתי שאני עושה קפיצת מדרגה קדימה. מסכים גם.

 

חן,

 

הדברים שכתבת נכונים עובדתית, אך בו זמנית אני לא חושב שמהסיבות הנ"ל יש להתייחס אל היצרן כאל יצרן פרימיום. עובדה כי באירופה לא מקובל לייחס ליצרן תכונה זו, יתר על כן רכבי פולקסוואגן נמכרים שם לעיתים מאובזרים בצורה שאנו יכולים רק לחלום עליה. מדוע אם כן זה אמור להיות שונה בישראל? בגלל מדיניות התמחור של צ'מפיון?

 

דווקא מההתרשמות שלי, צ'מפיון מוכרת את הרכבים די מאובזרים ביחס לאיך שהם נמכרים באירופה (או לפחות בגרמניה).

 

 

אגב, מאלה שאני מכיר ששוקלים לקנות את הפאסאט (אבא שלי) לעולם לא יסכימו לפזול לעבר רכבים כמו הסופרב או המונדיאו, ואתם יודעים מה - אני גם יכול להבין למה, אין לי בעיה לשלם את פרמיית ה 10% כדי לא לקבל רכב שלכל ההייטקסטים יש.

רק שאני לא מוכן לשלם את 10% האלה ועוד לקבל רק שנתיים אחריות, את השירות של צ'מפיון, ורכב שנראה כ"כ מכוער.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אין ויכוח על כך שהמבחן של דה מרקר ממש לא מקצועי, אף אחד לא משלה את עצמו.

הויכוחים כאן לא ממש קשורים למבחן ספציפית אלא בעקבותיו.

 

בקשר למיטו : כנראה אתה מעדיף פוזה (לא יודע איזה פוזה יש למיטו , זו פונטו מעוצבת שבעיקר נוהגות בה בחורות - אל תיפגע :)) על ביצועים והתנהגות.

 

 

 

מסכים איתך בקשר לתאי הנוסעים, אני זוכר שעם הגולף הקודמת, שהיתה מודל 2001, תמיד ברגע שבסוף יום עבודה ירדתי מאחד מרכבי הליסינג של החברה (פוקוס, קורולה וכו') הרגתי שאני עושה קפיצת מדרגה קדימה.

ואני זוכר חבר שמקלל את גולף-4 מודל 2002 שהייתה לו בגלל שהדשבורד מתקלף ושהחלונות..נופלים,והגיר מתחמם,ועוד כהנה וכהנה,רק לציין שהוא רכש את הרכב כחדש.הוא גם כן חשב שהוא עושה קפיצת מדרגה קדימה..

פורסם

ואיך בדיוק סתרת את דבריו של אייל ?

הMK4 הייתה ללא ספק ה BENCH MARK של כל הסגמנט בזמנה, איך זה קשור לאמינות ולאיך שהיא שרדה את מבחן הזמן אני לא יודע.

ואני לא אכנס איתך לוויכוחים של כן אמינה או לא אמינה, אבל אפילו אם הגולף שלי הייתה נכנסת כל יום למוסך (לא שאי פעם היו לי איתה בעיות אמינות - אבל לצורך הדוגמא) עדיין הייתי מעדיף אותה על פני פורד פוקוס מאותן שנים או פג'ו 307 עם AL4.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

אין בעיה אם הרכב נכנס בכל יום למוסך אם אתה מכונאי. אבל ההצהרה של אני מעדיף גולף עם תקלות על בסיס יומי ולא פוקוס מופרכת.

ד"א פוקוס, מהנה יותר לנהיגה מגולף, במיוחד בשנתונים האלו.

haters will hate

פורסם

זו לא טענה - זה באמת מה שעשיתי. היה לנו במשפחה בו זמנית גם MK4 וגם פוקוס מאותו שנתון, ואחרי ניסיון רב עם שני הרכבים, קניתי לעצמי עוד MK4.

ואף אחד מהרכבים לא באמת מהנה לנהיגה עם מנועי 1.6 חלושים ותיבות הילוכים אוטומטיות.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אין ויכוח על כך שהמבחן של דה מרקר ממש לא מקצועי, אף אחד לא משלה את עצמו.

הויכוחים כאן לא ממש קשורים למבחן ספציפית אלא בעקבותיו.

 

בקשר למיטו : כנראה אתה מעדיף פוזה (לא יודע איזה פוזה יש למיטו , זו פונטו מעוצבת שבעיקר נוהגות בה בחורות - אל תיפגע :)) על ביצועים והתנהגות.

 

 

 

מסכים איתך בקשר לתאי הנוסעים, אני זוכר שעם הגולף הקודמת, שהיתה מודל 2001, תמיד ברגע שבסוף יום עבודה ירדתי מאחד מרכבי הליסינג של החברה (פוקוס, קורולה וכו') הרגתי שאני עושה קפיצת מדרגה קדימה.

 

באמת לא מבין את הרפלקס המותנה הזה של הצורך הבלתי פוסק "לרדת" על מי שלא ראה את האור כמוך והעדיף אלפא מיטו נניח על גולף או פולו. גם הזילזול בפונטו אינו כל כך במקום, אין שום סיבה לאוהבי נהיגה, להעדיף GTI על פונטו אבארת' למשל. ומה ענין האוטו לבחורות, האם צריך להבין מכך שרק ה GTI עושה אותך "גבר" ? ובאמת, מעט פתיחות, אצלך, כמו גם אצל אחרים כאן לא תזיק, העולם לא מתחיל ונגמר בוולפסבורג.

פורסם
ואיך בדיוק סתרת את דבריו של אייל ?

הMK4 הייתה ללא ספק ה BENCH MARK של כל הסגמנט בזמנה, איך זה קשור לאמינות ולאיך שהיא שרדה את מבחן הזמן אני לא יודע.

ואני לא אכנס איתך לוויכוחים של כן אמינה או לא אמינה, אבל אפילו אם הגולף שלי הייתה נכנסת כל יום למוסך (לא שאי פעם היו לי איתה בעיות אמינות - אבל לצורך הדוגמא) עדיין הייתי מעדיף אותה על פני פורד פוקוס מאותן שנים או פג'ו 307 עם AL4.

307 ופוקוס שורדות את השנים דווקא יותר טוב מהגולף המתפרקת,מתקלפת ובלי סוף בעיות גם שהרכבים היו חדשים!.

מה שבאתי להראות שה,"BENCH MARK" הוא יותר BENCH PARK וה"איכות המהוללת" התבררה בסופו של דבר כבלון נפוח בלי שום כיסוי,וזה ממש לא משנה אם תקנה גם 15 גולפים.

חוץ מזה התגובות של אייל הם אישיות ומטומטמות מיסודן!!.

פורסם
Bar72,

אני אודה לך אם תראה לי איפה קיימת התייחסות שלי ולו הקטנה ביותר למבחן שכזה ע"י מגזין הגה (אשר על קיומו כלל לא ידעתי).

העולם לא מתמצא רק בך, אתה יודע. אם היית מתייחס למה שכותבים (ולא למה שאתה חושב שכותבים) היית רואה שעורך מגזין הגה כתב פה (כמה דפים אחורה) שהם ערכו מבחן דומה והגיעו לאותה מסקנה, בהתחשב בקהל היעד (שהוא לא אתה, אני מזכיר לך).

 

שאלה כנה, יש לך קשר כלשהו לצ'מפיון? כי אני באמת לא מבין איך יכול אדם, פעם אחר פעם, לא להתייחס לעובדות ובו זמנית להביע את דעתו המושתתת על נסיונו האישי ועל ראייתו את הדברים ולהכיל את הללו על הכלל.

אין לי שום קשר, אבל מי שמסלף את העובדות זה אתה חבר יקר. אני כתבתי שעבור קהל היעד מדובר ברכב עדיף, והבאתי דוגמאות לכך מהחיים. כתבתי אפילו, שזו כנראה לא היתה הבחירה האישית שלי לו הייתי קונה רכב משפחתי גדול - אבל גם אני לא קהל היעד. אני לפחות מודה בכך שהקריטריונים שלי שונים משל הרוכשים הפוטנציאלים ומנסה להסביר למה הם חושבים שונה מאיתנו. אתה פשוט מנסה לכפות את דעתך על אנשים שאתה בכלל לא מכיר (ורמז: הם גם לא מכירים אותך).

 

מתוך סקרנות, נכנסתי למספר אתרים של מגזיני רכב גרמנים וחיפשתי מה יש להם לומר לגבי הפאסאט.

שמע, לא הבאת לינקים, אז נכנסתי לקרוא ב- AM&U. קודם כל, זה עשה טוב לגרמנית שלי, שלא עשיתי בה שימוש כבר כמה שנים, אז כבר תודה לך. דבר שני, היו שם באמת כמה מבחנים מעניינים. מסתבר שהגולף דיזל עדיין נחשבת למכונית הכי טובה בסגמנט הזה (ועדיפה על הסדרה 1, למשל). מסתבר גם, שבגרסאות הבסיס, הגולף 1.2 עדיפה בעיניהם הם האסטרה 1.4. מה עוד? במבחן סטיישנים דיזל ראיתי שהסופרב דורגה ראשונה, אחריה הפאסאט, ואחריה המונדאו. בנוסף, הגולף עדיפה על ה- C4 והאוריס, ובמבחן אחר גם על המגאן, אסטרה וסיד. מבחני השוואה נוספים שם לפאסאט לא מצאתי.

 

בהתייחס למבחן ההשוואתי הנמצא בשורש הדיון הזה, בו הפאסאט היא המכונית הנבחרת, אני תמה מדוע אצל הגרמנים הפאסאט לא הכתה את התחרות שוק על ירך.

לפעמים אני תוהה אם בכלל קראת את הטקסט אליו אתה מתייחס. תגיד את האמת: קראת מה שכתבו בדה-מרקר? כי היא ממש לא הכתה את האחרות שוק על ירך. להיפך. זה היה ניצחון בנקודות בודדות ובהתחשב בקהל היעד (אותו גורם שאתה לא ממש מתייחס אליו). שים לב כי אף אחד לא טוען שהיא טובה יותר משמעותית מהאחרות. אלא רק שהיא תקסום יותר לקהל היעד. אולי הגיע הזמן להתקפל? או לחלופין לראיין את קהל היעד כדי לדעת מה הוא חושב?

 

עד לא מזמן, כנראה שהתמחור הנוכחי של הפאסאט היה נחשב לסביר (בארץ), אך לאור הופעת המתחרות החדשות מבית (סקודה) כמו גם פורד מונדיאו ואופל אינסינייה ובדגש על תמחורן, לא ניתן לבחון עוד את תמורתה של הפאסאט כפי שעשינו זאת ביום האתמול.

לכן למרות האיכויות של הפאסאט, אשר וודאי לכשעצמן קוסמות לרבים, מוזר הדבר כי מכונית שבסה"כ נמצאת באותה ביצה כמו יתר מתחרותיה תתומחר באופן מלאכותי ומנותק מהמציאות (החדשה) ובכל זאת תזכה לשבחים.

אין לנו ויכוח שהתמחור של הפאסאט גבוה. עכשיו השאלה היא, האם לקהל היעד שווה להוסיף אתה הכסף הזה. תוסיף לסופרב את האבזור שמגיע עם הפאסאט ותגיד לי למה הגעת. תוסיף למונדאו או לאינסגניה ותגיד לי שוב - למה הגעת. אה, סליחה, להן בכלל לא ניתן להוסיף את זה. אתה כבר יורד לסוף דעתי?

 

אגב, אני דווקא בעד המיטו, כבחירה בסגמנט בו היא נמצאת, בלי קשר למנוע שלה, ואפילו ששומו שמיים, התמחור שלה (עד להורדת המחיר האחרונה) היה קצת מוגזם. ;-)

 

זהו, תהנה. אני צריך גם לעבוד היום :-)

ניפגש כשתהיה בן 40, עם שני ילדים, ובאמת תרצה לרכוש רכב מכיסך, בגודל הזה ובתקציב הזה. עד אז, Bon Voyage.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...