Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא כ"כ מצליח להבין מה הכיוון שלך ,

 

בעבר המלצת על מישהו שתופר מושבי עור ,מכיוון שעשה לך עבודה מצויינת ב S65 - AMG וב911 ,

לאחר מכן התייעצת לפני רכישה בין שירוקו ל GTI ,

עכשיו אתה בכלל אלפיסט שפוזל לצרפתיות?

 

למה שיעניין אותך לבדוק C5 אם אתה בעלים של S65 ו 911?

לא בכלל שתתלבט בין GTI לשירוקו אם אתה נמצא כמה רמות מעל?

 

:)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל,

 

אין לי 65 AMG וגם לא 911, זה הייתה תגובה סרקסטית לשרשור הזוי (מישהו הבריז מבי"ס?)...מוזר שלא הבנת זאת.

לבי שירוקו נגד GTI, אכן שקלתי לעשות מעבר, אך לבסוף שיניתי את דעתי. שני הרכבים טובים אבל חסר להם כמה דברים מהותיים מבחינתי, לכן אף אחד משני הרכבים הנ"ל אינו אטרקטיבי דיו עבורי.

אני לא פוזל לצרפתיות...רק אמרתי שאבצע נסיעת מבחן על סיטרואן C5.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
לבי שירוקו נגד GTI, אכן שקלתי לעשות מעבר, אך לבסוף שיניתי את דעתי. שני הרכבים טובים אבל חסר להם כמה דברים מהותיים מבחינתי, לכן אף אחד משני הרכבים הנ"ל אינו אטרקטיבי דיו עבורי.

 

היות שגם אני שקלתי את אותם רכבים, אשמח לדעת מה הדברים המהותיים שחסרים להם לדעתך (חוץ מתא מטען גדול במיוחד).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

גילוי נאות : לא התעמקתי באף אחד מהם, כלומר לא נהגתי. נהגתי על שירוקו 160 וגולף 160.

 

עניין הפרקטיות לא מאוד מטריד אותי (בהתייחס לתא מטען).

לגבי השירוקו, בהרבה מקומות, כולל בפורום זה טענו כי השירוקו בעלת 2 ל' טורבו פחות מושחזת מבחינה דינאמית. החסרון הגדול ביותר שלה בארץ עבורי, הוא העדר תיבת הילוכים ידנית. מעבר לכך הפנים של הגולף דווקא הרגיש יותר איכותי ומשום מה צ'מפיון (לפחות אז, לא יודע אם זה השתנה כבר) ייבאו את השירוקו עם המנוע היותר ישן (200 כ"ס לעומת 210), אמנם לא מדובר על עניין מהותי, אבל מציק.

לגבי הGTI, ניסיתי לשקר לעצמי :) אבל אני יודע שאתבאס בגלל העיצוב החיצוני, כמו גם הפנימי. השירוקו יותר נסבלת בקטע העיצובי, אבל יש לה את החסרונות שצוינו לעיל.

לכן, לא זה ולא זה...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

זה רק מראה כמה ההתעניינות שלך ברכבים הללו לא היתה רצינית.

יש הבדל עצום מבחינה דינמית בין הדגמים הספורטיביים לדגמי ה160.

בקשר לעיצוב הפנימי, אני לא חושב שיש משהו יותר טוב בקטגוריה וגם לא בקטגוריה מעל.

החיצוני זה עניין של טעם. אני אוהב אנונימיות ולא שופוני לכן עיצוב סולידי עם טאצ'ים במקומות הנכונים זה מה שעושה לי את זה.

 

מסכים איתך לגבי חסרון הידנית בשירוקו 2.0 , זה מאכזב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא מבין, חשבתי שהמדיניות המוצהרת של צ'מפיון זה שאם אתה מוכן לחכות לזה (ולשלם על זה) הם יביאו לך מגרמניה כל מה שתרצה. האם הם סרבו להביא במיוחד את ה2L הידנית, או שאתה לא היית יכול לחכות כ - 3 חודשים?

פורסם

אייל,

כפי שציינתי מקודם, החסרונות (מבחינתי לפחות) של 2 המכוניות הנ"ל שללו אותן על הסף עבורי ולכן גם לא חקרתי לעומק.

הנהיגה על גרסאות ה160 כ"ס של כל אחת מהן הייתה ללא קשר להתלבטות לרכוש אחד מהם.

מבחינת העיצוב הפנימי, באם אתה מתכוון לאיכות החומרים, אז נכון היא גבוהה, אך העיצוב עצמו הוא סתמי לחלוטין ומשעמם, כך גם לגבי החיצוני (בנוגע לGTI). השירוקו נראית יותר טוב מבחוץ, אך הפנים מאכזב מאוד לטעמי (וגם לא נוח במיוחד מבחינת ישיבה).

כמובן שזה עניין של טעם, זהו הטעם שלי. אגב, זה לא בהכרח המחסור בשופוני, פשוט אני אוהב מכוניות יפות.

כמו שאלפא\פיאט מדביקים מדבקה שאומרת "designed by Giugiaro" אז פולקסוואגן יכולים להדביק "desinged by Angela Merkel" או בסגנון...

 

ניקולס הקטן, תיאורטית הכל אפשרי, מעשית פחות. נסה לברר לגבי פאסאט CC ידנית או תוספות אבזור מקורי (דוגמת קסנונים, חישוקים גדולים יותר וכו') מעבר לזה שמוצע בארץ...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

באאודי עושים מאמצים גדולים יותר, ולכן אני מניח שזה עניין של כסף.

בכל מקרה - אז למה שלא תרכוש לעצמך את המגאן ספורט החדשה? היא יפה, היא ידנית, היא חזקה. ויש לה גם חיבור בננות של מגבר כמו במערכת שלי מלפני 20 שנה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
באאודי עושים מאמצים גדולים יותר, ולכן אני מניח שזה עניין של כסף.

בכל מקרה - אז למה שלא תרכוש לעצמך את המגאן ספורט החדשה? היא יפה, היא ידנית, היא חזקה. ויש לה גם חיבור בננות של מגבר כמו במערכת שלי מלפני 20 שנה ;-)

חיבור בננות או לא חיבור בננות אינו פרמטר עיקרי בבחירת רכבים מסוג זה, אני חושב שאפשר להסכים על כך, לא?

תיאורטית, הרנו מגאן ספורט (עם LSD) היא בהחלט רכב שהייתי שוקל. כרגע לפחות אני לא מתכנן לעשות שינויים בדמות רכב חדש. נראה מה יהיה בעוד שנה...

 

ברור שזה עניין של כסף (לפחות אצל חלק מהיבואנים). פשוט לעיתים כמה תוספות מוצעות במחירים מגוחכים, אז באותה מידה ניתן לעלות לרכב בקטגוריה גבוהה יותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
נסיעת מבחן בסה"כ. עזוב אותך, אני אדרוש ידני בכלל :) ברצינות, מה שיהיה להם כרכב הדגמה יהיה טוב, לא?

 

לא ככלל, ובטח שלא כאשר מדובר בסיטרואן C5.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

מה שיפה בהשוואה הזו, זה לראות את האובולצייה והתמורה המדהימה שעבר עולם הרכב ב 20 שנה האחרונות.

לפני 22 שנה המתמודדות היו אופל אסקונה VS פורד סיירה VS פולקסווגן פאסאט MK2 וסיטרואן BX.

כל ארבעת המתמודדות כאן החלו את דרכן כמישפחתיות בינוניות בגודלן והאבולוצייה העלתה אותן מדגם לדגם למכוניות סאלון בגודל מלא.

אבל ללא ספק, התמורה הגדולה ביותר חלה דווקא בפאסאט; הפאסאט שהוצגה ב 74' נחשבה שנים רבות ל "כבשה השחורה" במשפחת דגמי פולקסווגן ותמיד חסתה בצילה הענק של הגולף, ולמרות שהדגם שהוצג ב 88' היה חדש לחלוטין, המכונית לא נחלה הצלחה, למעט דגם הסטיישן.

המפנה הגדול הגיע ב 97', עת הוצג דגם חדש לחלוטין ששם דגש על עיצוב ואיבזור תא הנוסעים, יחידות כוח מודרניות והרגשה של מכונית פרימיום.

אותו תרגיל הצליח שנה מאוחר יותר, ב 98' עם הגולף MK4, ורק חיזק את תדמיתה של פולקסווגן כיצרנית מכוניות פרימיום, גם אם לא תמיד רמת המכוניות עמדה בציפיות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
מה שיפה בהשוואה הזו, זה לראות את האובולצייה והתמורה המדהימה שעבר עולם הרכב ב 20 שנה האחרונות.

לפני 22 שנה המתמודדות היו אופל אסקונה VS פורד סיירה VS פולקסווגן פאסאט MK2 וסיטרואן BX.

כל ארבעת המתמודדות כאן החלו את דרכן כמישפחתיות בינוניות בגודלן והאבולוצייה העלתה אותן מדגם לדגם למכוניות סאלון בגודל מלא.

אבל ללא ספק, התמורה הגדולה ביותר חלה דווקא בפאסאט; הפאסאט שהוצגה ב 74' נחשבה שנים רבות ל "כבשה השחורה" במשפחת דגמי פולקסווגן ותמיד חסתה בצילה הענק של הגולף, ולמרות שהדגם שהוצג ב 88' היה חדש לחלוטין, המכונית לא נחלה הצלחה, למעט דגם הסטיישן.

המפנה הגדול הגיע ב 97', עת הוצג דגם חדש לחלוטין ששם דגש על עיצוב ואיבזור תא הנוסעים, יחידות כוח מודרניות והרגשה של מכונית פרימיום.

אותו תרגיל הצליח שנה מאוחר יותר, ב 98' עם הגולף MK4, ורק חיזק את תדמיתה של פולקסווגן כיצרנית מכוניות פרימיום, גם אם לא תמיד רמת המכוניות עמדה בציפיות.

פרמיום..?,חחחחחחחחח אולי בארצנו הקטנטונת.

פורסם

א. הוא כתב "תדמית" ו"הרגשה". מה שאין לך, למשל, ב- 120, והרגשה גם אין ב- 320, שלא לדבר על ה- 318.

ב. לא רק בארצנו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...