Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן: פאסאט vs מונדאו vs אופל vs סיטרואן C5


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא, חברים, 190K מרגישים לי כמו מציאה, בהתחשב בזה שהתחנה הבאה בסקלת ההרגשה הטובה נמצאת סביב 300K.

 

מערכת שיווק של צ'מפיון מרוויחה את הכסף שלה ביושר :wink:

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם לדעתך פאסאט ב190000ש"ח זאת מציאה,אז לך על זה,אני בטוח שבצמפיון יחייכו בשמחה כמו דייג אשר העלה בחכתו את דג הזהב.

 

אני ממש לא קהל היעד לפאסאט. בכל זאת, אם הייתי בשוק, לא הייתי קונה מונדיאו (עם כל היתרונות הדינמיים שלה, היא עצומה, מוגזם לחלוטין, ואני לא משתגע על תא הנוסעים שלה), את האינסיניה אני לא מכיר ובC5 לא הייתי נוגע (נהגתי על אחת מספיק; הקליפה - חוץ, עיצוב תא הנוסעים - מוצלחת, בפנים הכל רקוב).

 

תעזבו את מה שאתם קוראים בעיתונים (הישראליים, כמובן, כי בחו"ל הפאסאט מקבלת את המקום שמגיע לה), אלה פשוט מכוניות שיותר כיף לחיות עמן. יש מותג עממי עם קהל לקוחות נאמן יותר מVW?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
פולקסווגן מייצרים מכוניות מאוד "נכונות"

 

אתה כולל את כל מותגי הקונצרן (הארציים, כלומר אאודי, סיאט וסקודה) באמירה הזו?

:idea:
פורסם
אני ממש לא קהל היעד לפאסאט. בכל זאת, אם הייתי בשוק, לא הייתי קונה מונדיאו (עם כל היתרונות הדינמיים שלה, היא עצומה, מוגזם לחלוטין, ואני לא משתגע על תא הנוסעים שלה), את האינסיניה אני לא מכיר ובC5 לא הייתי נוגע (נהגתי על אחת מספיק; הקליפה - חוץ, עיצוב תא הנוסעים - מוצלחת, בפנים הכל רקוב).

 

תעזבו את מה שאתם קוראים בעיתונים (הישראליים, כמובן, כי בחו"ל הפאסאט מקבלת את המקום שמגיע לה), אלה פשוט מכוניות שיותר כיף לחיות עמן. יש מותג עממי עם קהל לקוחות נאמן יותר מVW?

מכוניות שיותר כיף לחיות איתן?

מה כיף במכוניות של פולקסווגן?!,הן לא פחות משעממות מטויוטה ומבלות הרבה יותר במוסך.

פורסם
אתה כולל את כל מותגי הקונצרן (הארציים, כלומר אאודי, סיאט וסקודה) באמירה הזו?

 

לא הייתי קושר את אודי לסיפור הזה. סקודה - כן, סיאט - קצת פחות (ובאמת, סיאט היא החטיבה הכושלת בקונצרן).

 

מכוניות שיותר כיף לחיות איתן?

מה כיף במכוניות של פולקסווגן?!,הן לא פחות משעממות מטויוטה ומבלות הרבה יותר במוסך.

 

אני לא הייתי קורא לGTI שלי משעממת. ובכל זאת, יש להם תאי נוסעים מאוד איכותיים - במקום דונמים של פלסטיק אפור ומגעיל - המון פרטים קטנים שאין במכוניות אחרות, מנוע וגיר מצויינים. ההרגשה שונה, וזה מתחיל מפולו ונגמר בפאסאט. אני עם הרכב שלי כבר ארבע שנים ומבחינת איכות מחיה, לא עולה בדעתי שום מכונית שתשתווה. לא תשמע ממני סופרלטיבים על אמינות או התנהגות, את זה יש אחרות שעושות, כנראה, טוב יותר, אבל אף יצרן עממי אחר לא מגיע לרמת הליטוש שאתה מקבל בVW.

 

בסופו של דבר, אם תיקח את הפאסאט ותשים אותה ביחד עם המתחרות שלה באולם תצוגה אחד, תכניס 10 לקוחות פוטנציאליים ותבקש מהם לבחור - יש לך צל של ספק שהרוב יקחו את הפאסאט? פעם, כשהייתי ילד, הייתי קורא את המגזין המקומי וחושב שכולם מטומטמים, כיום למדתי להבין ולהעריך את זה.

 

תגיד, הייתה בבעלותך פולקסווגן?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
לא הייתי קושר את אודי לסיפור הזה. סקודה - כן, סיאט - קצת פחות (ובאמת, סיאט היא החטיבה הכושלת בקונצרן).

 

 

 

אני לא הייתי קורא לGTI שלי משעממת. ובכל זאת, יש להם תאי נוסעים מאוד איכותיים - במקום דונמים של פלסטיק אפור ומגעיל - המון פרטים קטנים שאין במכוניות אחרות, מנוע וגיר מצויינים. ההרגשה שונה, וזה מתחיל מפולו ונגמר בפאסאט. אני עם הרכב שלי כבר ארבע שנים ומבחינת איכות מחיה, לא עולה בדעתי שום מכונית שתשתווה. לא תשמע ממני סופרלטיבים על אמינות או התנהגות, את זה יש אחרות שעושות, כנראה, טוב יותר, אבל אף יצרן עממי אחר לא מגיע לרמת הליטוש שאתה מקבל בVW.

 

בסופו של דבר, אם תיקח את הפאסאט ותשים אותה ביחד עם המתחרות שלה באולם תצוגה אחד, תכניס 10 לקוחות פוטנציאליים ותבקש מהם לבחור - יש לך צל של ספק שהרוב יקחו את הפאסאט? פעם, כשהייתי ילד, הייתי קורא את המגזין המקומי וחושב שכולם מטומטמים, כיום למדתי להבין ולהעריך את זה.

 

תגיד, הייתה בבעלותך פולקסווגן?

האמת שדי תפסתי מהרכבים של VW,עד שעבדתי בסוכנות פולקסווגן כאיש מכירות+עבודת פיקוח במוסך הצמוד,ואז כל הבלון היקר מדי הזה שקוראים לו פולקסווגן התפוצץ לי בפנים,עם האמת לגבי ה"איכות",וה"ליטוש",וה"שלמות",של הרכבים שלהם.

האמת היא שהרכבים לא איכותיים,מאד לא אמינים,תקלות מהסוג שלא רואים ברכבים אחרים כמו למשל:זרועות פרונט שנדפקים ברכבים בני שנתיים,בתי מצערת שדורשים החלפות תכופות,אין סוף תקלות בגירים,רק בגלל שהמהנדסים הגרמנים המהוללים פשוט..שכחו להתקין קולר לגיר!.

ויש עוד כמה דוגמאות טובות,בכל מקרה מה שאני רושם זה ע"פ נסיוני והוא מבוסס על הוכחה מיד ראשונה של מקרים רבים.

אין בכוונתי להשמיץ את המותג,אך הוא רחוק שנות אור ממה שחובבי/בעלי המותג מנסים לצייר.

ולדוגמא BAR72 שנתקע באמצע הכביש עם רכב בן שנה וחצי,אם לי היה קורה מקרה כזה,שאני נתקע עם רכב חדש,הייתי זורק את הרכב ולא מסתכל עוד רבע פעם על היצרן של הרכב.

כנראה שיש סוג מסויים של אנשים שבאמת קונה את ה"הילה" המוזייפת של אנשי השיווק של היבואן.

כי יש רכבים,גם עממיים,בעלי איכויות הנדסיות ודינמיות לא פחות טובות ואפילו יותר,כל זאת בחבילה אחת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לעומת זאת יש המון לקוחות שדווקא מאוד מרוצים מהVW שלהם לאורך זמן. איך תסביר את זה?

יכול להיות שראית לימונים, לכל יצרן יש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אני ממש לא קהל היעד לפאסאט. בכל זאת, אם הייתי בשוק, לא הייתי קונה מונדיאו (עם כל היתרונות הדינמיים שלה, היא עצומה, מוגזם לחלוטין, ואני לא משתגע על תא הנוסעים שלה), את האינסיניה אני לא מכיר ובC5 לא הייתי נוגע (נהגתי על אחת מספיק; הקליפה - חוץ, עיצוב תא הנוסעים - מוצלחת, בפנים הכל רקוב).

 

תעזבו את מה שאתם קוראים בעיתונים (הישראליים, כמובן, כי בחו"ל הפאסאט מקבלת את המקום שמגיע לה), אלה פשוט מכוניות שיותר כיף לחיות עמן. יש מותג עממי עם קהל לקוחות נאמן יותר מVW?

 

חלק גדול מהסיבה שמכורי פולקסווגן חוזרים למותג היא רטורית - הם מכורים. זו לא האיכות של המכונית, אלא התפיסה של האיכות של המכונית. בפועל, אם תשווה אחד לאחד מול נניח מונדיאו או אפילו C5 חדשה או סופרב, לא תראה שום יתרון משמעותי לפאסאט. אולי כמה יתרונות לכאן וכמה חסרונות לכאן, אבל לא משהו שמהווה דיל ברייקר. אם תשקלל את המחיר ורמת האבזור תקבל שהפאסאט נופלת מהן. העניין הוא שבשביל מכורי המותג תוספת המחיר שווה את הידיעה שיש להם פולקסווגן. רק צריך להבין שלא מדובר כאן בשום דבר אובייקטיבי, אלא עניין יצרי בלבד (ואני לא אומר את זה לרעה בהכרח).

 

אגב, אחרי נהיגה במונדיאו החדשה - אחד החסרונות שלה מבחינתי הוא באמת הגודל (רחבה יותר מ-S קלאס!) אבל בפועל מדובר באחוזים בודדים ביחס לפאסאט. המכונית עצמה מאוד מרשימה, מרגישה איכותית בהחלט מבפנים וכמובן נהנית מיחידת הנעה מצוינת. ה-C5 עם המנוע החדש היא גם טרנספורמציה משמעותית ביחס למנוע/תיבה הקודמים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האמת שדי תפסתי מהרכבים של VW,עד שעבדתי בסוכנות פולקסווגן כאיש מכירות+עבודת פיקוח במוסך הצמוד,ואז כל הבלון היקר מדי הזה שקוראים לו פולקסווגן התפוצץ לי בפנים,עם האמת לגבי ה"איכות",וה"ליטוש",וה"שלמות",של הרכבים שלהם.

האמת היא שהרכבים לא איכותיים,מאד לא אמינים,תקלות מהסוג שלא רואים ברכבים אחרים כמו למשל:זרועות פרונט שנדפקים ברכבים בני שנתיים,בתי מצערת שדורשים החלפות תכופות,אין סוף תקלות בגירים,רק בגלל שהמהנדסים הגרמנים המהוללים פשוט..שכחו להתקין קולר לגיר!.

ויש עוד כמה דוגמאות טובות,בכל מקרה מה שאני רושם זה ע"פ נסיוני והוא מבוסס על הוכחה מיד ראשונה של מקרים רבים.

 

טענתי איפשהו שהם אמינים? עד היום הוחלפו אצלי: מאוורר רדיאטור (הגיע דפוק מהחברה), כל יחידת המזגן, חיישן סעפת, שסתום פריקה, ואפילו אחת הזרועות ההידראוליות של הבגאז'. לא תשמע ממני שזה אוטו אמין.

מצד שני, זה רק אספקט אחד של הבעלות, שבשבילי לא כלכך משנה (כל עוד התיקונים נעשים במסגרת האחריות כמובן).

 

אף אחד גם לא טען שהוא מושלם. אמרתי משהו די ספציפי - שאלו מכוניות שמתוכננות טוב יותר מהמתחרות שלהם, שיותר כיף לחיות עמן ושזה מתבטא בעיקר לאורך תקופת בעלות - ולא הזכרתי מונחים כמו "מושלם". וגם אף אחד אחר לא, מלבדך.

 

אין בכוונתי להשמיץ את המותג,אך הוא רחוק שנות אור ממה שחובבי/בעלי המותג מנסים לצייר.

 

אף אחד לא ניסה לצייר דבר. אגב, בעיתונות העולמית הגולף נחשבת לאמת המידה של הקטיגוריה, כאן מכוניות נבחנות בפריזמה הצרה מאוד של התנהגות - שלמרבה הצער עוד רלוונטית כאן פחות מאשר בחו"ל - ואז מתרחשות כלמיני אנומליות.

 

כי יש רכבים,גם עממיים,בעלי איכויות הנדסיות ודינמיות לא פחות טובות ואפילו יותר,כל זאת בחבילה אחת.

 

אני בטוח שיש רכבים מצויינים, פשוט עוד לא מצאתי אחד שנותן לי את מה שאני מחפש.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
חלק גדול מהסיבה שמכורי פולקסווגן חוזרים למותג היא רטורית - הם מכורים. זו לא האיכות של המכונית, אלא התפיסה של האיכות של המכונית. בפועל, אם תשווה אחד לאחד מול נניח מונדיאו או אפילו C5 חדשה או סופרב, לא תראה שום יתרון משמעותי לפאסאט. אולי כמה יתרונות לכאן וכמה חסרונות לכאן, אבל לא משהו שמהווה דיל ברייקר. אם תשקלל את המחיר ורמת האבזור תקבל שהפאסאט נופלת מהן. העניין הוא שבשביל מכורי המותג תוספת המחיר שווה את הידיעה שיש להם פולקסווגן. רק צריך להבין שלא מדובר כאן בשום דבר אובייקטיבי, אלא עניין יצרי בלבד (ואני לא אומר את זה לרעה בהכרח).

 

אגב, אחרי נהיגה במונדיאו החדשה - אחד החסרונות שלה מבחינתי הוא באמת הגודל (רחבה יותר מ-S קלאס!) אבל בפועל מדובר באחוזים בודדים ביחס לפאסאט. המכונית עצמה מאוד מרשימה, מרגישה איכותית בהחלט מבפנים וכמובן נהנית מיחידת הנעה מצוינת. ה-C5 עם המנוע החדש היא גם טרנספורמציה משמעותית ביחס למנוע/תיבה הקודמים.

 

רוני

 

אני מכיר היטב את הC5 והמונדיאו (אם כי שתיהן לפני העדכון האחרון). הC5 מרגישה כמו מכונית זולה שהולבשה יפה (כשלון דינמי, סביבת נהג מבולגנת, הגה ודוושות נוראיים), המונדיאו (שוב, היוצאת) נופלת בתא הנוסעים שלה מהGTI שלי (דור 5...) ובזכות הגודל היא לא רלוונטית מבחינתי. מעבר לנתונים המספריים המונדיאו פשוט מרגישה עצומה, אולי פועל יוצא של העיצוב. אתה לא יודע איפה האוטו מתחיל או נגמר, די נוראי.

 

הפאסאט משדרת יוקרה מבחוץ, מבפנים ומבחינת תפעול. זה מה שאנשים רוצים, וזה מה שהם מקבלים. אני יכול להבין. זה לא אומר שההתנהגות טובה יותר, או הנוחות טובה יותר, או המנוע חזק יותר, או שהיא מאובזרת יותר או אמינה יותר. זה לא משהו כמותי אבל זה משהו שמחזיר אנשים שוב ושוב לידי הקונצרן. אז מה, כולם מטומטמים?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
.

 

 

 

 

בסופו של דבר, אם תיקח את הפאסאט ותשים אותה ביחד עם המתחרות שלה באולם תצוגה אחד, תכניס 10 לקוחות פוטנציאליים ותבקש מהם לבחור - יש לך צל של ספק שהרוב יקחו את הפאסאט? פעם, כשהייתי ילד, הייתי קורא את המגזין המקומי וחושב שכולם מטומטמים, כיום למדתי להבין ולהעריך את זה.

 

תגיד, הייתה בבעלותך פולקסווגן?

 

זאת בדיוק הנקודה.

 

מנקודת השיפוט (והדרישות) של הלקוחות הפוטנציאלים של פלח מכוניות המנהלים בטווח המחירים בו נמצאת הפאסאט היא החלופה המועדפת ולא בכדי היא נהנית מיתרון מובהק במכירות על פני על המתחרות נושא התרד.

 

וד"א למרות הזלזול המופגן (ולטעמי שאינו במקומו) של חלק מהמגיבים לנושא איכות עיצוב והבניה של תא הנוסעים של הפאסאט אז לטעמי זוהי אחת הסיבות שבגללה רבים מבכרים אותה על פני המתחרות. עיצוב תאי אחסון מתוחכמים כמו מגירות ייעודיות לאחסון כסף קטן הכוללות ציפוי לבד בתחתית על מנת למנוע תזוזה של המטבעות (ורעשים מיותרים), כאשר המגירות הללו נעות על מסילות ייחודיות ונפתחות ונסגרות בלחיצת אצבע אחת או תא אחסון יעודי לספר הרכב או ידיות נהג ונוסע בעלות קפיץ שיכוך שאינן "קופצות" מעלה או מחזיקי כוסות שנשלפים תוך כדי שיכוך בלחיצת אצבע ג"כ או, מערכת שמע שמשנה את עוצמת האודיו בהתאם למהירות הנסיעה ועוד ועוד.

 

אתם כמובן יכולם לפטור זאת בלא כלום ולאמר שמדובר בגימיקים שוליים וזניחים אבל אתם מפספסים את הנקודה המרכזית והיא הנדסת האנוש המתקדמת וחסרת הפשרות שיש ב-VW העולה על מרבית מתחרותיה. וזאת גם בדיוק הסיבה שאתה יושב בפאסאט כל מתג, כל שעון, כל ידית, הכל מותאם במחשבה רבה ובאיכות למשתמש וזו חלק מהחוויה ההרמונית והאיכות שאתה מרגיש.

פורסם

בישראל כמו בישראל בסופו של דבר מה שיקבע זה המחיר והתמורה לכסף. בזה הפאסאט מפסידה בגדול. הלקוחות הנאמנים של VW בארץ לא ישארו נאמנים לאורך זמן. דוגמה מצוינת היא הסופרב החדשה שנמכרת חזק בגלל המחיר והתמורה.

פורסם

אני לא מזלזל בפאסאט, אני מזלזל בתפישה, תיאור כמו "תאי אחסון מתוחכמים " באמת שובה את ליבי או כפתור שפותח את תא במטען ב2005, ניסאן לאופרד 91, כפתור לפתיחת תא המטען, שלט מקורי שפותח את תא המטען.

 

צירפתי לינק סקר שביעות רצון של JD POWER לשנת 2010, פולקסוואגן ממוקמת אחרונה בציון הכללי, משום מה לזה מעריצי המותג סירבו להתייחס.

 

 

לקוחות חוזרים זה לא בדיוק קלף שאפשר לנופף בו, זה כמו להגיד על גבר שהוא מושלם כי הוא מרביץ לאשתו והיא תמיד חוזרת.

 

 

והייתה לי פולקסוואגן.

haters will hate

פורסם
טענתי איפשהו שהם אמינים? עד היום הוחלפו אצלי: מאוורר רדיאטור (הגיע דפוק מהחברה), כל יחידת המזגן, חיישן סעפת, שסתום פריקה, ואפילו אחת הזרועות ההידראוליות של הבגאז'. לא תשמע ממני שזה אוטו אמין.

מצד שני, זה רק אספקט אחד של הבעלות, שבשבילי לא כלכך משנה (כל עוד התיקונים נעשים במסגרת האחריות כמובן).

 

אף אחד גם לא טען שהוא מושלם. אמרתי משהו די ספציפי - שאלו מכוניות שמתוכננות טוב יותר מהמתחרות שלהם, שיותר כיף לחיות עמן ושזה מתבטא בעיקר לאורך תקופת בעלות - ולא הזכרתי מונחים כמו "מושלם". וגם אף אחד אחר לא, מלבדך.

 

 

 

אף אחד לא ניסה לצייר דבר. אגב, בעיתונות העולמית הגולף נחשבת לאמת המידה של הקטיגוריה, כאן מכוניות נבחנות בפריזמה הצרה מאוד של התנהגות - שלמרבה הצער עוד רלוונטית כאן פחות מאשר בחו"ל - ואז מתרחשות כלמיני אנומליות.

 

 

 

אני בטוח שיש רכבים מצויינים, פשוט עוד לא מצאתי אחד שנותן לי את מה שאני מחפש.

קודם כל אני מאחל לך שתמשיך להנות מרכבך!.

אני חושב שאם באמת תחפש אתה תמצא רכבים שתהנה איתם יותר,שעולים בלא מעט מבחינה דינמית והנדסית על הרכב שלך,ושעושים בנוסף גם חור הרבה יותר קטן בכיס.

דרך אגב אל תזלזל כל כך בC5,רכב בעל חווית נסיעה מיוחדת באמת!.

פורסם

אף אחד לא ניסה לצייר דבר. אגב, בעיתונות העולמית הגולף נחשבת לאמת המידה של הקטיגוריה, כאן מכוניות נבחנות בפריזמה הצרה מאוד של התנהגות - שלמרבה הצער עוד רלוונטית כאן פחות מאשר בחו"ל - ואז מתרחשות כלמיני אנומליות.

 

ממש לא. כאן מכוניות נבחנות בעיקר בפריזמה של תמורה למחיר. התנהגות, בטח ברכב משפחתי, היא בבחינת בונוס בלבד.

 

אני מכיר היטב את הC5 והמונדיאו (אם כי שתיהן לפני העדכון האחרון). הC5 מרגישה כמו מכונית זולה שהולבשה יפה (כשלון דינמי, סביבת נהג מבולגנת, הגה ודוושות נוראיים), המונדיאו (שוב, היוצאת) נופלת בתא הנוסעים שלה מהGTI שלי (דור 5...) ובזכות הגודל היא לא רלוונטית מבחינתי. מעבר לנתונים המספריים המונדיאו פשוט מרגישה עצומה, אולי פועל יוצא של העיצוב. אתה לא יודע איפה האוטו מתחיל או נגמר, די נוראי.

 

הפאסאט משדרת יוקרה מבחוץ, מבפנים ומבחינת תפעול. זה מה שאנשים רוצים, וזה מה שהם מקבלים. אני יכול להבין. זה לא אומר שההתנהגות טובה יותר, או הנוחות טובה יותר, או המנוע חזק יותר, או שהיא מאובזרת יותר או אמינה יותר. זה לא משהו כמותי אבל זה משהו שמחזיר אנשים שוב ושוב לידי הקונצרן. אז מה, כולם מטומטמים?

 

אז כאמור, העדכון האחרון מאוד הוסיף גם ל-C5 וגם למונדיאו. ההבדל בהחלט משמעותי. ה-C5 אמנם זולה יותר מהפאסאט מבחינת תחושה בתא הנוסעים, אבל היא באמת זולה יותר... בכל מקרה, דינאמית היא בסדר גמור - אמנם לא משדרת דבר אבל האחיזה מצוינת, זוויות הגלגול כמעט לא קיימות וההגה מדויק (גם אם מת מבחינת תקשורת). סביבת הנהג אכן מבולגנת.

 

ולא, לא כולם מטומטמים. ממש לא. יש מקום לפאסאט בשוק. לי מפריע רק דבר אחד - אנשים שפוסלים מכוניות אחרות רק בגלל הסמל שעל הגריל הקדמי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...