Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הכלה החדשה [לאון TSI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, סע בדרכים טובות, והכי חשוב- סדר את שלט ה"נהג חדש" כדי שלא תפתח שירשור "שוטר מניאק חיפש אותי על שלט נהג חדש שנפל"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש! היא מדהימה.

גם אני שוקל לקנות אותה עקב טוטאל לוס של גולף TSI 122.

רציתי לשאול כמה שאלות.

1. באתר של סיאט כתוב שהחלפת הילוכים בDSG מתבצעת מההגה. זה באמת קיים בגרסא הזאת?

2. בגולף המערכת שהגיעה הייתה ממש טובה. איך היא בליאון?

3. המתלים בגולף היו מאוד נעימים וחסכו הרבה כאבי גב. איך הם בליאון? מרגישים כל דבר מהכביש?

כמה כוכבי בטיחות היא?

המראות צד מתקפלות חשמלית שנועלים את האוטו? או שזה שהקיפול מתבצע על ידי כפתור בתוך האוטו?

האם במערכת יש מצלמת רוורס או רק חיישנים?

מה לגבי הריפוד? האם ניתנה בחירה לגבי הצבעים? כי באתר יש כמה דגמים

 

נראה לי שזהו לבנתיים מצטער שיצא הרבה שאלות פשוט אני מעוניין בה גם.

 

תודה:)

פורסם

מתלים מעולים

יש מצלמת רוורס

אין אופציה לבחירת ריפוד פנים

מראות מתקפלות מתוך הרכב או בלחיצה ארוכה בשלט.

פורסם

חחחח צודק..

החבר החליט לא האוטו. ואני חושב שלמזלו הוא נסע בגולף ולא במכונית אחרת כי הייתה תאונה קשה ולשלושת הנוסעים לא קרה כלום.

 

בכל מקרה pronella אשמח אם תענה לי על השאלות כי אני ומשפחתי הולכים לראות אותה בקרוב.

פורסם
תתחדש! היא מדהימה.

גם אני שוקל לקנות אותה עקב טוטאל לוס של גולף TSI 122.

רציתי לשאול כמה שאלות.

1. באתר של סיאט כתוב שהחלפת הילוכים בDSG מתבצעת מההגה. זה באמת קיים בגרסא הזאת?

יש מצב טיפטרוניק שבו יש גם החלפת הילוכים מהירה מאוד מההגה.

2. בגולף המערכת שהגיעה הייתה ממש טובה. איך היא בליאון?

אני מאמין שיותר טובה משל הלאון, בלאון הסאונד מגיע על הפנים אבל אחרי כיוון האקוולייזר האיכות נשמעת מעולה.

3. המתלים בגולף היו מאוד נעימים וחסכו הרבה כאבי גב. איך הם בליאון? מרגישים כל דבר מהכביש?

דבר ראשון האחיזת כביש שלה מעולה, אני לא יודע למה כולם אמרו שמרגישים את הכביש בלאון, אני מרגיש נסיעה חלקה.

כמה כוכבי בטיחות היא?

4

המראות צד מתקפלות חשמלית שנועלים את האוטו? או שזה שהקיפול מתבצע על ידי כפתור בתוך האוטו?

יש קיפול גם בתוך האוטו וגם בנעילת הרכב.

האם במערכת יש מצלמת רוורס או רק חיישנים?

יש גם מצלמת רוורס וגם חיישני חניה קדמיים ואחוריים.

מה לגבי הריפוד? האם ניתנה בחירה לגבי הצבעים? כי באתר יש כמה דגמים

הריפוד הסטנדרטי שמביאים לך נראה מצויין אין צורך באחר.

נראה לי שזהו לבנתיים מצטער שיצא הרבה שאלות פשוט אני מעוניין בה גם.

 

רכב מעולה וחזק מאוד, הייתי עמום בלחיצה הראשונה על הדוושה.

 

תודה:)

 

 

נקווה לראות אותך בעתיד עם אחת כזו :).

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

לגבי העברת הילוכים בDSG ישנה אפשרות להעביר גם ע"י דוושות שממוקמות מאחורי ההגה וגם ע"י ידית ההילוכים עצמה (כמו כל טיפטרוניק) הגיר מאוד חד ובמצב "ידני" ההעברות מאוד זריזות.

 

pronella - להגיד על מערכת שהיא גרועה מצד אחד אבל מצד שני היא מעולה (גם אם זה אחרי כיוון אקוולייזר) זה סתירה,

מערכת המולטימדיה המגיעה במסגרת המבצע היא ברמה בינונית ותו לא, אכן ההגדרות הבסיסיות לוקות בחסר אבל לאחר כיוונון קל ישנו שינוי מורגש לטובה, בנוסף איכות השמע תלויה גם באיכות השירים עצמם.

 

מצלמת הרוורס מגיעה במסגרת המבצע יחד עם מערכת המולטימדיה ללא תוספת תשלום, חיישני חניה קדמיים ואחוריים הינם בתוספת תשלום.

 

הסלון הסטנדרטי המוצע בגרסת הסטיילנס (הגרסת הנמכרת במבצע) נוח מאוד הריפוד לטעמי זקן מדי (גווני אפור וחום) מושבים בריפוד שחור היו מוסיפים מאוד לעיצוב הספורטיבי של הלאון.

 

My two cents

יקיר,

(שהתחדש גם הוא בלאון 1.8TSI DSG).

 

עריכה:

alon7 לשאלתך בנוגע לריפוד - האיבזורים הנוספים המופיעים באתר סיאט בנוגע לסלון הרכב אינם רלוונטיים במסגרת המבצע.

MX-5 NC

פורסם

Pronella תודה רבה!

 

ב140,000 קיבלת את רמת האבזור הזו עם מערכת מולטימדיה מצלמת רוורס וחיישנים קידמיים ואחוריים?


×
×
  • תוכן חדש...