Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הכלה החדשה [לאון TSI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבחינת פנים הרכב הוא מאוד משעמם, היום ידידה שהוריה גם קנו כזו אספה אותי ללימודים, ופשוט פנים הרכב אפור מדי הקונסולה המרכזית דלה, מערכת המולטימדיה סוג ז', ויסלחו לי לא מתקרבת לאיכות של מערכת מולטימדיה מקורית שמגיעה ברכבי הפרימיום מהיצרן ללא קומבינות מקומיות. נ.ב. באמת אבל יסלחו לי באמת שציפית מרכב 2011 לבקרת אקלים

המושבים דיי נוחים, נוחות הנסיעה משתווה כמעט לצרפתיות :wink: בגלל נפח מנוע גדול והטורבו הרכב עובד על טורים דיי נמוכים וממאן להעביר כל הזמן הילוך. בסך הכל אוטו בסדר או יותר נכון בינוני לא מפיל מהרגליים וגם לא גרוע, תתחדש ותהנה

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

ופיאט בקופה לפני 18 שנים...גם פס הצבע לרוחב הדש בורד בא מהקופה, מכונית שהקדימה את זמנה ופנינפראינה עצמו צוטט אומר-"זהו עיצוב הפנים הטוב היותר שעשינו במכונית נוסעים סידרתית".

פורסם

לפיאט קופה אין דלתות מאחורה (עד כמה שאני יודע :| ).

הפס על הדש קיים גם במכוניות אמריקאיות מלפני 60 שנה. זה לא חידוש. הסתרת ידיות של דלתות אחריות במרכב האצ'בק 5 דלתות כדי שיראה כאילו יש לו רק 3 דלתות\"קופה", זה חידוש.

פורסם
מבחינת פנים הרכב הוא מאוד משעמם, היום ידידה שהוריה גם קנו כזו אספה אותי ללימודים, ופשוט פנים הרכב אפור מדי הקונסולה המרכזית דלה, מערכת המולטימדיה סוג ז', ויסלחו לי לא מתקרבת לאיכות של מערכת מולטימדיה מקורית שמגיעה ברכבי הפרימיום מהיצרן ללא קומבינות מקומיות. נ.ב. באמת אבל יסלחו לי באמת שציפית מרכב 2011 לבקרת אקלים

המושבים דיי נוחים, נוחות הנסיעה משתווה כמעט לצרפתיות :wink: בגלל נפח מנוע גדול והטורבו הרכב עובד על טורים דיי נמוכים וממאן להעביר כל הזמן הילוך. בסך הכל אוטו בסדר או יותר נכון בינוני לא מפיל מהרגליים וגם לא גרוע, תתחדש ותהנה

 

אחרי ביקורת כזאת להגיד "תתחדש ותהנה"?? :evil:

נ.ב. ציפית לראות בקרת אקלים, אבל לא הסתכלת מספיק טוב - יש בקרת אקלים ברכב.

נ.נ.ב.

PRONELLA

תהנה מהרכב, הוא מעולה! 8)

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

נ.ב. ציפית לראות בקרת אקלים, אבל לא הסתכלת מספיק טוב - יש בקרת אקלים ברכב.

 

ואפילו מפוצלת כמו ב C5. אפשר לכוון גם את הצד של הנהג וגם של הנוסע בטמפ' שונות לכל אחד.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אחרי ביקורת כזאת להגיד "תתחדש ותהנה"?? :evil:

נ.ב. ציפית לראות בקרת אקלים, אבל לא הסתכלת מספיק טוב - יש בקרת אקלים ברכב.

נ.נ.ב.

PRONELLA

תהנה מהרכב, הוא מעולה! 8)

סלח אבל על טעם ועל ריח....

לא נפלתי מהרכב בוא נגיד ככה הוא רכב שאפשר להגיד עליו בסדר זה שאמרתי משהו רע זה הכל ענין של טעם...

חיצונית הוא מדהים אבל פנים הרכב קודר ומשעמם

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה


×
×
  • תוכן חדש...