Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הכלה החדשה [לאון TSI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ליד הכפתורים של המזגן אמורים להיות מסכים קטנים לכיוון הטמפ'?

כי בתמונה לא רואים , ובגלל זה נראה כאילו ואין בקרת אקלים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש!

 

אתה חסכת לבד או שההורים מספנסרים? (שמתי לב שאתה בן 18)

 

לפיאט קופה אין דלתות מאחורה (עד כמה שאני יודע :| ).

הוא התכוון לדלת הקדמית...

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
תתחדש!

 

אתה חסכת לבד או שההורים מספנסרים? (שמתי לב שאתה בן 18)

 

 

הוא התכוון לדלת הקדמית...

מה איכפת לך אם הוא חסך לבד או שזה כסף של ההורים?!

אנשים תתחילו להתאפס ולא לשאול שאלות טיפשיות שלא מעניינות אף אחד כמו אם ההורים שילמו על האוטו.

pronella תתחדש ותהנה וסע בזהירות. :wink:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

ו"מה אכפת" לך מה שאני שואל אותו, אולי בא לי לשאול אותו גם מה הגובה שלו ובכמה הוא רץ 100 מטר, אסור לי?

 

בחירה שלו לענות או לשמור את המידע לעצמו, הוא לא צריך סנגור וירטואלי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אני לא מבין את ההתעקשות של סיאט להשאיר את המיקום של הרדיו נמוך כל כך.

 

כיום שכבר יש ביקוש לא קטן בכלל למסכי ניווט המיקום הנמוך ממש לא נוח.

 
 

 

 
 
פורסם
ו"מה אכפת" לך מה שאני שואל אותו, אולי בא לי לשאול אותו גם מה הגובה שלו ובכמה הוא רץ 100 מטר, אסור לי?

 

בחירה שלו לענות או לשמור את המידע לעצמו, הוא לא צריך סנגור וירטואלי.

אני לא סנגור של אף אחד, אני חושב לפי דעתי שיש שאלות שלא שואלים.

זוהי דעתי האישית ואין לך מה לכעוס, בכל מקרה שיהיה לך לילה טוב.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
הידיות הנסתרות אמורות לשמר את מראה הקופה. אלפא חשבו על זה כבר לפני עשור (147).

1. המכונית המודרנית הראשונה שהשתמשה בידית נסתרת לדלתות אחוריות היא ה 156 של אלפא. הם חזרו לשם אגב עם הג'ולייטה.

2. לידית הזאת ערך גימיקי בלבד והיא לא נוחה במיוחד לשימוש ולעיתים אף כואבת שהאצבעות נתפסות.

3. האוטו בהחלט נאה ומשתלם בקניה יחסית לאלטרנטיבות המצחיקות שאתה מקבל באותו כסף כמו מזדה 3 ודומותיה.

4. לא הייתי ממהר להחליף את הג'אנטים, ודאי לא ל 18. האוטו הזה, למרות שלידיעתי עבר כיול מתלים ב 2010, לא ממש נוח בנסיעה וגלגלים כאלו אולי יוסיפו לו פוזה, אבל ישברו לנוסעים את העכוז.

פורסם
אני לא מבין את ההתעקשות של סיאט להשאיר את המיקום של הרדיו נמוך כל כך.

 

כיום שכבר יש ביקוש לא קטן בכלל למסכי ניווט המיקום הנמוך ממש לא נוח.

 

+100

 

לטעמי עדיף היה אם היו מחליפים במיקום בין בקרת האקלים והרדיו, אחד הדברים המעצבנים ברכב.

פורסם

אני שמח לדווח שעל 18-השינוי בנוחות הנסיעה עם בכלל ....הוא מזערי ומינורי אבל תחושת ההגה ומשקלו השתפרו פלאים וכך גם האחיזה שנדמת לי "מוחלטת" אפילו בכביש רטוב נסעתי פי2 יותר מהר מהקופה.

 

לגבי הLOOK זה עניין של דעה וטעם-אבל לדעתי מכיוון שהעיצוב של הרכב גבוה חישוק 16 נראה עליו קטן במיוחד וכאחד שרגיל לחתך נמוך התנועה של האוטו על הצמיג בסיבוב לא היתה חביבה בעיניי.

פורסם

דבר ראשון- תודה רבה לכולם על הברכות :)

דבר שני- בכפתור העגול שמסובבים במזגן יש מספרים שנדלקים שמסובבים אותו וככה רואים איזה טמפרטורה אתה רוצה בשמאלי אתה יכול לבחור שונה וגם בימני.

דבר שלישי- הרכב משרת כרגע אותי כל השבוע שמתוכם הוא משרת את אמא שלי למשך שעתיים לקניות ביום שישי.

 

ולמי ששאל אני בן 18.

 

כמובן שההורים קנו את הרכב אבל גם אני נתתי חלק.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

תתחדש! אוטו מדהים!

אני גם פזלתי לעברו כמה פעמים וחשבתי לעשות טרייד אין תמורת הקופרה.

אגב, איזה קבוצת רישוי הרכב? וכמה עלה הרישוי אם אפשר לדעת?

פורסם
דבר ראשון- תודה רבה לכולם על הברכות :)

דבר שני- בכפתור העגול שמסובבים במזגן יש מספרים שנדלקים שמסובבים אותו וככה רואים איזה טמפרטורה אתה רוצה בשמאלי אתה יכול לבחור שונה וגם בימני.

דבר שלישי- הרכב משרת כרגע אותי כל השבוע שמתוכם הוא משרת את אמא שלי למשך שעתיים לקניות ביום שישי.

 

ולמי ששאל אני בן 18.

 

כמובן שההורים קנו את הרכב אבל גם אני נתתי חלק.

 

 

עכשיו זה מסביר הכל :wink:

בכל מקרה תתחדש, אוטו פצצה, צבע הכי מתאים לפי דעתי ויאללה תנצל אותו עד הגיוס כמה שאתה יכול:-D.

[אם אתה מתגייס כמובן]

:beerchug:

:ok:

פורסם

תתחדשו ,

 

העיצוב של הקונסולה המרכזית קצת מאכזב , לדעתי הג'נטים בסדר גמור.

 

לדעתי דווקא רכב כזה צריך לקחת בצבע מופרע שישבור את העיצוב המיני-וואני, יש אחת כתומה שחונה תמיד ליד העבודה שלי, אי אפשר להשאר אדיש אליה :)

מצד שני זה רכב של ההורים אז הצבע מובן.

 

רובי, אני מתנצל אם אני פוגע, אבל לא אהבתי את הג'נטים על השחורה. לטעמי יש להם לוק קצת זול והם לא מתאימים לרכב.

מצד שני אני בטוח שזה משהו איכותי כי כמו שאני מכיר אותך אתה לא אחד שחוסך על הרכב.

 

אגב- מה גרם לך לעבור מגולף GTI מודל 2008 ללאון חדשה שאני מניח שהיא לא ספורטיבית ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תתחדש! אוטו מדהים!

אני גם פזלתי לעברו כמה פעמים וחשבתי לעשות טרייד אין תמורת הקופרה.

אגב, איזה קבוצת רישוי הרכב? וכמה עלה הרישוי אם אפשר לדעת?

קבוצת רישוי אני לא זוכר כרגע והאגרת רישוי עלתה 2000+

אחלה רכב שתדע לך אבל אין מה הרבה להשוות לקופרה הקופרה בפירוש חזקה יותר ושלך בכלל.

 

אני מתגייס עוד חודשיים אז יש לי קצת זמן להינות :)

 

תודה רבה חבר'ה.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual


×
×
  • תוכן חדש...