Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הכלה החדשה [לאון TSI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש.

רק בדרכים טובות.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קבוצת רישוי אני לא זוכר כרגע והאגרת רישוי עלתה 2000+

אחלה רכב שתדע לך אבל אין מה הרבה להשוות לקופרה הקופרה בפירוש חזקה יותר ושלך בכלל.

 

ברור לי שאין מה להשוות,

אבל אם כבר התכוונתי למכור את הקופרה

ולדעת שאני יורד מהקטע של ספורטיביות - זה האוטו שהייתי רוצה.

פורסם

אבל אל תדאג עדיין שאני מצרף רבע דוושה ומושך עד 3 סל"ד אני מרגיש שחיברו לה רקטה בתחת.

והמיזוג המושלם הזה עם הDSG בכלל עובד מצויין, חובה נסיעת מבחן!

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

למי ששאל למה? הGTI מילאה את תפקידה אבל הלאון חדשה ,זולה יותר וכמכונית יום יום היא מעל ומעבר...ולכל החולמים שהגולף שומרת מחיר....הצחקתם אותי !

2 טלפונים בחודש וגם הם מבני דודנו וב20 מתחת למחירון--אוטו חדש בלי סריטה !.

הGTI נמכרה ב10 מתחת כולל מערכת מולטי מדיה של הגולף 6 ועוד.

 

הנה עוד תמונה של הלאון שלי-הפעם עם הקפות--יפה לא יפה זה בעיני המתבונן והעיקר ללא ספק עושה את השיפור בתחושות,אחיזה ויציבות.

תמונה 158.jpg

פורסם
תיזהר מאנשים רעים .בהצלחה

שלי חודש על הכביש כבר מישהו עבר עם מפתח על הדלת.

נשמע ממש מבאס, תודה לכולם!

 

ד"א מישהו אולי יודע למה האורות אצלי דלוקים קבוע? אפילו שאני מכבה אותם.

רק שאני מוציא את המפתח מהסוויץ' הם נכבים.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
נשמע ממש מבאס, תודה לכולם!

 

ד"א מישהו אולי יודע למה האורות אצלי דלוקים קבוע? אפילו שאני מכבה אותם.

רק שאני מוציא את המפתח מהסוויץ' הם נכבים.

אצלי בלאון האורות דולקים בערך דקה אחרי שיוצאים מהאוטו ואז נכבים לבד.

Seat Leon 1.8 Tsi 2009

פורסם
נשמע ממש מבאס, תודה לכולם!

 

ד"א מישהו אולי יודע למה האורות אצלי דלוקים קבוע? אפילו שאני מכבה אותם.

רק שאני מוציא את המפתח מהסוויץ' הם נכבים.

 

מדובר על אורות הפנסים הראשיים?

אם כן, זה הday-light שמוגדר מראש בכל הלאונים שלא תשכח להדליק אורות.

היתי אתמול במורשה וביטלתי את זה - סיפור של 10 דקות.

פורסם
למי ששאל למה? הGTI מילאה את תפקידה אבל הלאון חדשה ,זולה יותר וכמכונית יום יום היא מעל ומעבר...ולכל החולמים שהגולף שומרת מחיר....הצחקתם אותי !

2 טלפונים בחודש וגם הם מבני דודנו וב20 מתחת למחירון--אוטו חדש בלי סריטה !.

הGTI נמכרה ב10 מתחת כולל מערכת מולטי מדיה של הגולף 6 ועוד.

 

הנה עוד תמונה של הלאון שלי-הפעם עם הקפות--יפה לא יפה זה בעיני המתבונן והעיקר ללא ספק עושה את השיפור בתחושות,אחיזה ויציבות.

 

מהזווית הזו זה נראה אחרת לגמרי. נראים הרבה יותר מרשימים.

 

GTI 2008 היא עדיין עם מחירון גבוה מדי כדי למכור אותה במחירון ולא מספיק רחוק מ GTI חדשה מהחברה. (היום ב188K אתה מקבל חדשה ידנית, מחיר לפני הנחות)

 

GTI ידנית 2006 יכולה להימכר בקלות ב10 מעל (למשל) ,כי בסביבות ה100K אין לך משהו יותר טוב לקנות וגם אין כמעט מכוניות כאלה.

 

מצד שני : באמת המחירון לא מחזיק, תחשוב שרכב כמו שלי שנמכר כחדש ב220K , המחירון שלו היום מתחת ל100K אחרי 4.5 שנים בערך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אצלי בלאון האורות דולקים בערך דקה אחרי שיוצאים מהאוטו ואז נכבים לבד.

באמת איך מפעילים או מבטלים את הפונקציה הזאת , אני חונה בחניון חשוך לוקח לי בערך דקה להגיע מהרכב לדלת האור היה עוזר לי מאוד !!

 

קראתי בספר שיש אפשרות כזאת אבל לא הצלחתי להפעיל אותה


×
×
  • תוכן חדש...