Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הכלה החדשה [לאון TSI]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

pronella תתחדש חבר , רכב מדהים והלבן באמת מחמיא לו .

את שלי הזמנתי בצבע אחר אך זה כבר עניין של טעם וריח ! בכל מקרה זה נעים לראות שינוי על הכבישים של הארץ יותר לאונים מקודם ונקווה שהמגמה תמשך ושלא נוצף בכל מיני קורולות ו מזדות !

אגב אני מחפש גנטים של קופרה למי שרוצה למכור שיצור איתי קשר בפרטי

auto emocion

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
pronella תתחדש חבר , רכב מדהים והלבן באמת מחמיא לו .

את שלי הזמנתי בצבע אחר אך זה כבר עניין של טעם וריח ! בכל מקרה זה נעים לראות שינוי על הכבישים של הארץ יותר לאונים מקודם ונקווה שהמגמה תמשך ושלא נוצף בכל מיני קורולות ו מזדות !

אגב אני מחפש גנטים של קופרה למי שרוצה למכור שיצור איתי קשר בפרטי

 

כי סוף סוף יש ייבואן שמוכר לך רכב עם מנוע מוגדש וחזק וגיר ידני וכל זה במחיר של מאזדה ליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בשחור היא מדכאת, בלבן היא פורחת. תתחדש!!

גם ההגה נראה שילוב של מה שיש אצלי (גולף 160) וה- GTI.

אחלה רכב - באחלה מחיר. פשוט שאפו לצ'מפיון (זה בסדר, אני יודע שהם לא מפסידים פה... אבל ביחס לשוק הישראלי הם באמת יצאו בסדר עם תמחור הלאון)

 

אגב, של איזו חברה המערכת ששמו לך?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בשחור היא מדכאת, בלבן היא פורחת. תתחדש!!

גם ההגה נראה שילוב של מה שיש אצלי (גולף 160) וה- GTI.

אחלה רכב - באחלה מחיר. פשוט שאפו לצ'מפיון (זה בסדר, אני יודע שהם לא מפסידים פה... אבל ביחס לשוק הישראלי הם באמת יצאו בסדר עם תמחור הלאון)

 

אגב, של איזו חברה המערכת ששמו לך?

תודה רבה!

 

השם הוא NECVOX משהו כזה HQ 12 אני לא זוכר אני אומר בערך.

 

בהחלט כלה .. :smile:

תתחדש וסע בזהירות, וכמובן תגיע למפגש ביום שישי..:!:

 

תודה רבה :)

אני ישתדל!

 

 

 

תודה גם לך בני.

 

ולדעתי העיצוב של 2011 יפה יותר מהקודמת [אחרי מתיחת הפנים והאחורה]

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

תתחדש ותהנה :).

 

הג'אנטים של השחורה מאוד יפים, אבל יש משהו במקוריים שבעקבות זה שזה "המקורי", זה הכי יפה, לטעמי.

 

כשאני הייתי נהג חדש, נהגתי ב-DL שנת 89 בצבע בז' :).

 

תשמור עליה, היא ממש יפה .

פורסם

אכן יפיפיה אמיתית.

יש אחת שחונה לא רחוק מהבית שלי, לא מפסיק להסתכל עלייה כל פעם כשאני עובר לידה.

 

תתחדש. :wink:

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1


×
×
  • תוכן חדש...