Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהירות! אני מגיב עכשיו לגבי שני הפרקים האחרונים (לא היה לי זמן לעשות את זה קודם), ככה שזה לא הולך להיות קצר.

  1. אין ספק שההפקה נקמה את נקמתה ביואב, לאחר היחס הגועלי שהוא הפגין כלפי ארז ואסי לאחר יציאתו מהבית. הקטע שבו הוא יושב בהאט טאב ומתפלל לכך שלא יודח, והידיעה מה קרה באחריתו של דבר והדרך שבה הוא בחר להגיב לדברים זה בהחלט מכה מתחת לחגורה שהוא יותר מראוי לה :lol:
  2. אני מאוד שמח שתומר לא הודח. הוא האדם היחיד בבית שמהווה אופוזיציה אמיתית לרם ולא נופל למניפולציות המטופשות שלו.
  3. בר רפאלי כוסית אששש!!! :onfire:
  4. נופר מעצבנת אותי. מצד אחד היא מצהירה שהאהבה שלה נמצאת מחוץ לבית, אבל זה כמובן לא מפריע לה להתעמר בג'קי המסכן (והטיפש) בכל פעם שרק נדמה לה שהוא מביט בבר, או חלילה מדבר איתה יותר מידי. יאללה, שתלך כבר.
  5. מאז צאתו של עתי, ליהיא לא רלבנטית. היא לא מעניינת אף אחד, כמעט ואין לה זמן מסך - בטח ביחס למה שהיה לה כשעתי היה בבית, נראה שהחבר היחיד שלה הוא רם (שלדעתי גם לא יאריך ימים בבית) ואני מעריך שלא רחוק היום שבו גם היא תעוף.
  6. עם כל הסימפטיה שהיתה לי לפרידה, גם בה כבר איבדתי עניין. ההתנהלות שלה בכל מה שנוגע לסיגריות פשוט מחליאה ומשום מה היא בטוחה שהיא חייבת לדחוף את האף שלה בכל מה שמתרחש בבית.
  7. אע"פ שלא ממש חיבבתי אותם בהתחלה, אני מרגיש שאני די מתחבר גם לסיון וגם לעמיר. רק מה, הם לא צריכים להיות זוג. בנפרד הם אחלה של אנשים, ביחד הם פשוט אסון. בהקשר הזה, נראה שסיון מתחילה בשעה טובה להצמיח עמוד שדרה, ויודעת גם להגיד "לא!". הגיע הזמן.
  8. צדקה דנה כשאמרה שאין מחנות בבית. העונה הזאת יחסית מתאפיינת באינדיבידואליזם של דרי הבית. לא יודע אם זה טוב או לא, מעניין זה כן.
  9. ואם כבר דנה: למרות שאני מאוד לא מתחבר לסגנון של האישה הזאת - החל בתסרוקת שלדעתי משדרת מסר מתנשא וכלה בהתנהגות הכוללת - אני עדיין חושב שהיא היתה ראויה להגיע רחוק יותר בתוכנית הזאת. זה ממש לא שימח אותי לראות שהיא המודחת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הריאליטי הכי טוב זה לראות איך הכל מתפוצץ להפקה בפנים :lol:

 

לאט לאט אנשים קולטים כמה טעויות דביליות הם עשו (ליהוק דפוק, פליטות פה וכו') וזה מוריד את הסיכויים לעוד עונה.

 

זה באמת היה מאכזב.

 

עכשיו נשארו בפנים רק הבהמות והאדם היחיד עם קצת קלאסה (למרות שהיא עדיין מגעילה ברמות מדהימות) הודחה.

פורסם

אני גם חושב שהליהוק השנה גרוע

העובדה שעונה שעברה היו לי שני פיבוריטים בגמר והשנה אין לי אף אחד שאני רוצה שיגיע לשם בכלל מעידה מבחינתי שהליהוק לדעתי לוקה בחסר

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לא יודע עד כמה הלינקים האלה שווים משהו, אבל הנה:

http://bbisrael.blogspot.com/2011/02/12.html

 

האמת - המספרים האלו נראים הגיונים יחסית. אבל העיקר כאן הוא העובדה שההפקה משתינה על כולם בקשת (תרתי משמע). אנשים מוציאים כסף רב על שליחת הסמסים האלה (טמבלים) ובסוף זה לא שווה כלום (לעומת השום דבר שזה היה אמור להיות שווה, אבל ניחא). לא שזה יפגע ברייטינג להיות 35%+ גם בפרק הבא, ושגם אז יתקבלו כמה מאות אלפי הצבעות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

פרידה מפרגנת למחבלים מתאבדים:

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000623104

 

 

 

אינשאללה יתפוצץ עליה מחבל מתאבד. רק היא והוא.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

האשה דפוקה ברמות שקשה לתאר. מאיפה היא הביאה את הדוגמה הסופר-מטומטמת הזאת? איפה בחשכת מעמקי המוח המטוגן שלה התחברו להם כמה נוירונים עבשים ליצירת האנלוגיה הבלתי קשורה בעליל בין "אנשים שרוצים לעשות טוב" ל" מחבלים מתאבדים"? למה לעזאזל נראה לה הגיוני לומר שהיא מפרגנת למחבל שמתאבד לך מול הפרצוף כי הכוונה שלו טובה?

 

אה, וגם איך היא מעיזה לומר שמעצבן אותה אנשים שלא מפרגנים ולא מתחשבים, כשהיא מלכת החוסר התחשבות והמילים המטונפות בבית?

 

ודבר נוסף - כשהם אמרו בהתחלה שבצעד חריג הם יתנו את מספר ההצבעות, התפעלתי לטובה. תמים שכמוני... :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אלעד הזה פשוט אדיר!! הוא קרע אותי מצחוק כשהוא אמר לליהיא "יא חתיכת שמנמנה עם סנטר כפול!".

לא אכפת לי מי יעוף השבוע, אני רק מקווה שעמיר ישרוד את ההדחה הזאת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...