Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
למה רוב האנשים לא אוהבים את נופר?

לא יודע לגבי הרוב, אבל יכול לענות לך לגבי עצמי: נופר היא בחורה קולנית, צעקנית, המילה "דיבור" אינה קיימת בלקסיקון שלה, מהירת חימה, שטחית ואלופת הפוזות.

אני מודה שהיא נראית לא רע, אבל האופי המחורבן שלה הוא חתיכת Turn off רציני מבחינתי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תראה היא בחורה קולנית- אבל זה קורה כשהיא עומדת על שלה.

אני דווקא ממש מבין את הכעס והעצבים שלה על זה שפרידה מקבלת לעצמה תקציב לסיגריות וכדומה לכן היא מתעצבנת וצועקת.

וכשהיא רגועה היא מדברת בצורה בוגרת יחסית לאנשים אחרים בבית.

דווקא אני לא חושב שהיא כזאת יפה(אין על שונית מהישרדות).

 

לכל אחד יש את הפאק שלו, לדעתי אצל נופר ניתן להבין אותה.

קובי

פורסם

לפי דעתי, אלעד היה הבן אדם הכי אינטיליגנט בבית וזוהי כנראה הנקודה הכי עצובה, כיוון שהוא גם היה הבן אדם הכי צעיר (21).

 

בכל מקרה, מעניין מה יהיה עם ההדחה מחר.

 

כרגיל, אני אכתוב פה את שלושת האנשים, שלדעתי, אחד מהם יודח ( וכרגיל, אני גם אטעה:() :

 

* ליהיא.

* נופר.

* סיוון.

 

בהצלחה לכולנו.

פורסם

פרידה היא ממש ALPHA MALE

כזו שליטה לא נראתה מימי איוון האיום.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

א. אין מצב שהאח הגדול לא עזר לפרידה וג'קי עם המיליון. הם בחיים לא היו שמים את כל הכסף על תשובה אחת בלבד בכזה בטחון אילו הוא לא לחש להם את התשובות. בהפקה חושבים שנולדנו אתמול?

ב. איזה יופי לראות את העליבות של שניהם. ברגע שפרידה קולטת שמראים את הקטע שהיא מלכלכת על ג'קי, היא ישר מציגה את זה כקטע מצחיק. וג'קי? חסר האופי הזה ישר צוחק ומשחק אותה כאילו זה סבבה מבחינתו שכולם יודעים שהוא גונב מהיין ושפרידה הוציאה אותו כזה קטן. אח"כ הוא הלך לבכות לאח הגדול, ותירץ את הקטע של היין עם עוד תירוץ מטומטם ולא קשור למציאות. אחח, זה רק מוכיח שבאמת צריך להיות מטומטם גדול בשביל ללכת לאח הגדול...

ג. חוויה עילאית, נשגבת ורוחנית לראות את הדיון האינטלקטואלי של שתי מעלות הגירה, ליהיא ונופר, בנושא המרתק "מי יותר מטומטמת". אכן, תמונות קשות.

ד. מעולם לא היה דייר באח הגדול שאמר פעם אחרי פעם שהוא ישמח ללכת הביתה, ועדיין נשאר. מצטער, קשה לי להאמין שפרידה כל-כך נוגעת באנשים שהם אשכרה מסמסים לה בכמויות. לא קונה את זה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

והיות וכמעט כל מי שהימרתי עליו לגמר הודח, לא נותר לי אלא לאחל לסיון ועמיר לצלוח את ההדחה האחרונה, וקיבינימאט שמישהו משניהם יקח כבר את המיליון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

 

כרגיל, אני אכתוב פה את שלושת האנשים, שלדעתי, אחד מהם יודח ( וכרגיל, אני גם אטעה:() :

 

* ליהיא.

* נופר.

* סיוון.

 

 

לפחות אני מודע לעצמי :(.

 

בכל מקרה, כבר מההתחלה שטענתי שבתור מתמודד, לי עוז הוא דמות חלשה ואין לו סיכוי לעבור יותר מהדחה אחת- שתיים.

 

רוני,

 

אני לא מאמין שהעורך עזר למתמודדים במשחק אל תפיל את המיליון, ע"י לחישה באוזניות. פשוט לא נשמע לי הגיוני. השאלות אכן היו קלות וזו כנראה העזרה היחידה, שהייתה שם.

 

לגבי המשחק של פרידה - אז כן, גם אני מאמין שמשהו פה לא כשורה, אבל לא מצד התוכנית, אלא רק מצד המשתתפת עצמה. היא ממש לא רוצה ללכת, פשוט משחקת אותה "אני לסבית קולית" :).

 

אם כבר מדברים על דברים שלא מריחים טוב, אז זה כל העניין עם ליהיא. אני, בכל ליבי, לא מאמין שהכל טהור איתה עד עכשיו.

פורסם
אני לא מאמין שהעורך עזר למתמודדים במשחק אל תפיל את המיליון, ע"י לחישה באוזניות. פשוט לא נשמע לי הגיוני. השאלות אכן היו קלות וזו כנראה העזרה היחידה, שהייתה שם.

 

לגבי המשחק של פרידה - אז כן, גם אני מאמין שמשהו פה לא כשורה, אבל לא מצד התוכנית, אלא רק מצד המשתתפת עצמה. היא ממש לא רוצה ללכת, פשוט משחקת אותה "אני לסבית קולית" :).

 

אם כבר מדברים על דברים שלא מריחים טוב, אז זה כל העניין עם ליהיא. אני, בכל ליבי, לא מאמין שהכל טהור איתה עד עכשיו.

 

לא יודע אם לחישה באוזניות, אבל שים לב שבשאלה על השם של התינוקת של עמיר, פרידה אמרה משהו כמו "מה פתאום מיטל? בגלל מטולה?" וחצי שנייה אחרי זה היא אמרה "טוב, זה בטח מיטל, בגלל מטולה" ושמה את כל הכסף על זה. עכשיו תגיד לי - מי שם את כל הכסף שיש לו לתקציב על כף המאזניים בצורה כזו?

לדעתי, האח הגדול הבין מאוחר מדי שהמתמודדים שלו כנראה יותר מדי מטומטמים ואין סיכוי שיצליחו בעצמם, ועזר להם ברגע האחרון כדי שיהיה להם קצת כסף... אבל זו רק תחושה :-P

 

ואגב, פרידה היא הכל חוץ מקולית.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
רוני היקר, אתה היית זוכר מה אמרת לפני חודשיים ? שם מתרחשים יותר אירועים מאשר במציאות כך שזה אפילו יותר קשה.

 

מה קשור לפני חודשיים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הדחה ברורה סוף סוף השרמוטה הולכת הביתה.

כל הכבוד לנופר שרכבה על ג'קי כל הדרך אל הגמר, קצת צניעות לא הייתה מזיקה והיא הייתה יכול למתן את ההתלהבות שלה כאשר ג'קי לידה אכל את הלב...


×
×
  • תוכן חדש...