Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פרידה מעצבנת ונפוחה מעצמה, שמח שהיא הלכה.

ג'קי סמרטוט יתר על המידה, קצת עילג וגאה בזה.

ליהיא, צריך בכלל לפרט?!

נופר צעקנית וקצת לא מחוברת למציאות.

עמיר, עצבן בהתחלה אך התגלה כרע במיעוטו.

סיוון, למלמית אבל אמיתית ומצחיקה, מעדיף שהיא תקח על פני שאר הפוזרים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

נאה דרשת, למעט עמיר, שלדעתי בתחילת העונה פשוט לא הבין את הסיטואציה שהוא נמצא בה והתנהג כמו אידיוט. למזלו, עם הזמן הוא קלט את העניינים והתחיל להיות אחד הדיירים שאני יותר מחבב בבית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

סיוון ועמיר הם הרע במיעוטו מבחנתי.

כל שאר הדיירים פשוט מעצבנים אותי,כל אחד בדרך שלו.

העונה בכלל לא התחברתי לשום דייר,או לכאלה שכן,עזבו מוקדם מהצפוי.

 

היחסים של סיוון ועמיר אינם שונים ממה שהיה לסער ואיילה בעונה הקודמת,כניראה בגלל השעמום שהיה בבית בעונה הקודמת,ההפקה סחתה את המיץ עד הטיפה האחרונה מהיחסים בינהם,כל מילה,כל תגובה,כל הבעת פנים שודרו,עד למצב ששתיהם היו בלתי נסבלים.

העונה בגלל עומס הריבים והאירועים,ההפקה לא שמה דגש גדול על סיוון ועמיר ולא גרמה לצופים להתחיל לסלוד משניהם.

אם הבית היה משעמם כמו בעונה הקודמת והיה דגש על כל שטות בינהם,אני מאמין שגם אותם לא הייתי סובל,אבל מזל שהיה את פרידה והריבים שלה עם כולם ועוד כמה יחסי ביניים מצחיקים כמו עתי וליהי,ג'קי ונופר.

 

אם לבחור אז רק עמיר או סיוון,השאר פשוט מעצבנים אותי.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

ח'ברה אני רואה שיש הרבה סרטונים על ההדחות בפייסבוק וזה לא עובד אצלי.

מישהו יכול להעלות לפה?

יש סרטון שבו כתוב שנופר הורסת לעצמה לפני הגמר ועכשיו בטוח שהיא לא תזכה.

והאמת שמאחורי ההדחה של פרידה.

קובי

פורסם

אני חייב להבין משהו פעם אחת ולתמיד

מי זה ה"ראוי" הזה ?

גם בהשרדות, "הוא לא ראוי ל..."

מי זה הראוי הזה, או שאוהבים את המשחק של X או שלא, או שמתחברים ל Y או שלא, מה זה ראוי ? מישהו כתב חוקים שאני לא מכיר ? אם הוא שקרן הוא לא ראוי ? אם היא אהבלה היא לא ראויה ? ראויה למה ? לייצג אותי באום שמום? להיות ראש ממשלה?

 

קצב לא היה ראוי להיות נשיא המדינה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
כתבה צהובה מתמיד:

הנסיכה הפסולה: למה נופר לא ראויה לזכות בגמר "האח הגדול"?

 

מי שראוי לזכות גם ככה לא יזכה...

 

אמנם צהובה, אבל נכונה מאוד. אין שום דבר אותנטי, אמיתי, ישראלי או לגיטימי בהתנהגות של נופר. סתם צרחנית מגעילה עם עבד נרצע לרגליה.

 

ואמנם אני מגיב קצת באיחור, אבל אין מצב שפרידה עפה באופן לגיטימי אם היא לא עפה עד עכשיו. זה לא מסתדר סטטיסטית, כמו כל העונה הזאת. מה שהופך את הכל למיותר ועלוב (שלא לדבר על הוצאת כסף במרמה מהציבור). ובלי קשר, בוואלה/פייסבוק עשו משאל וג'קי ינצח, כשדווקא ליהיא קרובה אליו בהפרש של אחוזים בודדים. סיוון ועמיר נמוך למטה, עם אחוזים בודדים לכל אחד.

 

בקיצור - זו העונה הראשונה שבה הזוכה באמת "לא ראוי" (עם כמה שאני שונא את המונח המטופש הזה). בעצם הוא כן ראוי - לשתי סטירות ובעיטה. (ואם ליהיא תנצח אז באמת אוי ואבוי).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המסמך הבא הועלה בשעה 21:09 בפורום "האח הגדול" בתפוז, ועד כה (נופר יצא ממש לפני כמה דקות) הוא מדוייק להפליא.

(לינק להודעה: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=2077&MessageId=151016363)

אם ג'קי יוצא עכשיו וליהיא מנצחת, אזי המסמך נכון 1:1.

 

איציק

Bigbrother.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...