Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ניחוש שלי:

 

ג'קי יוצא היום.

 

למרות שלא חושב שמגיע לו לצאת היום,פרידה תעלה ראשונה לגמר.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לא להאמין. תאהבו אותה או לא, פרידה היא ה-דמות של העונה ולא ייאמן שהיא לא מגיעה לגמר.

 

אני לא חיבבתי אותה לאורך העונה, במיוחד את הקריזות שהיו לה, אבל לא היה לי ספק שהיא תהייה בגמר.

 

אני חייב לציין, שלכל אורך העונה נפוצו שמועות כאלו ואחרות על הדיירים ורובן נופצו בשלב כזה או אחר.

 

השמועה כי ההתמודדות של ליהיא לא כשרה כדת ודין, כמו שאר הדיירים, עדיין קיימת ואי אפשר להתעלם מהעניין.

 

שמתם לב שרוב הפעמים בהם היא הודחה, שני השמות האחרונים שנקראו, היו שלה? בנוסף, שמתם לב שכל פעם, כמו היום, המצלמה מתמקדת בה והיא ממלמלת "ליהיא, ליהיא ", כאילו היא משחקת אותה שהיא יודעת שהיא הולכת לעוף ובסוף היא נשארת?

 

בקיצור, אני מאוכזב מהגמר.

 

נ.ב

 

אל תתפלאו אם ליהיא תזכה, פשוט אל תתפלאו.

פורסם

כרגיל, הדחה מופרכת.

אני שמח שפרידה הלכה, והגיע לה לעוף הרבה לפני, אבל ליהיא עקפה אותה? כמאמר הגברת:

What are you doing guys, it's not ok!! :lol:

שוב הוכח כמה מכור המשחק הזה, כמו בכל מיני הדחות. כנראה באמת סגרו איתה משהו, כי אין מצב שסימסו לה יותר מפרידה (ומאלעד, ומעתי וכו').

 

גמר מעפן, עונה מעפנה, מתמודדים מעפנים.

 

תרשו לי לפתוח את הימורי הגמר:

 

5. ליהיא

4. סיון

3. עמיר

2. נופר

1. ג'קי

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אמנם לא ראלי, אבל כך אני מקווה שהגמר יראה (בצירוף נימוק):

 

5. ג'קי - טיפש, חושב שהוא מצחיק ודי פתאט בגלל כל הקטע עם נופר.

4. עמיר - תופס יותר מדי מעצמו.

3. ליהיא - חברה של פרידה ומעצבנת, אבל מצחיקה לפעמים.

2. נופר - כוסית.

1. סיוון - הכי Down to earth.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

למרות ששנאתי את פרידה, היא הייתה צריכה להיות חלק מהחמישייה. (אבל לא למקום הראשון)

ועם כל הכבוד לסיוון שהיא הכי נורמלית, ובאת היא הכי קרובה לכדור הארץ. אבל לא מגיע לה.

כל השהות שלה בבית קשורה לעמיר.איפה העצמאיות? משהו שאפשר יהיה לזכור ממנה שלא קשור בה ובעמיר. 

למי שמגיע מה5 הללו היא נופר. למרות שיש לה פתיל קצר, והיא צועקת ווהיא מעצבנת ככה.

שנאתי אותה בשבועות הראשונים,אבל לאט לאט מבינים שהיא הכי אמיתית בבית הזה.

והיא לא תלוייה באף אחד. מנגד שמישהו היה תלוי בה.

רק שליהיא לא תקח, כי אז באמת בושה שככה נראת ״הדמות שעם ישראל מזד**/הה איתה״.

 

 

 

 

 

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

כמו שכתבתי לפני שבוע (דף 28 ) אני בעד סיוון כי אני פשוט נגד כל היתר.

לא שזה משנה משהו, אני לא מסמס לאף אחד ואני בכלל בעד שאלין תזכה בעונה הקודמת ! :p

 

היציאה של פרידה אתמול כל כך הצחיקה אותי, כבר ראיתי אותה מתגלגלת במדרגות מרוב מהירות שהיא דפקה שם.

איך היא התחילה לנהל לארז את האולפן, מצחיקה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com


×
×
  • תוכן חדש...