Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אנשים רואים את ההתנהגות שלה "מעניינת" ומשאירים אותה על בסיס "קטעים פה, תשארי" כנראה.

 

ואולי היא נשארת בגלל הרייטינג, לך תדע...

 

לי יש שני דברים להגיד לאחר הצפייה בפרק האחרון (את הקודם לא ראיתי):

 

1. הבית הזה בפירוש מאגד את חבורת האנשים המטומטמת והמגעילה שראיתי מעודי, אפילו ביחס לעונות הקודמות. כל אחד מגעיל בדרכו, למעט אולי סיוון, שעוד לא עשתה או אמרה משהו שיכול לפסול אותה לחלוטין.

2. הקטע עם סיוון והדג היה מהמצחיקים שראיתי בחודש האחרון, אם לא ה... פשוט נשפכתי מצחוק. ואסיים ב: "מה היא אמרה?", "הא!" :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כמו שכבר כתבו באיזה דף קודם פה, הדג הוא כוכב העונה

הקטע של סיוון והדג אתמול קרע אותי מצחוק, זה היה פשוט חזק !

 

אם ההפקה משאירה את פרידה או ה SMSים, לא נדע...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לי-עוז הזה חי בסרט, הוא חשוב שהוא כ"כ גדול בחוץ וכולם אוהבים אותו והוא מסוגל לקבור כל אחד שם ב-2 דקות בחדר האח הגדול.

כנראה שהוא שכח שהצופים מצביעים (לכאורה) ולא הדיירים בבית, ושהוא עוד לא היה מועמד להדחה אפילו פעם אחת, כך שהוא לא יודע בכלל מה כוחו בחוץ.

לדעתי הוא או ליהיא עפים בשבת.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אותו דבר נכון גם לגבי ליהיא, גם היא חושבת שהיא חזקה בבית.

 

אני לא מבין את פשר ההתלהבות מסיוון.

 

פעם, כשהייתי ילד, ניסו ללמד אותי שכל מי שלמד בתיכון 5 יחידות מתמטיקה וסיים בציון טוב +, הוא אדם חכם. וובכן, סיוון הוכיחה לי אחרת.

פורסם

בגדול סרטון לא מעניין שאחד הקטעים בו זה שנופר נותנת בומבה לאלעד תוך כדי משחק ב wii שהיה להם במשימת בית הכלא

שניה נראה אם אני מוצא לך אותו

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
יש למישהו את הסרטון של נופר שזכה ל4 מיליון כניסות?

מעניין אותי לדעת מה זה הסרטון.

 

קשה להגדיר את זה כסרטון של נופר.

הסרטון הוא חלק מבלוג-וידאו של בחור בשם ריי וויליאם ג'ונסון.

מדי כמה ימים הוא מפרסם סרטון שבו הוא סוקר סרטונים חדשים ביוטיוב או כאלה שעשו באזז.

 

אני מנוי לערוץ שלו (מומלץ) וכמוני יש עוד 3+ מליון, תוסיף צופים מזדמנים וקיבלת 5-7 מליון צפיות אוטומטית לכל סרטון שלו.

 

בכל אופן הוא לא כל כך הבין מה הולך בסרטון (אף אחד לא טרח לידע אותו שמדובר באח הגדול הישראלי).

פורסם

בעניין האח הגדול, אבל לא מהעונה הזאת:

עם כמה שעדני קנטי עצבנה אותי בעונה הקודמת, אני כל כך מזדהה עם טור שהיא כתבה. אין בו כדי להצדיק דברים או מעשים שהיא עושה במישור הפוליטי-מדיני, אבל הוא בהחלט משקף תמונה עגומה מאוד של המציאות שבה אנו חיים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כן, זה נכון מאוד. וזה לא קורה רק בספרות, לשון ותנ"ך, גם באנגלית, מתמטיקה, היסטוריה, אזרחות... בכל אחד מאלו המורים מתקשים לעמוד בקצב, ולא ברור אם זה בגלל שהתלמידים נעשים מטומטמים יותר או בגלל שהם עצלנים יותר. ואולי אלו באמת גם המורים עצמם...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עכשיו השאלה האם זה באמת כזה נורא או לא.

אולי זו טבעה של שפה ?

ואם אתם חושבים שאני בעד מה שקורה לעברית, ממש לא.

כל פעם שנכתבת הודעה עם פעלים בגוף ראשון עתיד שמתחילים ביוד אני מרגיש אי נוחות, אפילו כשהם מדברים אפשר לשמוע את הילדים היום מבטעים את האות יוד ולא אלף.

(עד מצב שכתבות בעיתון אוטו כבר נכתבות ככה)

הא הידיעה כבר שנים איננה נאמרת או נכתבת במקום הנכון אפילו ע"י כתבי טלויזיה בכירים.

אבל אולי אני דינוזאור ואולי זה מציק רק לי, שפה אמורה לחבר בין אנשים והשימוש בה אמור להיות קל, אנשים מחפשים נוחות וקיצורים, זה לא סתם שהמילים הכי נפוצות בשפה (כן / לא) הן הקצרות ביותר, נוחות.

וזה מה שאנשים עושים, הם משדרגים את השפה שיהיה להם נוח יותר להשתמש בה, לפעמים לא כל השידרוגים טובים.

 

באיזה שהוא מקום זה אפילו קצת מתנשא להגיד "השפה שלי טובה יותר משלך", אפרופו טרד האח הגדול.

זה אולי אחד הדברים שהביא את חמתם של דיירי הבית על ליאם (כן היתה מישהי כזו בבית)

מה זה שפה טובה ?! אם אף אחד לא הבין מה היא מדברת בבית זו שפה גרוע, אם כולם מבינים את ג'קי אז זו שפה מצויינת. (שוב מבחינת תפקידה של שפה לחבר בין אנשים)

 

ואני לא טוען שהעברית שלי טובה ד"א, רחוק מכך, אני אולי מודע טיפה יותר להטיות עבר הווה עתיד ובניינים אבל זה אולי פסיק מכמות החוקים שיש שלא לדבר על לזכור את כל יוצאי הדופן בשפה.

 

כל עוד מבינים אותי, אני שמח :-)

קפיש ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

(עד מצב שכתבות בעיתון אוטו כבר נכתבות ככה)

 

באיזה שהוא מקום זה אפילו קצת מתנשא להגיד "השפה שלי טובה יותר משלך", אפרופו טרד האח הגדול.

זה אולי אחד הדברים שהביא את חמתם של דיירי הבית על ליאם (כן היתה מישהי כזו בבית)

מה זה שפה טובה ?! אם אף אחד לא הבין מה היא מדברת בבית זו שפה גרוע, אם כולם מבינים את ג'קי אז זו שפה מצויינת. (שוב מבחינת תפקידה של שפה לחבר בין אנשים)

 

הלו! על זה אני חייב להגיב.

 

נכון, בגיליון 300 התפרסמה כתבה שבתוכה הייתה תיבה קצרה שכתב בחור שאיננו כתב של המגזין, ובה נכתב פועל בגוף ראשון יחיד עם יוד בהתחלה. בתור אחד האנשים היחידים שעושה הגהות למגזין, לצערי הייתי עמוס מאוד באותו החודש ולא הספקתי לעבור על חצי מהמגזין. אין לך מושג כמה זה הכעיס אותי לראות שזה הגיע לדפוס, גם מכיוון שאיכשהו זה חלף מתחת לרדאר של העורך ושל מישהו אחר שעשה הגהות (והיו עוד טעויות ב-150 מילה של הטקסט). כנראה שזה היה חודש לחוץ במיוחד, אם דבר כזה לא עבר הגהה כמו שצריך, אבל דע לך שזה לא היה קורה לו הייתי מספיק לעבור על הכל (וכן, זה לא תירוץ, אבל תאמין לי שעיצבן אותי יותר מאת כל אחד אחר לראות את זה בגיליון המודפס).

 

ובנוגע לשפה הטובה - מצטער, אני מעדיף עשר ליאמיות על פני ג'קי אחד, שלא רק מדבר איום ונורא, אלא גם מודה בזה בפה מלא. יענו, היום זה אין להגיד "אני טמבל, אני לא יודע אנגלית, אני לא יודע עברית, אני לא יודע כלום". ביחד עם הקול היבבני והילדותי שלו (שאשכרה נשמע כאילו הוא עושה בכוונה), הבנאדם ממש מעורר בי חלחלה. וזה עוד לפני שמשקללים את המסכנות הכללית שלו ואת עובדת היותו סמרטוט רצפה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...