Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המסמך נכון ואמיתי,יש עילה לתביעה? (מסמסי המסרונים)

 

בכל אופן,אני מעדיף את ג'קי על ליהיא כזוכה באח הגדול.

מנוע V6 בלי להתבייש.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סקופ !!!

ליהיא יוצאת עכשו, גקי הוא המנצח הגדול , ובצדק !!

 

לצערי הרב צדקת.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עזבו הדחות, העיקר שמג'יק ינצח.

 

 

היה ברור...

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

ג'קי הוא הרע במיעוטו. לאף אחד מהחמישייה לא הגיע.

עונה עגומה, ללא ספק הגרועה מבין השלוש שהיו עד כה.

 

ג'קי זכה ברגע שהוא יצא לאח הגדול בספרד, אני מאמין שנשכח ממנו מהר מאוד.

אין איזה מישהו מהפורום שהולך לעונה הרביעית, שיהיה יותר מעניין? :lol:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
לצערי הרב צדקת.

 

איציק

 

איציק ידידי שלום רב !

אם כוונתך לניצחון הבינוניות והפשטות והאנושיות, וראית באח הגדול בניצחונו של גקי כאכזבה טעית, כי תוכנית ריאלטי כאח הגדול, אינה אמורה להוציא מתוכה אינטלגנצייה גאונות, אלא פשטות , חיוך ועשיית טוב על הלב !

ואת זה עשה לי גקי.

ליהיא ונופר עשו לי חשק, והמבין יבין.

להתראות באח הגדול 4 !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה לכולם על ההשתתפות בטרד, אנחנו הזוכים הגדולים, שישבו פה והעבירו את הזמן אחד עם השני בכיף ולא בריבים על סיגריות :)

נתראה בטרד האח הגדול 4 ;-)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לכל אורך הדרך, טעיתי בניחושים של המודחים, אבל לגבי המנצח הגדול, צדקתי כבר מההתחלה :).

 

זה היה ברור שסיוון לא מתאימה לגמר ועמיר, כמו נופר, מספיק חזק להגיע לגמר, אבל לא יותר מזה.

 

הציפיות שלי מהגמר היו פשוטות: נופר וליהיא החוצה - לפחות את זה קיבלתי :).

 

בקיצור, המון מזל טוב לג'קי והרבה הצלחה בהמשך.

 

ליהיא,

 

Good Bye Honey.

פורסם
הבינוניות והפשטות והאנושיות,

 

סליחה, אבל למה בינוניות פשטות ואנושיות צריכות לבוא ביחד? אי אפשר להיות אנושי גם בלי להיות פשוט או בינוני? ג'קי הוא התגלמות הטמבל הישראלי. הוא לא יודע כלום והוא נהנה מזה. הוא לא מתאמץ בשביל להיות חכם יותר, מוצלח יותר, מבין יותר. הוא לא מצליח ולא רוצה גם לצאת מהסמרטוטיות הכללית שלו, ונופר היא דוגמה חיה לכך. זה מודל לחיקוי? כן בטח...

 

תודה לכולם על ההשתתפות בטרד, אנחנו הזוכים הגדולים, שישבו פה והעבירו את הזמן אחד עם השני בכיף ולא בריבים על סיגריות :)

נתראה בטרד האח הגדול 4 ;-)

 

איזה זוכים גדולים. כולנו הפסדנו שבזבזנו את הזמן על הזבל הזה. את העונה הבאה אני לא רואה. ואם עוד חצי שנה-שנה אני אכתוב פה שכן, אז תזכירו לי את הת'רד הזה בבקשה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
איציק ידידי שלום רב !

אם כוונתך לניצחון הבינוניות והפשטות והאנושיות, וראית באח הגדול בניצחונו של גקי כאכזבה טעית, כי תוכנית ריאלטי כאח הגדול, אינה אמורה להוציא מתוכה אינטלגנצייה גאונות, אלא פשטות , חיוך ועשיית טוב על הלב !

 

אומנם מאוחר ומיותר לשפוך עוד מילים על הדבר הזה - אך למען הסר ספק אני אגיב:

ג'קי הוא לא בינוניות או פשטות או אנושיות, הוא נמוך מזה בהרבה. אני יכול להבין את העובדה שהרבה אנשים התחברו לפשטות שבו, אך יכול להיות שאנחנו, כצופים, לוקחים את זה "קשה מידי" ומצפים מ"סתם תכנית ריאליטי" שתוציא לנו זוכה, שאם כבר מתעסקת ב ריאליטי-טראש, לפחות עם מסר חינוכי כלשהו (וכאשר אנחנו מבינים שהזוכה הוא רחוק מזה, זה מאכזב מאוד).

משום מה עם שפרה דווקא הצליח לנו, והצלחנו (בתור קהל) לתת לה כח להגיע למקום הראשון ולהראות לכולם שיש גם זוכים אינטלגנטים בתכנית ריאליטי שכזאת.

יכול להיות שג'קי הוא בחור מקסים, אבל אני לא חושב שהוא יכול להראות דוגמא למופת בכל המובנים (במיוחד אם שמים אותו ליד שאר המתמודדים בתכנית) ולכן אני לא חושב שמגיע לו לזכות בפרס הזה.

 

ואפרופו חשק; נופר עושה לי חשק להקיא רק מלשמוע אותה ('צטער, יש לה קול חרא). אם כבר חשק אז לפחות תגיד סיוון !.

 

שבוע טוב

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
ואפרופו חשק; נופר עושה לי חשק להקיא רק מלשמוע אותה ('צטער, יש לה קול חרא). אם כבר חשק אז לפחות תגיד סיוון!

:mm_yeah:

מרגע שהבנתי שאף אחד מהצמד עמיר&סיון לא יקח את הגמר, הבנתי שאין לי מה להמשיך ולראות. הייתי מעדיף לקום בבוקר ולהתעדכן מי ניצח, הסיבה היחידה שהמשכתי לראות זה כי זוגתי שכנעה אותי (זאת בערך התוכנית היחידה שאנחנו רואים ביחד).

הנחמה היחידה שלי היא שג'קי נאלץ מגיל צעיר לפרנס את המשפחה שלו, ואולי במקום כלשהו מגיע לו קצת העושר הזה. ועדיין, זה מאוד מאכזב לדעת שהעם העדיף לבחור בו, בדיוק מאותן סיבות שרוני מנה ושאין טעם שאחזור עליהן.

 

אכן, סיום דפוק לעונה דפוקה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

איזה ערסית הנופר הזו!

מזל שלא זכתה. :lol:

 

ג'קי הוא הרע במיעוטו בעונה הזו, אני מקווה בשבילו שלא יתפזר על הכסף.

לעשות מיליון ברגע באופן חד פעמי זה אומנם לא קל.

אבל זה חד פעמי.

צריך לדעת לייצר כסף מהכסף.

 

מקווה מאוד בשבילו שידע להתנהל נכון.

אני לא חושב שיש לו עתיד בתור סלבריקה, פשוט כי אין לו את מה שדרוש בשביל למכור את עצמו הלאה לטעמי.

אם כן, אני אופתע לטובתו.

אופנוען


×
×
  • תוכן חדש...