Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ובנוגע לשפה הטובה - מצטער, אני מעדיף עשר ליאמיות על פני ג'קי אחד, שלא רק מדבר איום ונורא, אלא גם מודה בזה בפה מלא. יענו, היום זה אין להגיד "אני טמבל, אני לא יודע אנגלית, אני לא יודע עברית, אני לא יודע כלום". ביחד עם הקול היבבני והילדותי שלו (שאשכרה נשמע כאילו הוא עושה בכוונה), הבנאדם ממש מעורר בי חלחלה. וזה עוד לפני שמשקללים את המסכנות הכללית שלו ואת עובדת היותו סמרטוט רצפה.

למרות שאין לי פייסבוק, קבל לייק עצבני! :mm_yeah:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שפה משתנה מדור לדור.

 

אומרים שהמדע מתקדם מהלוויה להלוויה, לשפה יותר קל להתנתק מהמוסכמות.

 

יש כאלה שרואים בזה משהו עצוב, או תהליך רע. בסופו של דבר לי קשה לקרוא את "הזקן והים" בתרגום המקורי יותר מכל מאמר אקדמי. לאמריקאי או בריטי בשנות ה 20-30 יהיה קשה לקרוא את המלט.

פורסם

תיבה קצרה שכתב בחור שאיננו כתב של המגזין, ובה נכתב פועל בגוף ראשון יחיד עם יוד בהתחלה.

ועל זה נאמר "פעם אחץ זיינתי כבשה, פעם אחת, וכל החיים עכשיו לא שוכחים לי את זה !" ;)

זה אולי היה במקום אחד בעיתון, אבל באיזה מקום - דווקא באחד הגליונות הכי חגיגיים, דווקא בכתה של דני, דווקא בעיתון בו דני הזכיר בתור העורך כמה הוא מתגעגע לעברית של פורת ;)

ובנוגע לשפה הטובה - מצטער, אני מעדיף עשר ליאמיות על פני ג'קי אחד, שלא רק מדבר איום ונורא, אלא גם מודה בזה בפה מלא. יענו, היום זה אין להגיד "אני טמבל, אני לא יודע אנגלית, אני לא יודע עברית, אני לא יודע כלום". ביחד עם הקול היבבני והילדותי שלו (שאשכרה נשמע כאילו הוא עושה בכוונה), הבנאדם ממש מעורר בי חלחלה. וזה עוד לפני שמשקללים את המסכנות הכללית שלו ואת עובדת היותו סמרטוט רצפה.

אתה נשמע כאילו אתה מתגונן ממשהו שאני אומר כשאנחנו בעצם באותו צד אם לא הבנת אותי (או שאני לא הבנתי אותך), אבל בוא נודה על האמת, אנחנו מעטים מול רבים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
ועל זה נאמר "פעם אחץ זיינתי כבשה, פעם אחת, וכל החיים עכשיו לא שוכחים לי את זה !" ;)

זה אולי היה במקום אחד בעיתון, אבל באיזה מקום - דווקא באחד הגליונות הכי חגיגיים, דווקא בכתה של דני, דווקא בעיתון בו דני הזכיר בתור העורך כמה הוא מתגעגע לעברית של פורת ;)

 

מסכים איתך לגמרי. זו אחת הסיבות שזה עיצבן אותי במיוחד. בדר"כ אני גם לא מעלה דברים כאלה בפומבי, אבל מי יודע, אולי זה יגרום להם להשקיע קצת יותר. הדברים האלה חשובים, אסור לזלזל בהם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בקיצור, ברשותכם, בואו נחזור לנושא המקורי.

 

ההימור שלי, להדחה היום, הוא אחד משלושת השמות הבאים:

 

* סיוון.

* ליהיא.

* לי עוז.

 

 

בהצלחה לכולנו :).

פורסם

וואו, איזו הפתעה.

קשה לי להאמין שמישהו העדיף את ליהיא המעצבנת על-פני אלעד, אבל שיהיה..

חבל, הוא היחיד שעוד איכשהו הייתי בעדו.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

מה אתה מופתע? כבר ממש לא נראה לי שיש קשר בין ההצבעות בפועל להדחות. מבחינתי הימורי הדחה הם בבחינת "את מי ההפקה אוהבת פחות".

 

חוצמזה, אם בשתי העונות הראשונות היה קל לבחור צד כי היו טובים ברורים ורעים ברורים (גם אם לכל אחד היו את הטובים והרעים שלו). הפעם פשוט אין מה לבחור - כולם עלובים, פאתטיים או מרושעים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מהרגע ש-יגאל עף אמרתי שמשהו כאן לא נראה לי.. איך לכל הרוחות ליהיא עדיין בבית? ופרידה??!

 

ההפקה מעורבת כאן יותר מאשר הצופים לפי דעתי. עונה הזויה לגמרי.

פורסם

נראה כאילו סגרו "דיל" עם ליהיא..

 

אין לי פייבוריט בכלל בעונה הזו,אבל נראה לא הכי אמין הקטע של ההדחות.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

פשוט לא יאומן שאלעד עף. או שהמציאות באמת חזקה מכל דימיון או שמישהו מתערב בהצבעות. ג'קי ונופר הם פשוט בלתי נסבלים, וזה לא שפרידה וליהיא הם א-גרויסע מציאה, אבל ביחס לג'קי ונופר הן עדיין נסבלות, למרות הכל.

זה יהיה מאוד עצוב אם מישהו משניהם יזכה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כנראה שבאמת מבין כולם לגמר אני אהיה בעד סיוון.

יותר נכון אני נגד נופר גקי ליהי או פרידה אז לא נשאר הרבה יותר מסיוון.

מצד שני אני לא בטוח שההצבעות משנות משהו אז מה זה משנה בעד מי הקהל.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com


×
×
  • תוכן חדש...