Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו רוצה שהשרשור הזה יינעל, שימשיך באותה רמה של שלושת ההודעות שמעליי.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאוד מאוכזב מהפרק האחרון. גורם לי להרגשה של משחק מכור.

 

אני לא אאמין בחיים שהעדיפו להשאיר את ליהיא ולא את עתי.. COME ON YOU GUYS...

 

לפי דעתי, יואב פשוט השפיל את עצמו והשיא היה כשהוא אמר שלאסי שהוא חשב שהוא סתם מתלהב, בהתחלה.

 

אני מאמין שהיה פה חתיכת תרגיל יחצ"ני, אבל יואב פשוט יצא קטן תרתי משמע. אי אפשר היה להסתיר גם את העובדה שהוא פשוט היה בהלם ולא חשב שיודח. אם כזו התנהגות מצידו, אז כנראה שזה היה צריך לקרות.

 

לגבי עתי, בחור מאוד סימפטי. עזבו את העניין עם ליהיא לדקה, כאדם בפני עצמו, היה אחד האנשים היותר טובים ונחמדים בבית.

פורסם

יואב יצא מהבית בהלם ושוק.אפילו "לא רצה" לראות את הקליפ שלו.

על כל שאלה שניה של ארז ואסי יואב ענה ב :"מה?",ואז ענה.

הוא היה בהלם והתשובות הקצרות שלו זה מחוסר בטחון.הוא רצה לשחק אותה "קול" וגבר ושהכל בסדר.

אבל זה לא יצא לו. רק משפט אחד נורמלי יצא לו מהפה לקראת הסוף.

אם היו מביאים לו 15-30 דקות להבין מה קורה הוא היה מדבר אחרת.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

ההתנהגות של יואב לאחר שיצא מהבית, כפי שאני מנתח אותה, היתה בסה"כ ניסיון כושל לשדר "עסקים כרגיל". מרוב שהוא התאמץ להסתיר את הסערה שהתחוללה בתוכו, הוא החל לדבר בעוקצנות גועלית ובתוקפנות מטופשת. ילד קטן וטיפש, זה מה שהוא.

בהסתמך על ההיסטוריה שלו בבית, אני די בטוח שהוא אינו מתנהג כך באופן רגיל, אבל אם ככה הוא מגיב במצבים שבהם הוא נלחץ, טוב שהוא עף מהבית. אנשים כמוהו בטח לא צריכים לנצח.

בחיי, די ריחמתי על ארז ואסי שהיו צריכים לראיין את הייצור הזה.

 

בנוגע לעתי:

כבר ברגע שהוא וליהיא נותרו השניים שמועמדים להדחה, פרצו מסלון ביתי שאגות שמחה. כל הערב רציתי שליהיא תודח, אבל ברגע שהיא התחילה להתפלל לכך שהיא תהיה המודחת, פתאום קלטתי שהעונש הכי גדול בשבילה זה להישאר בבית, והתחלתי להתפלל לזה שעתי יצא. כל דבר רע שיקרה לבחורה הזאת מגיע לה. היא הרויחה את זה ביושר.

קשה לי להאמין שיהיה גבר כלשהו שירצה להיכנס איתה למערכת יחסים רצינית לאחר שראה את פרצופה האמיתי נחשף לעיני כל בתוכנית.

מהבחינה הזאת, אבירם חייב לעתי תודה ענקית על כל עגמת הנפש שעתי מנע ממנו אם הם באמת היו מתחתנים.

 

דייר נוסף שרציתי לדבר עליו הוא רם:

אע"פ שעקרונית אני נגד ניסויים בבע"ח ומשתדל למחזר ככל הניתן, אני מודה שלאחר הצפיה בו אמש, חל בי רצון עז לעשות פוליש-וקס לקרחת שלי עם חומר שגרם סבל לחיות ושהאריזה שלו אינה ניתנת למחזור. אלוהים, הוא כמה שהוא מ-ע-צ-ב-ן :2gunfire:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אגב, רם היה איתי בחטיבת הביניים וקצת בתיכון, הוא נראה אותו דבר בדיוק רק קצת חולה יותר.

אדם מתנשא, מאוד מעצבן ובעל התנהגות נשית, תמיד תהינו מתי כבר ייצא מהארון.

 

אז הנה, זה קרה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=u6avT9eZETo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

זה מצחיק שרם חיי בסרט שהאנשים שמכירים אותו חושבים שהוא לא הומו.

ממש שקוף שהוא שייך לקהילה.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

אלעד,אני מסכים בדיוק אם מה אמרת. כמו שאומרים +1

 

לגבי היציאה של עתי,מההלם,אף אחד לא נפרד ממנו לשלום בשניות הראשונות,נראה לי שגם הדיירים היו כ"כ בטוחים שליהיא תצא.

 

כעתי התראיין,הוא טען שהוא ימשיך את הקשר עם ליהיא..אני לא מאמין לו,נראה לי שהוא אמר את זה כי הוא חייב להיות אמיתי כלפי הצופים ואחר כך כלפיו.חבל.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
זה הדבר הנכון גם בשבילי נפשית, כדי להיות בריא נפשית...

על מי הוא בא לעבוד?! הדבר האחרון שאפשר להגיד על הייצור הזה זה שהוא בריא נפשית :lol:

אלעד,אני מסכים בדיוק אם מה אמרת. כמו שאומרים +1

רגע, אז עכשיו גם אתה רוצה לעשות פוליש-וקס לקרחת עם חומרים שנוסו על בע"ח ושנמכרים באריזות שאינן ניתנות למחזור? :-D

 

פרנקוס, הוא מנתניה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

גם בתור אדם שממחזר כל מה שרק אפשר, מאוד אוהב בעלי חיים (יותר מבני אדם) שומר על הטבע והכיר במהלך חייו עשרות הומואים באופן קרוב מאוד (לא כזה קרוב!) רם הזה פשוט ממשיך להיות אותו ייצור שהיה בחטיבת ביניים והתיכון.

אני רואה שהוא לא עושה את זה בכוונה, גם אז הוא לא עשה את זה בכוונה, אבל הוא מצליח להפוך כל נושא שיוצא מהפה שלו למעצבן!

זו הייתה היציאה מהארון הכי מעפנה שראיתי בחיי.

חוץ מזה אני לא מבין על מה ההתרגשות שלו, חצי תיכון ניסה להגיד לו שהוא רמאי בדמקה, נראה כאילו הוא היחידי שלא הבין את זה.

 

בנושא יציאתו של הממושקף, חוסר ביטחון קלאסי, אני לא מאמין שיש פה אנשים שנפלו בהצגה הזאת וחושבים שהוא יצא גבר גבר, אני בטוח שעכשיו גם הוא מרגיש מטומטם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

במחשבה שניה, יש לי תובנה נוספת על היציאה הפומבית של רם מהארון:

מהיכרות איתו, הוא רודף פרסום בצורה קיצונית. מאז ומתמיד הוא חשב איך "לעשות את המכה" ולהתפרסם. בעברו הוא עמד גם בראש הסניף המקומי של תנועת שינוי, ולאחר שהיא ירדה מגדולתה, מצא את תנועת הירוקים כמצע נוח להגשמת השאיפה שלו להגיע לעמדות פרסום וכוח. אני מזכיר לכולם שבתעודת הזהות שלו באח הגדול הוא הצהיר שברצונו להיות ח"כ, וידוע לי שכבר כמה שנים הוא משנן את המנטרה הזאת.

נכון שכל מי שמכיר אותו יכול בקלות להאמין לזה שהוא הומו, ולמרות זאת, עדיין מקנן בי הספק שמא לא מדובר כאן אלא בתרגיל שכל מטרתו זכיה באהדת הקהל וסימפטיה משאר דרי הבית. לא יודע, עד שלא אראה אותו עושה מעשה הומוסקסואלי שלא ניתן לפקפק באמיתותו (וממש אין לי עניין לתפוס אותו באמצע פעילות ספורטיבית מהנה במיוחד, בעעעעע...), אני מפקפק בכל הסיפור שלו.

Mark my words.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טוב, נזכרתי מאיפה אני מכיר אותו!

 

יש לנו חבר משותף שהזמין כמה חברים יום אחד לארוחת ערב.

זה היה לפני שנה וחצי בערך.

הוא היה שם ולא אפשר לי להוציא את המצלמה שלי (שאני תמיד מוציא כשיש דברים מצחיקים) כי הוא אמר שהוא לא רוצה שאף אחד יראה דברים שיכולים למנוע ממנו יום אחד להיות חבר כנסת.

 

באיזשהו רגע הוא התחיל לעשות חיקויים של נאצים (וזה היה מצחיק כי הוא גרמני) ואז צעק עלי לכבות את המצלמה ולמחוק את מה שצילמתי.

 

זה הזוי בהתחשב בעובדה שהוא היום 24 שעות מול מצלמה ופולט לא מעט שטויות.

פורסם

אוי, גדול! צחקתי עכשיו איזה חמש דקות רצוף. מפגן ההיסטריה בעקבות העזיבה של עתי פשוט קורע מצחוק. ג'קי היה השיא: "רק אתמול דיברתי איתו פעמיים! רק היום חיבקתי אותו בבוקר! איך!?!? איך לקחו אותו ממני!". הבנאדם פאקינג יצא מהבית, לא הפך לצמח!

 

והיציאה הפומבית מהארון של רם - פתטי ברמות. מי הוא שהוא שם את עצמו למוציא הלאומי מהארון? ממתי הוא מדבר מטעם קהילת ההומואים? ומה זאת הגישה העלק מסכנה הזאת? "אני צריך כוס מים, לא כולם ביחד". יאללה... על מי אתה חושב שאתה עובד?

 

אה, ואלעד הזה, מרגע לרגע כשהוא משתחרר מתגלה כמה הוא מגעיל. מה זה הדיבור הזה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...