Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסוסה עשתה את שלה, הגיע הזמן לשחרר ולתת לה לחזור ל-L.A.

 

אחרי שצפיתי (אתמול) בפרק, התרשמתי לטובה מרוב הדיירים החדשים. נראה אם הם יצליחו לעשות משהו משמעותי בבית ולהישאר עד הגמר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אבירם מתחיל לעשות חיים: http://www.mako.co.il/entertainment-celebs/local/Article-66da8c82ca6ed21006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=237936823

 

אני חייב לומר שאני גאה בו בצורה שלא תיאמן. הייתי רוצה לפגוש אותו ברחוב וללחוץ לו את היד ולהגיד לו שהוא יצא מהעניין עם ידו על העליונה.

 

על ההשפלה שעברו הוא ומשפחתו, בין אם זה פה או בין אם זה בחו"ל, הכאב וכל הדמעות והכי חשוב, בזבוז של פאקינג 6 שנים בשביל בחורה, שלכולנו מספיקים חודשיים, כדי לקבוע מה שאנחנו חושבים על זה ואני לא אפרט זאת, אבל אלו בכלל לא דברים טובים.

 

אז כן, גם אני לא אוהב את כל אלו שמנצלים את 15 דקות התהילה שלהם בצורה כזו מוחצנת, אבל המקרה הזה הוא מאוד יוצא דופן, מבחינתי.

 

שלא תבינו לא נכון, אני מאוד בטוח בגבריות שלי, אבל עכשיו אני פוחד "ליפול" על בחורה רעה פי שבעתיים.

 

(תודה על ניצול הבמה)

 

בקיצור,

 

מחזיק אצבעות לתוכנית היום :)

פורסם

לנופר הזאת יש פשוט קול חרא. אי אפשר לשמוע אותה כי היא כל הזמן צורחת, פשוט מגעילה. יאללה שתעוף כבר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נופר מגעילה, ליהיא מזוויעה, אבל מבחינתי פרידה שברה את כל השיאים. האישה הזאת שתלטנית, צעקנית, אגואיסטית, היסטרית, סחטנית ומומחית בהפעלת מניפולציות רגשיות זולות. איך שהיא צעקה על סיוון שכולה ניסתה לגרום לה להבין את הצד של שאר הדיירים, פשוט גועל נפש. וזה עוד לפני שדיברתי על כל הקטע עם הסיגריות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מכות/דקירות וכו" זה אנשים חסרי תרבות ופשוט "חיות אדם". לא קשור לנשים או לגברים. בקיצור, נתת דוגמא רעה.

 

תשים 5 גברים בבית ו-5 נשים בבית במשך מספר חודשים. הגברים, גם אם תהייה תחרות על הנשים וריבי אגו, עדיין יסתדרו ביחד יותר טוב מהנשים.

 

תראה איך עתי לא אוהב את עמיר (אני מאמין שזה די הדדי) ועדיין הם לא מתנהגים כמו נופר וליהיא.

 

זו ממש לא דוגמה רעה, זה בדיוק מה שקורה במדינה שלנו.לצערי....

אבל זה ידוע שנשים יותר קנאיות זו לזו ויש להן צרות עין אחת על השניה.

וכן- ליהי חייבת לעוף,די מספיק. אי אפשר יותר.

פורסם

כ-מ-ע-ט וריחמתי על ליהיא, בפרק האחרון.

 

ההתנהגות של נופר היא מתחת לכל ביקורת.

 

לא מזמן היה פה שרשור "האם אני ערס". וובכן, יש לכם דוגמא חיה לכך.

 

לי עוז הוא המשתתף הכי חכם בבית. יודע להסתדר עם כולם וכאשר יש ריב, הוא פשוט הולך הצידה.

פורסם

בכלל, כל הבנים מסתדרים שם הכי טוב.אפילו עתי ואמיר שכנראה לא הכי מחבבים אחד את השני לא יוצרים וויכוחים ולא עושים בלאגן.

לעומת זאת אין בחורה אחת בבית שלא נמצאת בכסאח עם מישהו ולא יוצאת על אחרים בצרחות.

(החדשות עדיין לא, אבל חכו פרק-שניים :lol: )

V5

פורסם

איזו דרך מקורית להעלות את הרייטינג :lol:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מיסטר מיאגי התהפך בקברו :wink:

אלעד קרע אותי מצחוק אתמול בקטע שליהיא הרעיפה עליו חיבוקים ונשיקות ואמרה לו שהיא אוהבת אותו 8 (מתוך 10) ואת עתי 6, אז הוא שאל אותה אם זה אומר שגם הם הולכים לעשות סקס במקלחת :lol:

ספיקינג אוף דה סוסה, יש שמועות (שקשה לי להאמין להן) שהיא בהריון. מעתי. :?

 

מעניין איך ג'קי יגיב כשמושא חלומותיו תיכנס לבית "האח הגדול" שבוע הבא..

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...