Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: פיאט 500C אבארת' בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבארת' שלישית במספר עומדת להגיע ארצה.

ה-500C תשווק בישראל עם מנוע 1.4 ליטר טורבו, תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית ואופציה לצביעת Bi-Color.

המחיר - החל מ-180 אלף ש"ח.

 

500C אבארת'

 

500C-1.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אני לא מומחה גדול, אבל המחיר נראה לי הזוי. במחיר הזה אפשר לקנות רכבים (שלטעמי) נותנים תמורה יותר מלאה לאגרה, בפחות כסף.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אני לא חושב שיש הרבה רכבי קבריולט ספורטיבים במחיר הזה

בכל מקרה, זה לא הגיוני שהבדל של כ10 אלף שקל יהיה בין הידני קופה לאוטומט קבריולט.

פורסם
אני לא מומחה גדול, אבל המחיר נראה לי הזוי. במחיר הזה אפשר לקנות רכבים (שלטעמי) נותנים תמורה יותר מלאה לאגרה, בפחות כסף.

 

בוא ותראה לי עוד קבריולט שגם גודשת וגם חדשה מהחברה וגם אם אפשרות צביעה כזאת שעולה פחות מרבע מיליון ש''ח. אני בטוח שגם אם היו מתחמרים אותה ב100 אלף היו אומרים שזה מחיר הזוי, אם זה הזוי אז לכו קנו פוקוס מקל אוטו.

בגלל שזה פיאט אז המחיר מוגזם??

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

לאדע בקשר למחיר אבל אם כבר גג פתוח שיורידו את כולו. זה נראה כאילו מישהו פתח את הגג כמו קופסא של סרדינים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

החל מ180 אומר שהמחיר יהיה בטח 200K עם הצביעה הזו ואפילו צפונה.

 

האם מישהו יוציא 200K על הרכב הזה? ימים יגידו.

 

אמנם עדיין הרכב לא זמין לנהיגת מבחן ולא ברור מה הוא יודע לתת לנהג (בטח השילדה מכויילת אחרת בגלל חוסר הגג) אבל הגג אקורדיון הזה קצת מפדח בשביל רכב של 200K. זה נראה יותר רכב של בחורות :)

 

מיועד לחובבי או חובבות רטרו מובהקים והגיר רק מצביע על כך שהרכב הולך לנישה מסויימת , כמו כן ב200K הייתי מצפה לקבל קצת יותר סוסים .

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מסכים עם אייל לכל אורך הדרך וזה לא קורה הרבה.

מה שכן, מאוד אהבתי את הצביעה והאפשרויות הרבות שיש ל500 רק המחיר...

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

שלום לכולם

 

לפי תמונות שראיתי עם מספר ישראלי(אבא צילם)

הזמינו כבר 2 מכוניות כאלה בארץ

בצביעה הזאת

ממש מדהימה אני חייב לציין

 

טל.

פורסם
לאדע בקשר למחיר אבל אם כבר גג פתוח שיורידו את כולו. זה נראה כאילו מישהו פתח את הגג כמו קופסא של סרדינים.

 

חח הרגת אותי עם הסרדינים!

 

ואני איתו בדעה ,אם כבר קבריולט ,אז עד הסוף ,פה הם כאילו עשו שלושתרבעי עבודה.

פורסם

התמונות האלה עושות לי כאלה רגשי חרטה שלקחתי משפחתומטית יפנית ליסיניגית ארצישראלית (כן אני מדבר על מאזדה 3) ולא את הבונבוניירה הזאת.

אני פשוט כל פעם מתלהב מהעיצוב של הרכב הזה.

Polo 2012

פורסם
סליחה אבל ממש לא ברור לי הרכב הזה.

הרי מי שמחפש יכולות דינאמיות יקנה סגורה ידנית.

מי שמחפש פוזה לא ממש יקבל בשמחה את הקשיחות הספורטיבית.

 

פעם ראשונה שאתה רואה רכב ספורטיבי/ספורט עם גג פתוח?

חשבתי שאחרי 70 שנה (או יותר) הבלבול אמור היה להסתיים..... :wink:

 

:lol:

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...