Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב ויכוח סוער על טיפים לשליחים -

 

כמה טיפ אתם נוהגים לתת לשליח של FAST-FOOD?

בעיקרון למלצר במסעדה זה "קל" הרוב נותנים 10-15% מהחשבון.

 

לדעתי - שליח עובד קשה יותר מהמלצר, ולכן מגיע לו גם טיפ ראוי, ולא שנקל.

 

ובנוסף - האם אתם משלמים טיפ גם כאשר ישנם דמי משלוח?

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי - שליח עובד קשה יותר מהמלצר, ולכן מגיע לו גם טיפ ראוי, ולא שנקל.

 

ובנוסף - האם אתם משלמים טיפ גם כאשר ישנם דמי משלוח?

 

אני נותן 10 ש"ח. עם כל הכבוד, שליח לא עובד קשה יותר ממלצר, שמשרת אותי לאורך זמן.

אני משלם גם אם יש דמי משלוח. דמי המשלוח הולכים למעסיק, לא לשליח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני היחיד שלא נותן טיפ לשליח של הפיצה? :?

אני פשוט לא מבין למה הוא צריך לקבל טיפ על זה שהוא סה"כ עושה את העבודה שלו בלי שום אקסטרות (בשונה ממלצר שאשכרה יש לו השפעה חיובית\שלילית על השהייה במסעדה) ונוסע 200 מטר עד לבית שלי עם פיצה...

פורסם

גבר, תן טיפ לשליח, זו העבודה שלו וטוב נעשה אם נדאג שלכמה שיותר אנשים תהיה עבודה.

אני נותן בין 5ל10 אלא אם כן ההזמנה היתה גדולה במיוחד.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בדיוק לאחרונה היה לי ויכוח כזה עם חברה שלי.

היא טוענת שגם לשליח צריך לתת 12% מסך ההזמנה כמו למלצר... :roll:

כמובן שזה המון כסף אם עושים הזמנה גדולה וקצת מידי כסף אם עושים הזמנה קטנה.

אז בד"כ עושים כמו שאני טוען ונותנים באיזור ה-10 שקל.

פורסם

גם אני בין 5 ל-10 ש"ח, אלא אם זו הזמנה גדולה ואז קצת יותר.

נותן גם כשגובים דמי משלוח.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

אני נותן יותר לשליחים משהו כמו 15-20 שקל. למלצרים במסעדה נותן 10% מההזמנה :)

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
אני אפילו לא אכנס לדיון הזה.

מסכים... כל העיסוק החולני הזה בכסף באופן כללי ובטיפים באופן פרטני

הוא מחלה חברתית קשה, שמתבטאת בביטויים כגון קמצן/פראייר/לארג'/מגיע/לא מגיע/וגו'.

 

או כמו שאמרתי למישהו, העולם מתחלק ל-2: חמדנים וקנאים.

 

תנו לחיות!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...