Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באותה נשימה שווה מאוד להזכיר כאן גם את השליחים של כדי המים למניהם (מי עדן, נביעות וכד'). גם להם אתם נותנים טיפ?

 

אי- אפשר.

 

תמיד משאירים להם את הכדים הרייקים מחוץ לבית והם פשוט מחליפים אותם.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בגלל זה לאנשים כמוך שאני זוכר שלא משאירים שקל אני מגיע אחרון אם יש לי סבב משלוחים. אתה לא חייב לי ואני לא חייב לך.:wink: כמה פעמים שתקבל את האוכל קר תלמד לבוא באוטובוס ולקחת לבד. כל עוד אני עומד בהתחייבות זמנים שאומרים לך גם לא תקבל שום פיצוי:-D

 

אז זהו, שאתה כן חייב לי והתפקיד שלך הוא להביא לי את האוכל שהזמנתי בזמן (וכל עוד זה בזמן סביר להניח שהוא לא יספיק להתקרר).

כן, זה כל התפקיד של שליח, לדאוג לשלוח את האוכל בזמן, לעומת מלצר שצריך לדאוג שהסועדים יהיו מרוצים לאורך כל השהות במסעדה (ומלצרים שעושים לי טובה שהם משרתים אותי גם לא רואים שקל אחרי זה, למרות שזה קורה לעתים רחוקות מאוד)

לעומת זאת, לא כתוב בשום מקום שאני צריך להביא לשליח טיפ, ככה שאני לא חייב לך כלום.

 

ד"א, תאמין לי שאם אני אקבל משלוח של אוכל קר אני אקבל פיצוי באבוע.

פורסם

יש אזורים שההתחייבות שלנו זה לשעה. כל עוד הגעתי אליך עד שעה אתה לא תקבל שום פיצוי.:wink: אתה יכול לקפוץ עד מחר אבל אני עובד פה שנתיים ואני יודע. זה לא דומינוס פה, יגידו לך ביפה שתלך לחפש את החברים שלך. בגלל זה אנחנו אומרים לפני ביצוע ההזמנה את זמן ההגעה, לא מתאים לך תזמין במקום אחר. כבר היה חכמולוג כמוך שהיה מזמין קבוע כל שבת בבוקר ומוציא שקל לשליח. הוא כבר מזמן לא מזמין אצלנו אחרי שלמד את הלקח.:-D

יש עוד כמה לקוחות שכולנו מכירים ואם אני או שליח אחר רואים שהם הזמינו אז אנחנו יושבים במסעדה עד הדקות האחרונות ומחכים לעוד משלוחים לכיוון, בנתיים האוכל שלו מתקר-ר :-P .

פורסם
קבוע כל שבת בבוקר ומוציא שקל לשליח. הוא כבר מזמן לא מזמין אצלנו אחרי שלמד את הלקח.:-D

 

ואני בטוח שהבעלים של המקום מבסוט שהוא מפסיד ככה לקוחות קבועים :?

פורסם
יש אזורים שההתחייבות שלנו זה לשעה. כל עוד הגעתי אליך עד שעה אתה לא תקבל שום פיצוי.:wink: אתה יכול לקפוץ עד מחר אבל אני עובד פה שנתיים ואני יודע. זה לא דומינוס פה, יגידו לך ביפה שתלך לחפש את החברים שלך. בגלל זה אנחנו אומרים לפני ביצוע ההזמנה את זמן ההגעה, לא מתאים לך תזמין במקום אחר. כבר היה חכמולוג כמוך שהיה מזמין קבוע כל שבת בבוקר ומוציא שקל לשליח. הוא כבר מזמן לא מזמין אצלנו אחרי שלמד את הלקח.:-D

יש עוד כמה לקוחות שכולנו מכירים ואם אני או שליח אחר רואים שהם הזמינו אז אנחנו יושבים במסעדה עד הדקות האחרונות ומחכים לעוד משלוחים לכיוון, בנתיים האוכל שלו מתקר-ר :-P .

 

ידידי, אתה רק מצדיק עוד יותר את התואר של "נותן שירות גרוע", מטרתך בתור שליח הוא להביא את המשלוח בזמן ובטח לשביעות רצונו של הלקוח בלי שום קשר לטיפ שלך, בעל עסק שנותן לשליחים שלו להתנהג כך במודע הוא פשוט טיפש וחסר ידע בסיסי בעסקים.

אם משכורתך מבוססת על טיפים, עזוב את העבודה וחפש מקום שמעריך קצת יותר את העובדים שלו, טיפ הוא צ'ופר ולא חובה, ואני עבדתי 6 שנים בתור מלצר גם בתור תלמיד ,גם בתור סטודנט וגם בתור חייל,תאמין שאני מבין מצויין את נושא הטיפים,אבל התנהגות כמו שלך ללקוח היא טיפשית וחסרת אחריות,אין לך מה להתגאות בה.\

פורסם
לכיוון, בנתיים האוכל שלו מתקר-ר :razz: .
אתה רואה????

כל מה שאתה יכול לעשות מעבר לתפקיד שלך זה אולי לדאוג שהפיצה שלי תשאר חמה.

לא מגיע על זה טיפ.

 

אגב, אם אני אוהב את הפיצה שלי רותחת, ולאחר שאתה מביא לי אותה אני מחמם אותה במיקרוגל - אז עקצתי?

פורסם
יש אזורים שההתחייבות שלנו זה לשעה. כל עוד הגעתי אליך עד שעה אתה לא תקבל שום פיצוי.:wink: אתה יכול לקפוץ עד מחר אבל אני עובד פה שנתיים ואני יודע. זה לא דומינוס פה, יגידו לך ביפה שתלך לחפש את החברים שלך. בגלל זה אנחנו אומרים לפני ביצוע ההזמנה את זמן ההגעה, לא מתאים לך תזמין במקום אחר. כבר היה חכמולוג כמוך שהיה מזמין קבוע כל שבת בבוקר ומוציא שקל לשליח. הוא כבר מזמן לא מזמין אצלנו אחרי שלמד את הלקח.:-D

יש עוד כמה לקוחות שכולנו מכירים ואם אני או שליח אחר רואים שהם הזמינו אז אנחנו יושבים במסעדה עד הדקות האחרונות ומחכים לעוד משלוחים לכיוון, בנתיים האוכל שלו מתקר-ר :-P .

 

תזכיר לכולנו איפה אתה עובד?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
ידידי, אתה רק מצדיק עוד יותר את התואר של "נותן שירות גרוע", מטרתך בתור שליח הוא להביא את המשלוח בזמן ובטח לשביעות רצונו של הלקוח בלי שום קשר לטיפ שלך, בעל עסק שנותן לשליחים שלו להתנהג כך במודע הוא פשוט טיפש וחסר ידע בסיסי בעסקים.

אם משכורתך מבוססת על טיפים, עזוב את העבודה וחפש מקום שמעריך קצת יותר את העובדים שלו, טיפ הוא צ'ופר ולא חובה, ואני עבדתי 6 שנים בתור מלצר גם בתור תלמיד ,גם בתור סטודנט וגם בתור חייל,תאמין שאני מבין מצויין את נושא הטיפים,אבל התנהגות כמו שלך ללקוח היא טיפשית וחסרת אחריות,אין לך מה להתגאות בה.\

 

לא רק שאני לא נותן שרות גרוע, אני נותן שרות מצויין! העובדות הן שאני עובד כאן כרגע ול-א יכול לעזוב את העבודה, אני משלם את כל ההוצאות של הקטנוע+הדלק בכל משמרת+כל הבלאי שיש לי מהנסיעה+ השיחת טלפון שאני צריך לעשות כי ביקשו להתקשר מלמטה ולא לצלצל כי הילדים ישנים!!! אז כן, החיילים המסכנים שמזמינים פיצה 4 איש יכולים לזרוק כל אחד שקל וחצי ולהשאיר לשליח וכן אחד שהזמין אוכל צריך לדעת שזה לא כולל שרות! אני זוכר כל לקוח ולקוח אחרי שנתיים תהיה בטוח בזה ולכימעט כולם אני משתדל להגיע כמה שיותר מהר שהאוכל יהיה כמה שיותר חם כי הם מעריכים את זה. מי שלא מעריך יקבל את האוכל במינימום מאמץ ממני ואני ממש אבל ממש לא הולך להתאמץ! בעל הבית יודע שאם הוא יביא קטנועים משלו לעסק ויתחיל לממן הכל הוא יפשוט את הרגל אז הוא מביא שליחים כמוני שיש להם קטנוע ושמשלמים הכל מכיסם ולא מצפה שניסע מיד לקיבינימט למשלוח בודד ועוד לאיזה אחד שחושב שמגיע לו משהו מעבר לשרות הבסיסי. אני פורש מהדיון הזה כי כבר היו דיונים דומים והעברתי את הנקודה שלי, ניעמס לי לחפור כל שניה ולהסביר את אותו הדבר עשר פעם.

*לבחור למעלה, אני עובד בכמה מקומות וזה לא עיניינך. הגישה שלי זה גישה של כל השליחים אני פשוט היחיד שרושם כאן ומגיב לשטויות האלה.

פורסם

מ.ש.ל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זכותך לחשוב מה שאתה רוצה וזכותך להתנהג כמו שאתה רוצה, אבל דעתי היא שאתה עדיין ילד שצריך להתבגר כי אתה לא מתייחס לעבודה כמו אדם בוגר, אני בתור לקוח מצפה ממך בתור שליח להביא לי את האוכל כמה שיותר מהר ובמצב האופטימלי כמו שהיו מגישים לי אותו במסעדה, אותי זה לא מעניין ולא צריך לעניין אם הקטנוע שלך או של בעל העסק, לפי תגובתך זה נראה שזה בכלל לא משנה גם לך, ההתנהגות שלך ללקוח היא לפי הצורה שבה הוא מצ'פר אותך.

כמו שכבר רשמתי לך ,טיפ הוא צ'ופר ולא חובה אלא אם נאמר אחרת בזמן ההזמנה,ולא צריך להיות קשר בין ההתייחסות שלך ללקוח לבין האופן שבו הוא בוחר או לא בוחר לתת טיפ ,אני בטוח גם בלי שתענה לי שלא לכל נותן שירות שמשרת אותך בצורה זאת או אחרת אתה נותן טיפ, בלי קשר לצורה שהוא התייחס אלייך.

ודבר אחרון,כמו שכבר אייל רשם,ישנם מצבים שלא מתוכננים, ואני בטוח שגם לך קרה שלא היה לך במקרה כסף קטן לתת טיפ למרות שהתכוונת, אני דיי בטוח שלא נתת לשליח 20 שקלים או יותר,ולא קרה שום דבר,לא לשליח ולא לך.

שיהיה לילה טוב.

פורסם

"שמם של השליחים".

 

תשמעו, שליח הוא אותו תלמיד/סטודנט שצריך את הכסף בדיוק כמו המלצר.

אבל משום מה ליבם של כולם יוצא אל המלצרים "המסכנים" שיושבים במזגן וצריכים גם להביא את האוכל, גם לשאול אם הכל בסדר וגם להביא מפיות וחשבון בסוף!

ועוד יש להם 2-3 שולחנות!

ממש כולי דמעות.

ומשאירים להם 10-15% מארוחה. ואם זה יוצא 10 שקל או 100 שקל לשעה עבודה - SO BE IT.

 

את המלצר אמור בעל המסעדה לממן - הוא כמובן לא עושה את זה. הוא נותן לכם לשלם על זה.

 

טיפ הוא תוצר של הערכת תודה על שירות טוב.

אני אישית הבאתי לשליחים טיפים יפים ולמלצרים יצא שיצאתי ולא נתתי טיפ.

שמישהו חושב שמגיע לו משהו והוא מתנהג אלייך כאילו אתה חייב לו אז הוא יכול ללכת לחפש.

 

אם מלצר ישקיע (וההבדל בין מלצר חרא למלצר מצויין הוא לא כזה גדול) אז יקבל מה שמגיע לו.

וגם שליח אם יגיע תוך זמן סביר יקבל מה שמגיע לו. (לדעתי מינימום 10 ש"ח, ומי שעושה טובה ונותן 5 זה מעפן).


×
×
  • תוכן חדש...