Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב, אני חייב לציין שאני די התאכזבתי מהתגובות.

 

משום מה מלצר נתפס בתור מקצוע שצריך לצ'פר ולעודד כי הוא מסכן ועובד קשה, והשליח סתם אחד.

 

אני רוצה לציין שאני נוהג לתת למלצר טיפ יפה, אבל יש איזשהיא נקודה שזה עובר ממצב של טיפ יפה לאבסורד.

כלומר אם החשבון נמוך יחסית הטיפ יהיה גבוה האחוזים, אם החשבון יהיה גבוה הטיפ באחוזים יהיה נמוך.

 

לשליח לא אתן אף פעם פחות מ-10 ש"ח.

 

וגם הפסדתי בהתערבות אז יופי... :oops:

פורסם

אני נותן בדרך כלל לשליח של פיצה 10 ש"ח אם אני מזמין פיצה אחת שעולה 45-50 ש"ח.

 

תלוי גם בכמות שמזמינים ובסכום לתשלום- ברור שאם אני וחברים שלי נזמין נגיד 5 פיצות ( וזה קרה כבר לא פעם אחת ), אז השליח יקבל טיפ גדול יותר.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
ולמה למלצר מגיע?

 

המלצר הולך למבטח מביא לך את האוכל, מביא לך מפיות וחשבון.

וגם ארוחה של 200 שקל או יותר לכמה חברה זה לא משהו בשמיים.

אז משאירים לו 20/30/50 ש"ח על חצי שעה - שעה "עבודה", שנטו הוא משקיע בך 3 דקות.

 

שליח יוצא אלייך בכל מזג אוויר, מסכן את עצמו ולא מגיע לו טיפ? וואלה יופי.

 

ואני מניח שאם אתה יוצא ליום עבודה, היכן שאתה עובד, אז זה רק כאשר מזג האוויר מושלם, כשהתנועה זורמת, יש מספיק מקומות חנייה וכולם מחייכים ומנופפים לשלום? אחרת, גם אתה אמור לקבל טיפ על כל יום עבודה שלך.

 

"השליח יוצא אליך, מחרף את נפשו למענך, גומע מרחקים ומקדיש את חייו למען מגש פיצה משפחתית ב- 59.90..." ממש!

 

עם כל הכבוד (ואין יותר מדי כבוד - כולנו יודעים בדיוק איך נראים השליחים על הקטנועים כשהם קצת ממהרים) - מלצרות זו קריעת תחת! זה לא כזה פיקניק לעמוד על הרגליים 8-9-10 שעות עם הפסקה של 15 דקות בקושי, ועוד תמיד לשמור על איזה חיוך דבילי רק בשביל שלא יבאסו לך קצת את האווירה.

 

לצערי, אני מטפטפ שליחים בלא יותר מ- 5 שקלים. ואם אני משלם דמי משלוח אז הוא יכול לשכוח גם מזה. ממש מעניין אותי שדמי המשלוח הולכים למעסיק ולא לשליח - זו בעיה שלו עם המעסיק. אני לא קיים בעולם הזה כדי לפרנס את שניהם.

 

הסיבה היחידה שאני בכל זאת משלם טיפ לשליחים זה רק בגלל שהם תופסים אותך בביצים. כבר קרה לי 2-3 מקרים ששליח שהיה מבקר אצלי באופן די קבוע מאגדיר, ולא קיבל טיפ, הביא את ההזמנה שלי Up Side Down בלשון המעטה. אז חיכיתי תקופה, הגיע שליח אחר ומאז אני יוצא ידי חובה.

 

כנ"ל עם שליח מהסופר מרקט. לפעמים הייתי עושה משלוחים משם (ומשלם קרוב ל- 30-35 שקלים על המשלוח במעמד הקנייה). לא הייתי נותן לו טיפים אז הוא תמיד היה "ממהר" והיה זורק את כל הקניות שלי על הרצפה. מאז אני כבר לא קונה שם.

 

והנה שאלה לכל אלו שמצ'פרים את השליחים של המזון המהיר: נגיד וזה שליח של Fedex, UPS, הדואר וכד' שמביא לכם חבילה. לשליח כזה אתם גם נותנים טיפ? אין צורך לענות, אני יודע את התשובה.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם

קצת על החיים מחוץ לבועה ה"גוש דנית", יש לי שליח שמבצע משלוחים למזון לחיות בית, מבצע כ 5-10 משלוחים ביום ופה זה לא פיצה מחורבנת, פה זה שק מזון לכלב של 15-23 ק"ג.

 

מעולם ואני מדגיש, מעולם הוא לא קיבל אפילו שקל אחד שחוק.

 

חבר בעל עסק לפיצות שעושה את המשלוחים בעצמו מדווח על מגמה זהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באותה נשימה שווה מאוד להזכיר כאן גם את השליחים של כדי המים למניהם (מי עדן, נביעות וכד'). גם להם אתם נותנים טיפ?

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
חבר בעל עסק לפיצות שעושה את המשלוחים בעצמו מדווח על מגמה זהה.

 

הזמנתי פיצה "באיזור שלך", והשליח אמר לי "אני לא לוקח טיפים מחיילים" (להבות חביבה אגב).

 

לעומת כל השליחים שמגיעים לקריה, אתה על מדים, והוא אומר לך "גבר, מה עם טיפ?".

משכנתא זה קל

פורסם

אני יכול להבין את הקטע של לא לתת טיפ לשליח.

אבל אני לא יכול להבין למה מלצר כן ולשליח לא.

 

עבדתי במלצרות, סתם חארטה, תפסיקו כבר לעשות מזה כאילו זאת עבודת כפיים איומה ונוראה, אותו חרא אוכלים בהמון עבודות שאין בהם טיפ.

עבדתם פעם בהגברה ותאורה?

פורסם
הזמנתי פיצה "באיזור שלך", והשליח אמר לי "אני לא לוקח טיפים מחיילים" (להבות חביבה אגב).

 

לעומת כל השליחים שמגיעים לקריה, אתה על מדים, והוא אומר לך "גבר, מה עם טיפ?".

למה? כי חייל מסכן ואין לו שקל על התחת אבל להזמין פיצה ב70 שקל יש לו? כי לפי מה שאני זוכר כשלהורים שלי ולי לא היה כסף הייתי קונה בכסף הזה אוכל בסופר שהספיק לי לשבוע ולא פיצה. אני לא אכנס לדיון הזה כי כבר חפרנו במספיק דיונים דומים רק לא מובן לי הקטע...אתה רעב באמצע הלילה תרים את התחת, תרד 4 קומות, כנס לאוטו, תסע 15 דקות למסעדה ותקח את האוכל בטייק אווי .

פורסם
כי חייל מסכן ואין לו שקל על התחת אבל להזמין פיצה ב70 שקל יש לו
כן! לחייל יש 20 שקל, הוא אוסף עוד 4 חיילים שגם להם יש 20 שקל ואז הם כולם ביחד מזמינים פיצה פעם בחודש.

מה הבעיה?? לספר לך כמה החייל מקבל משכורת בחודש?

 

למה למלצרים כן ולשליחים לא?

כי יש מלצרים שעושים מעבר מאשר להביא אוכל ולשרת אותך, הם מחמיאים לך, מייעצים לך, מחייכים אליך, הם לא חייבים לעשות את זה אבל הם עושים.

 

מה השליח עושה מעבר לעבודתו??? נוסע בגשם ובברד??? לא מתאים לו? שלא יסע. לא מרגיש צורך להביא לו על זה טיפ.

פורסם

בגלל זה לאנשים כמוך שאני זוכר שלא משאירים שקל אני מגיע אחרון אם יש לי סבב משלוחים. אתה לא חייב לי ואני לא חייב לך.:wink: כמה פעמים שתקבל את האוכל קר תלמד לבוא באוטובוס ולקחת לבד. כל עוד אני עומד בהתחייבות זמנים שאומרים לך גם לא תקבל שום פיצוי:-D

פורסם
למה? כי חייל מסכן ואין לו שקל על התחת אבל להזמין פיצה ב70 שקל יש לו? כי לפי מה שאני זוכר כשלהורים שלי ולי לא היה כסף הייתי קונה בכסף הזה אוכל בסופר שהספיק לי לשבוע ולא פיצה. אני לא אכנס לדיון הזה כי כבר חפרנו במספיק דיונים דומים רק לא מובן לי הקטע...אתה רעב באמצע הלילה תרים את התחת, תרד 4 קומות, כנס לאוטו, תסע 15 דקות למסעדה ותקח את האוכל בטייק אווי .

 

א. נראה לי מוזר ששליח שמרוויח מינימום+טיפים=יותר מחייל בחודש, מבקש שאני אוסיף לו לטיול לתאילנד.

ב. מה שאני עושה עם ה358 שקל החודשיים שלי זה ענייני, ואם בא לי להזמין בזה פיצות אז זה מה יש.

ג. אתה מדבר על מצב שיש לי כסף, אוטו, דלק. כשאתה חייל, יש לך רק אחד מהדברים בכל פעם.

משכנתא זה קל

פורסם

איזה יופי איך כולכם כפרות מתוקים ולארג'ים, מעניין איפה הייתם כולכם כשאני הייתי שליח המוסר שווארמה עם ברך מדממת וגוף משופשף אחרי שדקה קודם נמרחתי על הכביש :roll:

 

לענייננו: הטיפ שניתן לשליח מגיע נטו אליו, וזו הערכת שירות טובה שהוא ביצע. קטנוע במזג אויר נאחס תחת לחץ זמן וסיכון, אלו שיקולים שיש לקחת בחשבון.

 

לעומתו - מלצר משרת אותי סבבה לאורך הארוחה , אבל בל נשכח שכל שקל טיפ שהוא מקבל הולך למעסיק, ומזה המעסיק משלם לו את המשכורת. דפדפו קצת, אני חושב שפעם כבר עשינו את הדיון הזה. יש עניין לא לטפפ (פועל של לתת טיפ :lol: ) מלצר/ית, הכסף לא אומר לו "תודה על השירות" , הכסף הזה הולך למעסיק , ואם היו מספיק טיפים לכסות את המשכורת לאותו היום, רק מנק' זו המלצר נהנה ממשהו.

 

בכל מקרה , אם בהשוואות עסקינן: אם מלצר כן מקבל טיפ, אז שליח על אחת כמה וכמה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

"המילה טיפ היא בכלל ראשי תיבות באנגלית - promptness To insure - כלומר להבטיח דיוק", אומר אילן שנהב, הבעלים של רשת בתי הקפה אילנ'ס. לדבריו, הנוהג לשלשל כמה שקלים לנותני שירות החל במאה ה-18 באנגליה כשבני המעמד האריסטוקרטי היו נפגשים בסניף הבנק הוותיק ללויד ומפטפטים על כוס קפה. הם נהגו להשאיר למלצרים מטבע של פני כדי להודות על השירות, ולא פחות חשוב: כדי להבטיח שירות אדיב ומדויק גם בפעם הבאה שיגיעו.

 

 

קרדיט לאתר "וואלה".

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
בגלל זה לאנשים כמוך שאני זוכר שלא משאירים שקל אני מגיע אחרון אם יש לי סבב משלוחים. אתה לא חייב לי ואני לא חייב לך.:wink: כמה פעמים שתקבל את האוכל קר תלמד לבוא באוטובוס ולקחת לבד. כל עוד אני עומד בהתחייבות זמנים שאומרים לך גם לא תקבל שום פיצוי:-D

אז אתה אומר לי בעקיפין שהסיבה להשאיר לשליח פיצה טיפ זה:

אם בפעם הבאה יהיה לי אותו שליח פיצה, ויהיה לו סבב, אז בתנאי שהוא יזכור אותי, זה שהביא לו טיפ, אז הוא יביא לי את הפיצה ראשונה כדי שהיא תשאר חמה?

נשמע בולשיט, אתה לא חושב?


×
×
  • תוכן חדש...