Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב נוסע יפה עם או בלי מזגן דלוק.

לעיתים, כהמזגן מופעל, יש רעידות קלות בסרק שאנ מרגיש דרך ההגה. כאילו מנוע סרק לא מפצה פיצוי מלא על כניסת הקומפרסור, והמנוע עובד 100 סל"ד נמוך מדי.

תושבות מנוע תקינות.

44K לא עשה כלום.

 

הצעות ייעול?

פורסם

44K הכניס כסף למי שמוכר/מייצר/משווק אותו שזה התפקיד שלו אז למה אתה אומר שלא עשה כלום?

ועכשיו ברצינות כנס לבדיקה במחשב כדי שיגלו מה הבעיה.

תרשום מאיזה אזור אתה ואני מאמין שימליצו לך לאיפה כדאי.

יש ברכב הזה כלכך הרבה מחשבים שלא הייתי מנסה לבדוק לבד בלי ידע ובלי ציוד.

מישהו פעם כתב פה שאפילו מצבר קצת חלש בC5 יכול לגרום לתופעות מוזרות אפילו שהוא מניע תקין.

פורסם

אני עם C5 2003

סובל מאותם בעיות מאז תחילת הקיץ

 

יש תחושה מוזרה של סלד קופצני בעיקר לקראת עצירה ברמזור או משהו דומה.

 

כמובן רק ש AC עובד.

פורסם

רכב חובר למחשב - אין תקלות

איציק - נבדקו תושבות מנוע וגיר - תקינים

 

האם באמת יכול להיות ומדובר במנוע צעדים מלוכלך?

אם כן - היכן הוא ממוקם? ואיך קיבינימט מפרקים את המכסה פלסטיק השחור שעל המנוע?

 

תודה

פורסם

בחלקו הימני של כיסוי הפלסטיק[שפונה לכנף השמאלית] יש עיגול ריק,אם תציץ לתוכו אתה תראה את הבורג של הבנד שמחזיק את הכיסוי פלסטיק אל המצערת,תיקח מברג ארוך ופשוט תפתח את הבורג ותשחרר את הבנד,תנתק את הצינור של הנשם והכיסוי יהיה בחוץ.

המנוע צעדים נמצא בחלק הימני של המצערת קרוב יותר למנוע,אם אתה מתכוון לנקות אותו עם ספריי,תחזיק את המנוע צעדים שהכיפה לכוון הרצפה בכדי שלא ייכנס נוזל לתוך המנוע צעדים ובכל מקרה אל תרסס אותו יותר מדי.

לפעמים אחרי ניקוי מצערת צריך להתחבר לסורק תקלות בשביל ביצוע איפוס למחשב,קח את זה בחשבון.

בהצלחה!

פורסם
הרכב נוסע יפה עם או בלי מזגן דלוק.

לעיתים, כהמזגן מופעל, יש רעידות קלות בסרק שאנ מרגיש דרך ההגה. כאילו מנוע סרק לא מפצה פיצוי מלא על כניסת הקומפרסור, והמנוע עובד 100 סל"ד נמוך מדי.

תושבות מנוע תקינות.

44K לא עשה כלום.

 

הצעות ייעול?

שלום

ברכב זה תומך מנוע עליון מורכב בעצם משני תומכים, תומך בצורת אגס, כך הוא נקרא לפעמים ,ותומך משקפים, המורכב ליד האגס ומחובר אל השלדה מאחור. ברוב המקרים שפגשנו התומך הזה היה לקוי ולמרות שלא נראים עליו סימני בלאי , החלפתו פתרה את הבעיה.

יום טוב

פורסם
בחלקו הימני של כיסוי הפלסטיק[שפונה לכנף השמאלית] יש עיגול ריק,אם תציץ לתוכו אתה תראה את הבורג של הבנד שמחזיק את הכיסוי פלסטיק אל המצערת,תיקח מברג ארוך ופשוט תפתח את הבורג ותשחרר את הבנד,תנתק את הצינור של הנשם והכיסוי יהיה בחוץ.

המנוע צעדים נמצא בחלק הימני של המצערת קרוב יותר למנוע,אם אתה מתכוון לנקות אותו עם ספריי,תחזיק את המנוע צעדים שהכיפה לכוון הרצפה בכדי שלא ייכנס נוזל לתוך המנוע צעדים ובכל מקרה אל תרסס אותו יותר מדי.

לפעמים אחרי ניקוי מצערת צריך להתחבר לסורק תקלות בשביל ביצוע איפוס למחשב,קח את זה בחשבון.

בהצלחה!

 

לצערי לא הצלחתי לאתר לא את העיגול הריק ולא את מנוע הצעדים.

 

על סעפת היניקה מצד ימין יש יוניט גדול שנראה כמו מצערת אלקטרונית.

איפה אני מוצא את מנוע הצעדים ביחס אליו?

פורסם

אני מתנצל חשבתי שיש לך C5 דור ראשון,אצלך זה קצת שונה,המצערת עצמה מתחברת לחלק העליון של הסעפת יניקה.

המצערת עצמה זה לא חיישן,זה כל הבית שמתחבר לסעפת יניקה,דומה בצורה לקרבורטור.

אם תעלה תמונה עם החלק העליון של המנוע {מלמעלה} אני יסביר לך.

פורסם

יש לך רכב מעולה, אל תהוס אותו.

בכזה רכב לא מנסים לטפל לבד, כנס למוסך מורשה ואם הם לא מצליחים לטפל בבעיה או מוצאים פתרון יקר מאוד אז תבדוק עוד כמה מוסכים עד אשר תמצא מוסך אמין ומקצועי.

C5 דור שני זה רכב אמין, אבל רק אם שומרים עליו, חבל לקחת סיכון מיותר.

פורסם
אני מתנצל חשבתי שיש לך C5 דור ראשון,אצלך זה קצת שונה,המצערת עצמה מתחברת לחלק העליון של הסעפת יניקה.

המצערת עצמה זה לא חיישן,זה כל הבית שמתחבר לסעפת יניקה,דומה בצורה לקרבורטור.

אם תעלה תמונה עם החלק העליון של המנוע {מלמעלה} אני יסביר לך.

 

מה המשמעות של המצערת האלקטרונית בדיוק?

האם היא מבטלת את הצורך במנוע צעדים?

 

הרכב של אשתי ויוצא לי לנסוע בו מעטט ולכן מסרתי פרטים לא מדוייקים קודם.

בבדיקה הבוקר מיקדתי את הבעיה והיא כזו:

בהתנעת בוקר, כאשר הרכב קר, המנוע נדלק יפה, אך עד שהוא מתחמם יש מעין זיופים קלים בפעולה שלו. בעת עמידה ברמזור זיופים האלו מורגשים כרעידה בהגה.

פורסם

אין משמעות אם המצערת אלקטרונית או מכנית,באלקטרונית בסך הכל הפעולה של המנוע יותר מדוייקת מה שנותן ביצועים "חלקים" יותר,כושר נשימה טוב יותר ופחות זיופים.

בכל מקרה טוב שתארת את הבעיה בצורה מפורטת יותר,מאד הגיוני שניקוי של המצערת ומנוע הצעדים יפתור את הבעיה,בכל מקרה זה ישפר את עבודת המנוע ותורגש עלייה ב"סחיבה".

אני מציע לך לגשת למוסך להתחבר לסורק תקלות ולבדוק אם יש בעייה,במקרה שלא מוצאים קוד תקלה ובכל מקרה כדאי לעשות ניקוי יסודי של המצערת כולל פירוקה והחלפת האטם בחיבור לסעפת,אם לא שווה לך לשלם למוסך 600ש"ח +- {במקרה שאין חיישן תקול}

אז אולי כדאי לנסות בעצמך.

מתי החליפו פילטר אויר פעם אחרונה ברכב?

×
×
  • תוכן חדש...